Pikaista nimiapua!
Hei! Saimme pari kuukautta sitten kuulla rakenneultrassa odottavamme tyttöä. Nyt laskettuun aikaan on enää kaksi viikkoa, ja kävin tänään ylimääräisessä ultrassa. Siellä paljastuikin, että tuleva pieni onkin poika!
Joten. Kaikki kuvitelmat, suunnitelmat ja ajatukset menivät täysin uusiksi. Nimi oli tytölle valmiina, tai muutama hyvä vaihtoehto, mutta pojalle ei mitään. Ei sitten yhtään mitään.
Isoveli on Venni Alvar. Muita nimiä jotka miellyttävät jollain tapaa ovat esim. Aarni, Edvin, Valto, Aamos ja Aatos. Myös Nooa, Jooa, Noel jne ovat kivoja mutta aivan liian yleisiä.. Joten pikaisia tyyliin sopivia ehdotuksia otetaan vastaan! Olen kovin kiitollinen asiallisista ehdotuksista ♡
Kommentit (53)
Tässä tämmöinen erikoinen sekoitus ulkomaalaisia ja muutamia suomalaisia erikoisempia nimiä;
Leander (Ehkä hieman vanhahtava ja pitkä, mutta itse olen -der päättyvien poikanimien fani)
Lysander (Jälleen tämä rakastamani -der-pääte)
Konrad/Conrad
Ludvig
Le(e)vi (Levi on tosin tällä hetkellä ulkomailla TODELLA suosittu nimi, ja Suomessa voi vääntyä väkisinkin 'Leeviksi', vaikka englantilainen lausuntatapa on ihan erilainen)
Dante/Donte
Arlo
Deon/Leon/Keon
Elian
Eliseo
Ralph/Ralf
Hugo
Tane
Tinjami
Reinar(i)
Remi
Ami
Linus
Vilppu
I(i)sak
Neo
Nathaniel/Nathanael
Eben
Ni(i)las/Si(i)las
Tino
Erik/Eric/Erick
I(i)van
Irvin
Juusa
Jiri
Kaapro
Knuut(ti)
Niilas
Nemo
Ooke
Peeti
Meillä on Lalli niminen poika. Miusta todella sattuva ja persoonallinen nimi tälle pojalle eikä ole tullut vielä toista vastaan 😊
Arvi Edvin, Aarni Edvin, Valto Edvin, Viljo Edvin tai Anton
Sinuna antaisin nimen Viljo tai Vilho (ja tiedän että on sanottu jo, mutta minun mielestä sopii parhaiten) :) Onnea tulevasta perheenlisäyksestä ja kaikkea hyvää teille!
Vilho, Aaron ja Aatos on ihania nimiä. Muita kivoja Vennin veljelle vois olla Emil, Topias, Veeti, Aatu, Eelis tai Elias
Tuli mieleen Tenho, Allan, Kosmo, Veikko ja Harri. :)
Toisena nimenä voisi olla vaikka Miihkali tai Jalmari.
Terho Miihkali, Allan Alejandro tai Veikko Valtteri?
Vilho