Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Walking Dead 7. kausi OFFICIAL

Vierailija
20.10.2016 |

Ensi maanantaina alkaa taas, 

https://m.youtube.com/watch?v=tj6jT_JflJg 

Keskustelua tänne 💀👇🏻

Kommentit (651)

Vierailija
521/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasha kuolee, varma tieto.

Vierailija
522/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasha, Rosita, Morgan ja Dwight kuolevat. Faktaa ennakkoon nähneeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dwightin ex-vaimo vaikutti noissa muutamassa jaksossa missä näkyi tylsääkin tylsemmältä. Toivottavasti ei tule sarjaan pysyvästi.

Sain vahvat Mary Sue vibat tuosta tyypistä. :x Näyttelijäkin oli jotenkin tönkkö ja kankea, mietin olikohan tarkoituksella vai onko oikeasti surkea näyttelijä.

Toinen hirvitys oli se Jessie jonka kanssa Rick seukkasi hetken. Miksi naishahmoista tehdään muuten usein tuollaisia yksiulotteisia patsastelijoita. Tässäkään sarjassa ei ole ollut kovin montaa mielenkiintoista naishahmoa, Carol on ihan jees, Sasha oli jossain vaiheessa ihan ok, Tara on kiva ja... Michonne. Michonne oli paljon parempi hahmo ennen kuin alkoi olemaan Rickin kanssa.

Romanssit muuten oikeasti tuhoaa hyvät hahmot. Mikä ihme siinä on.

Olin jo unohtanut koko Jessie kuvion. :D Jestas miten rasittava hahmo.

Kuka muuten tykkäsi duckface-Andreasta? Onneksi se ei ole sarjassa enää hengissä, vaikka sarjakuvassa onkin.

Andrean näyttelijä oli ärsyttävän leikellyn näköinen. Lisäksi puhui jotenkin huokailemalla ja näytti siltä että pidättelee koko ajan yrjöä avatessaan suunsa.

Tykkäsin Andreasta kakkoskaudella kun se oppi uuden zombiemaailman tavoille, ja alkoi äijäilemään, ja kinastelemaan Lorin kanssa. Muuttui ärsyttäväksi vasta siinä vaiheessa kun yritti rankentaa sopua Rickin ja Kuvernöörin välille.

Vierailija
524/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka välttämättä haluatte kertoa paljastuksia sarjakuvista tai muuten, niin voisitteko käyttää spoiler-varoituksia viestin alussa. 

Vierailija
525/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että joku heittää henkensä vielä ennen kauden loppumista. Joku tärkeä siis. Veikkaan ehdokkaiksi Sashaa, Rositaa, Morgania, Carolia tai Maggieta.

Näyttelijäthän ovat puhuneet, että finaalijakso on ihan kauhea. Tosin ainahan ne kauhistelee finaalijaksoa etukäteen. :D Varsinkin Carolin näyttelijällä tuntuu aina sattuvan sydämeen jokainen finaalijakso.

Sasha tai Rosita kuolee varmasti. 

Vierailija
526/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tästä paskasta vielä 8 kausikin? Loppuis jo tähän seiskaan.. Eka ja toka tuotantokaudet oli huippuja, sen jälkeen menny päin persettä.

Vierailija
527/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko tästä paskasta vielä 8 kausikin? Loppuis jo tähän seiskaan.. Eka ja toka tuotantokaudet oli huippuja, sen jälkeen menny päin persettä.

Minkä ihmeen kumman takia sinä sitä sitten katsot jos et tykkää enää? Ei ole mikään pakko, ei tule Rick ja kumppanit ovelle koputtamaan että miks sää et kato meitä...

Vierailija
528/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pidän Gregorystä, siihen niin samaistuu. Olisi mukava kuvitella että tuollaisen maailmanloppukriisin sattuessa olisin sankari ja tekisin kaikkea urheaa, mutta todellisuudessa minäkin kuitenkin mököttäisin sisällä kiukuttelemassa ja  viskiä vetämässä, ja yrittäisin päästä mahdollisimman monen ihmisen housuihin niin kauan kuin vielä henki pihisee :D

Vierailija
529/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen kumman takia sinä sitä sitten katsot jos et tykkää enää? Ei ole mikään pakko, ei tule Rick ja kumppanit ovelle koputtamaan että miks sää et kato meitä...

Et vastannut kysymykseen. Luetun ymmärtämisessä ongelmia?

Vierailija
530/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkoskausihan oli ihan perseestä. :D Edelleenkin huonoin ja tylsin kausi sarjan historiassa.

Vierailija
531/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään pystyn lopettamaan sarjan seuraamisen, jos mielenkiinto laantuu, mutta Lostin tokavikalla kaudella päätin katsoa sarjan loppuun, vaikka tiesin pettyväni. Oli vain pakko todistaa itselleen, ettei kunnon vastauksia saada. Itseasiassa Sons of anarchyn kanssa oli sama, lopputuloksen arvasi mutta silti oli pakko katsoa kriisistä kriisiin etenevää sarjaa vaikka ketutti.

Vierailija
532/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vastataanpas kysymykseen :)

Kyllä, kahdeksas kausi on lyöty lukkoon ajat sitten.

Vierailija
533/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vastataanpas kysymykseen :)

Kyllä, kahdeksas kausi on lyöty lukkoon ajat sitten.

Noniin, tulihan se vastaus sieltä. Kiitos.

Vierailija
534/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän iltaisin jaksokuvauksen mukaan "Sasha uhrautuu yhteisen hyvän vuoksi". Siitä voinee vetää tiettyjä johtopäätöksiä...

Vierailija
535/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sashan näyttelijällä on kuulemma kädet täynnä uuden Star Trekin kanssa. Eiköhän ne ole sen kirjoittaneet ulos sarjasta, eihän se varmaan ehtisi kunnolla uuden kauden kuvauksiinkaan leffaa tehdessä.

Vierailija
536/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti pääse yli siitä miten hot tuo Austin Amelio (Dwight) on! :D En oikein tiedä mikä siinä niin iskee, suhteellisen tavallisen näköinen kaveri, mutta minä en ole kokenut tälläistä julkkisihastusta sitten teini-iän.

Vierailija
537/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeasti pääse yli siitä miten hot tuo Austin Amelio (Dwight) on! :D En oikein tiedä mikä siinä niin iskee, suhteellisen tavallisen näköinen kaveri, mutta minä en ole kokenut tälläistä julkkisihastusta sitten teini-iän.

Sillä on vaimo ja pieni lapsi...

Vierailija
538/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Meinaatko että ajattelin että mulla persjalkaisena suomalaisena pottunokkana olisi jotain saumaa johonkin jenkkijulkimoon. :D

Vierailija
539/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ruma, hirveä juntti ja vielä kusipääkin. Käypä lukaisemassa vaikka facebookiaan tai etsi tubesta skeittausvideo.

Vierailija
540/651 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että luultavasti eronnut. Vielä kuukausi sitten naamakirjassa luki että on naimisissa, nyt lukee että on sinkku. Tai sitten ei halua vaimoaan julkisuusmyllytykseen.

Ketju on lukittu.