Onko Harri tehnyt itsestään pellen?
Onko nämä liikkeelle lähteneet pellet nyt sitten kaikki Harri-nimisiä? Kannattaa vähän katsella, mitä sen nimiset puuhaa. Olen melko varma, että tässä on tämän nimiryhmän juttu menossa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ihmettä nyt taas? Joku taitaa olla perjantailääkityksessä heti aamusta. Aloitusten kommentointia helpottaisi hieman jos aloittaja edes vähän avaisi ajatustaan.
Minä ainakin heti tajusin mistä tässä oli kyse. Kannattaa tututustua Zen Cafen tuotantoon, jos sulle ei aukea.
No jos ei ollenkaan kuuntele Zen Cafeta niin kuinka osaisi sen tuotannosta lähteä etsimään ratkaisua arvoitukseen?
Jos ihminen on syntyjään Harri on hän sitä myös kuollessaan. Tämä vakava muistutus pitää jokaisen Harriksi syntyneen ottaa huomioon ennenkuin Harriksi syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ihmettä nyt taas? Joku taitaa olla perjantailääkityksessä heti aamusta. Aloitusten kommentointia helpottaisi hieman jos aloittaja edes vähän avaisi ajatustaan.
Minä ainakin heti tajusin mistä tässä oli kyse. Kannattaa tututustua Zen Cafen tuotantoon, jos sulle ei aukea.
Paska bändi, paskoja kappaleita, ei kiinnosta.
Hiljaa!!!!!!!!!!!
Ei pelle Harria pilaa ellei Harri pelleä.
Harrista Harri paranoo- vanha pohjalainen sananlasku.
Yksi Harri vastaa kymmentä Sergeitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on syntyjään Harri on hän sitä myös kuollessaan. Tämä vakava muistutus pitää jokaisen Harriksi syntyneen ottaa huomioon ennenkuin Harriksi syntyy.
Ja höpö höpö. Hölmön nimen voi muuttaa ja varmaan kohta kaikki harrit tajuaa muuttaa nimensä joksikin positiivisemmaksi, esim. niko-petteriksi tai jonneksi tai aadolfiksi.
Harri on kala ja pääministeri. Pääministeriin mahtui kaksi kalaa.
Samaa mieltä. Harri saattaa nimittäin myös olla tööt-tööt-tööt-tööt.