Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaimaalaiset miehet

Vierailija
20.10.2016 |

Olen ihan lyhyen ajan sisällä työni puolesta tutustunut kahteen thai-mieheen ja jostain käsittämättömästä syystä he vaikuttavat ihan mielettömän hottiksilta. En tietenkään tee asialle mitään, kyseessä on vain ammatillinen kontakti, mutta ensimmäistä kertaa elämässä huomaan, että suurin piirtein pissaan hunajaa thai-miesten kohdalla. Parhaillaan on telkkarissa Erilaiset perheet, jossa on myös thaimies. Ei läheskään yhtä hottis kuin tuntemani thaimiehet, mutta välittömästi katsoin tuotakin "sillä silmällä" ja joo-o, kyllä kelpaisi. (Huom. puhun siis vain ulkonäöstä ja vetovoimasta, en todellakaan siitä että haluaisin oikeasti iskeä seksiin, parisuhteesta puhumattakaan.)

Muita jotka pitävät thaimiehiä kuumina?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka suomalainen nainen voi pitää aasialaista miestä hyvännäköisenä?? Sama kuin afrikkalainen olisi kaunis. Ei ole. Ja olen nainen.

Törmäsin täällä asuinkulmillani yhteen afrikkalaismieheen ja ajattelin, että asia todellakin taitaa olla niin kuin olen jo ehtinytkin ajattelemaan: maailman kauneimmat ja komeimmat ihmiset ovat afrikkalaisia. En muista hetkeen nähneeni niin hyvännäköistä miestä kuin tämä. 

Monesti kun näytetään kuvia kehitysmaista tai vaikkapa pakolaisleiriltä, tulee ajatelleeksi, että näköjään ihmiset, joilla ei ole mitään, ovat usein kauniimpia kuin valkoiset eurooppalaiset, joilla on aikaa ja rahaa hoitaa itseään. Ihon väri ja kuulaus, ryhti ja kaunis hymy eivät korreloi elintason kanssa.

Pidän aasialaisista je eteläamerikkalaisista kasvoista. Olisivat liian hotteja, jos olisivat keskimäärin pidempiä

Vierailija
42/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut hei pieni muna iso sielu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka suomalainen nainen voi pitää aasialaista miestä hyvännäköisenä?? Sama kuin afrikkalainen olisi kaunis. Ei ole. Ja olen nainen.

Minä voin. Olen ollut suhteessa vietnamilaisen kanssa.

Vierailija
44/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset ovat laihoina komeita, mutta hiukankin lihottuaan kasvoista tulee ruma pallo. Mutta siis nuori ja hoikka aasialainen on toki komea.

Vierailija
45/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Aasiastakin saapui tänne pieniä ryhmittymiä.

Totta. Lähinnä Burman eli Myanmarin vähemmistökansallisuuksia.

On niitä tullut muualtakin, mutta vaitiolovelvollisuus.

Vierailija
46/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä tahansa lihoneesta tulee ruma pallo. :D

Vierailija
47/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo thaikkunainen ja länsimaalainen mies on kyllä ihan puhdasta ihmiskauppaa, missä kumpikin tietää oman asemansa. Vaikka miten rakkaudeksi väittäisi, ei möhömaha Suomi-mies muutu kauniiksi kuin tilin saldon avulla.

Joo ja samoin kuin afrikkalainen mies ja suomalainen nainen.

Erona on että afrikkalaismiehet pitävät suomalaisnaisia oikeasti äärimmäisen viehättävinä, siinä on kyse molemminpuoleisesta vetovoimasta.

Ihanko totta. Aina niitä vielä rumimpia suomalaisnaisia.

Vierailija
48/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo thaikkunainen ja länsimaalainen mies on kyllä ihan puhdasta ihmiskauppaa, missä kumpikin tietää oman asemansa. Vaikka miten rakkaudeksi väittäisi, ei möhömaha Suomi-mies muutu kauniiksi kuin tilin saldon avulla.

Joo ja samoin kuin afrikkalainen mies ja suomalainen nainen.

Erona on että afrikkalaismiehet pitävät suomalaisnaisia oikeasti äärimmäisen viehättävinä, siinä on kyse molemminpuoleisesta vetovoimasta.

Ihanko totta. Aina niitä vielä rumimpia suomalaisnaisia.

Jollakin muutamalla harvalla käy tuuri ja saa normaalin kauniin. Loput tyytyvät niihin lihaviin yksinhuoltajiin, kun parempaan ei rahkeet riitä.

Vierailija
49/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan jo sanottukin: niillä on _pieni_ kulli...

Vierailija
50/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen heikkona söpöihin aasialaisiin kundeihin. Thaimaasta löytyy paljon söpöjä jätkiä omaan makuuni, mutta eritoten Thaimaan kiinalaista perimää omaavat miellyttävät silmiäni eniten, täysin etnisissä thaimaalaisissa on harvemmassa niitä viehättävämpiä.

Ex-partnerini oli thaimaalainen. Tässä kohti tiedän jo, millaisia ennakko-oletuksia ihmisillä on, mutta ikävä tuottaa pettymys, sillä kyseinen ex ei ollut mikään "me love you long time" -tyyppi, vaan englantia ja ranskaa sujuvasti puhuva yliopisto-opiskelija. En ole todellakaan kiinnostunut mistään moneyboyista tai seksisuhteista.

En tiedä mistä johtuu, että olen niin sanottu "rice queen". Ehkä siitä, että ensimmäinen poikaystäväni oli aikoinaan kiinalaistaustainen (Suomessa lapsesta asti asunut). En sitä ennen oikein ajatellut mitenkään erikoisemmin aasialaisista vaan tapaaminen ja ihastuminen tapahtui teininä ihan sattumalta. Nykyään en voisi edes kuvitellakaan olevani intiimissä suhteessa toisen valkoihoisen miehen kanssa, ajatus suorastaan kuvottaa. Valkoihoinen on haiseva, karvainen... ja muutenkin vain yök.

Thaimaassa (ja uskoakseni ympäri Kaakkois-Aasiaa) on melkoisen helppoa löytää seuraa aasialaisista kundeista mikäli on kaltaiseni, "ihan ok-näköinen" vaaleaihoinen mies. Se onkin sitten kokonaan eri asia, ovatko kiinnostusta minua kohtaan osoittavat omalta kohdaltani kiinnostavia. Thaimaassa olen käynyt monesti, mutta toisinaan tekisi mieli kokeilla jotain erilaista ja matkustaa Itä-Aasiaan, Japaniin tai Koreaan, mutta siellä tsäänssini olisivat varmaan alhaisemmat.

Tavallaan tämä koko asia on kyllä kirous, sillä Suomessa on äärimmäisen vähän hyvännäköisiä, sopivan ikäisiä aasialaisia kundeja. Ja kun joskus harvoin löytää ulkokuorelta miellyttävän ihmisen, niin sisältä ei sitten usein löydykään mitään yhteistä.

Vierailija
51/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin lyhyitä vaan ovat. En halua itseäni alamittaisempaa kainaloon. Oli luonne miten ihana tahansa.

Vierailija
52/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin lyhyitä vaan ovat. En halua itseäni alamittaisempaa kainaloon. Oli luonne miten ihana tahansa.

Et sitten sattunut tietämään, että niitä pitkiäkin on? Sitäpaitsi keskipituus on noussut noissa maissa kovaa tahtia elintason nousun myötä.

Kyllä minä voisin vaikka tällaisen ottaa syleilyyn:

https://67.media.tumblr.com/c95fc3899d312edf5821a6904fc51daa/tumblr_nad…

<3

Vierailija
53/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että sinun mielestäsi rakkaus=hyvä ulkonäkö. Aika pinnallista minusta.

Vierailija
54/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan nainen haluaa paremman elintason ja maksaa sen kotitöillä, sekä seksillä. Tyytyen siihen möhömahaan. Mies saa sisäkön ja seksiä, maksaa siitä parisuhteen muodossa rahalla. Kestoprostituutio. Jos nainen saisi paremman saaliin omasta maastaan, vaihtaisi varmaan nopeasti.

Vierailija
55/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan nainen haluaa paremman elintason ja maksaa sen kotitöillä, sekä seksillä. Tyytyen siihen möhömahaan. Mies saa sisäkön ja seksiä, maksaa siitä parisuhteen muodossa rahalla. Kestoprostituutio. Jos nainen saisi paremman saaliin omasta maastaan, vaihtaisi varmaan nopeasti.

Minä en saa aasialaiselta vaimoltani seksiä lainkaan eikä vaimo tee sen enempää kotitöitä kuin suomalaiset exäni. Varmasti vaimo vaihtaisi minut pois jos olisi paremman saanut, mutta niinhän olisin minäkin tehnyt, reilu peli.

-eri

Vierailija
56/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset ovat laihoina komeita, mutta hiukankin lihottuaan kasvoista tulee ruma pallo. Mutta siis nuori ja hoikka aasialainen on toki komea.

Et ole sitten sattunut huomaamaan, että suomalaiset ovat varsinaista isopallopääkansaa. Ja vielä ihan tutkitustikin. :D 

Vierailija
57/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti myös, mitä isompi pää ja aivot, sitä enemmän energiaa tarvitsee ja on älykkäämpi. Köyhät eivät menesty, kun eivät saa riittävästi ravintoaineita.

Vierailija
58/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttaja tutustuu ihan itse tutkimusmateriaaliin. Tuo on totta. Samalla myös kärsimme sitten muista sairauksista ja ongelmista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi