Tuli kutsu aktivointisuunnitelmaan.
Suunnitelma on vielä tämän vuoden puolella. Paikalla ovat te-toimiston edustaja ja sosiaalitoimen edustaja.
Mitkä ovat oikeuteni? Mitkä velvollisuuteni?
Olen tällä hetkellä työmarkkinatuella. Olen täysin työkykyinen ihminen ja löytyy ammatillinen koulutus ja suht pitkä työkokemus reilun 10 vuoden ajalta.
Kommentit (31)
kokemuksia tuosta haastattelusta?
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli kans. Työttömänä nyt 10kk. Mukana joku esitäytettävä lomake jossa kysyttiin mm. Tyytyväisyyttä omaan sukupuolielämään, mikä ei musta liity mitenkään työllistymiseen. Pelottaa että laittavat 9e päivä orjatyöhön.
Siis mitä???!! Ei kai oikeasti voi olla tuollaisia kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä alkaa tapahtumaan jotakin! Loppuu se loisiminen ja työnvälttely. Siihen vielä kun saadaan se kansalaispalkkka 560 euroa/kk. käteen ja mitään muuta ei tule.
Oletko ihan idiootti? Ap just kertoi, että hänellä on pitkä työkokemus.
Sinut pitäisi välittömästi irtisanoa, jotta pääsisit kokemaan työttömyyttä käytännössä, voisit vaikka oppia jotain.
Jonkunlainen pakkotyö olis työttömille oikein,rahanjako ilman mitään vastapalveluksia on lopetettava.
Ei missään maailmassa ole tällaista systeemiä että rahaa vain tulee.
Vierailija kirjoitti:
Jonkunlainen pakkotyö olis työttömille oikein,rahanjako ilman mitään vastapalveluksia on lopetettava.
Ei missään maailmassa ole tällaista systeemiä että rahaa vain tulee.
Kun seuraavissa yt:issä nakki napsahtaa sinuun, menet varmasti mielelläsi paiskimaan samoja hommia työttömyyskorvausta ja 9 euro / päivä kulukorvausta vastaan? Eikä kerry eläke eikä lomatkaan sitten. Eli se on ihan ok tehdä työtä ilman palkkaa.
Kuulostaa siltä, että olet joutumassa TYP:n uhriksi.868
Kuulostaa siltä, että olet joutumassa TYP:n uhriksi.
Mulle alettiin tuputtamaan ihan jotain muuta alaa kuin omaani. Ammattisuoja kun kestää vain 3kk. Siinä sitten udeltiin harrastuksia ja kysyttiin lopulta mitä mä syön ja kuka kokkaa mun ruokani. Sanoin että itse teen ja virkailija päätteli tämän perusteella mun osaavan kokata.