The Walking Dead 7. kausi OFFICIAL
Kommentit (651)
Itse juu olen vähän seurannut, mutta on kyllä mennyt maku sarjasta, kun tähän mennessä suurin osa tarinoista on ollut toistoa, eli ei oikein mitään uutta tapahdu. Ja uudet hahmotkin sarjassa tulevat vain sen takia, että ne voidaan tappaa.
Olis kiva, jos ne oikeasti tekisivät jotain mielenkiintoisempaa tulevalla kaudella, mutta koska olen lukenut, että he suunnittelevat tekevänsä tuota sarjaa vielä jonkun aikaan, todennäköisesti nuo sarjat tulevat olemaan vielä samaa toistoa jonkun aikaa.
Veikataanko kuka kuoli viime kauden lopussa/tämän kauden alussa? Multa ääni Glennille!
Ei mua oikeastaan haittaa se toisto. Mutta olisi kiva jos seuraavalla kaudella keskityttäisiin enemmän niihin zombeihin ja miten selviydytään niiden ohi. Eikä jatkuvasti taistella ihmisvihollisten kanssa.
Eka ja toka kausi oli parhaita, koska ei ollut vielä niin noita ihmisvihollisia.
Ai mitään uutta ei tapahdu? Kyllä musta edelliset 6. kautta on ollut täynnä tapahtumia, ihan yksittäisissä jaksoissakin on todella paljon tapahtumia. Mutta sun 4 ei ehkä kannata vastailla tähänkään ketjuun, kun olet "vähän seurannut" etkä ymmärrä selvästi edes sitä näkemääsi vähää.
En mäkään kommentoi Salkkariketjuja, koska en sarjaa seuraa kuten siitä keskustelijat. Olet just niitä urpoja, jotka tulevat ensi maanantaina kyselemään, että kuka se aasialaisen näköinen mies on ja mitä tätä ennen tapahtui...
Myös toinen asia mikä häiritsee on ne zombiet, koska ne jatkuvasti vaihtelee miten ne zombiet käyttäytyy. Et jossain tapauksissa ne reagoi ääneen / hajuun ja sitten samaan aikaan ne ei reagoi.. eli periaatteessa niiden käyttäytyminen on täysin kiinni siitä, näyttääkö se kohtauksesta hyvältä / että saadaan jotain tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai mitään uutta ei tapahdu? Kyllä musta edelliset 6. kautta on ollut täynnä tapahtumia, ihan yksittäisissä jaksoissakin on todella paljon tapahtumia. Mutta sun 4 ei ehkä kannata vastailla tähänkään ketjuun, kun olet "vähän seurannut" etkä ymmärrä selvästi edes sitä näkemääsi vähää.
En mäkään kommentoi Salkkariketjuja, koska en sarjaa seuraa kuten siitä keskustelijat. Olet just niitä urpoja, jotka tulevat ensi maanantaina kyselemään, että kuka se aasialaisen näköinen mies on ja mitä tätä ennen tapahtui...
Kokonaisuudessa on toistoa.
4 täällä, olen katsonut kaikki 1-6 kautta.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen seuraa tavallaan. Kaikki eivät ole niin fanaattisia kuin sinä tunnut olevan.
Joo, zombitoiminta on paljon jännempää kuin noiden rosvojoukkioiden kanssa nahistelu. Tykkäsin myös siitä jaksosta missä oli tornado, luonnonmullistuksista selviäminen zombiapokalypsian aikana oli aika mielenkiintoinen ajatus.
Huomasitteko muuten, että uusin jakso tulee jo ensi yönä klo 04.35?? Maanantai illallakin tulee, kuten ennenkin. Mutta miksi, oi miksi tulee jo aamulla..😆ei vissiin auta kuin kammeta itsensä ylös tuntia, tai itse asiassa puolta tuntia ennemmin ja mainoskatkoilla valmistautua töihin. Toivon mukaan se joka kuolee, paljastuu heti alussa, eikä jätetä viimeiseen minuuttiin..muuten tulee kiire töihin☺. Huomenna sitten paljastuu sekin, että kannattaako sarjaa enää seurata, jos suosikki kuolee. Siis Daryl. Mutta eipä taida muuten tekstitystä olla tuossa, vai mitä luulette? Jos näytetään yhtä aikaa kuin Usassa?
Veikkauksia, kuka kuolee? Itse ajattelisin, että Glenn tai Abraham.
Ihanaa, jotain kiinnostavaa keskustelua Saara-uskovaisten paasauksen sijaan <3
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko muuten, että uusin jakso tulee jo ensi yönä klo 04.35?? Maanantai illallakin tulee, kuten ennenkin. Mutta miksi, oi miksi tulee jo aamulla..😆ei vissiin auta kuin kammeta itsensä ylös tuntia, tai itse asiassa puolta tuntia ennemmin ja mainoskatkoilla valmistautua töihin. Toivon mukaan se joka kuolee, paljastuu heti alussa, eikä jätetä viimeiseen minuuttiin..muuten tulee kiire töihin☺. Huomenna sitten paljastuu sekin, että kannattaako sarjaa enää seurata, jos suosikki kuolee. Siis Daryl. Mutta eipä taida muuten tekstitystä olla tuossa, vai mitä luulette? Jos näytetään yhtä aikaa kuin Usassa?
Eikö tää tuu puol tuntia myöhemmin, jotta tekstitykset pitäs kumminki näkyä? :o Ite en kyllä aatellu kattua vielä nui aamulla vaan illalla vasta x)
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää tuu puol tuntia myöhemmin, jotta tekstitykset pitäs kumminki näkyä? :o Ite en kyllä aatellu kattua vielä nui aamulla vaan illalla vasta x)
Aattelin ihan sillä, että usein nuo tekstitykset vaan laahaa perässä.. miksiköhän muuten Talking dead ei ole tekstitetty?
Onko täällä muita sarjan seuraajia linjoilla?