Tiger of sweden jakun logo hihansuusta poistettava?!
Yhdellä konsultilla huomasin Tiger of Swedenin jakun hihassa ranteen paikkeilla kankaisen logon, siis sen omasta mielestäni poistettavaksi tarkoitetun pienen kankaanpalan, jätettynä paikoilleen. Itsellä juuri uusi jakku ostettuna ja olin sitä alkamassa poistaa. Ommel oli yllättävän röpelöisesti tehty, joten poistamisesta voi jäädä jälki. Mutta eikö nyt kaikesta huolimatta olekin niin, että poistettava se on?
Kommentit (9)
:DDDD leikkaatko paidoista siis aina logot pois?
Eikö joku miesjulkkis saanut kunnolla kuraa niskaan kun oli jättänyt merkin paikoilleen? Ei ihan äskettäin tapahtunut. Silloin ainakin "tietävät" opastivat, että pois kuuluu ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Pois. Sen tarkoitus on helpottaa merkin löytämistä kaupassa, mutta kotona pois.
Sama koskee tillejä taskuissa ja varsinkin niitä halkioiden tukkejä, joita myös näkee kävelyllä...
Noloa.
Tillejä ja Tukkeja. Siis tikkejä.
Kyllä, tägi kuuluu poistaa.
Nolo konsultti.
Kyllä se kuulu poistaa. Paitsi ne, jotka jättävät Iittala-tarrat laseihin, ne eivät tietenkään poista. Muuten joku ei vaikka tiedä, että merkkiä kuulkaas on.
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee tillejä taskuissa ja varsinkin niitä halkioiden tukkejä, joita myös näkee kävelyllä...
Noloa.
Noinhan se on, mutta itse jätän usein taskuompeleet paikalleen, koska ajattelen että takki pysyy siten ryhdikkäämpänä ja littanampana edestä. Ne ompeleethan eivät myöskään näy ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se on, mutta itse jätän usein taskuompeleet paikalleen, koska ajattelen että takki pysyy siten ryhdikkäämpänä ja littanampana edestä. Ne ompeleethan eivät myöskään näy ulospäin.
Taskuompeleet kuuluvat oikeasti jättää paikoilleen. Taskuissa ei kuulu säilyttää tavaroita vaan ovat enemmänkin koristeena. Alan pukeutumisoppaissa yms. neuvotaan samoin, jos joku haluaa perehtyä syvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taskuompeleet kuuluvat oikeasti jättää paikoilleen. Taskuissa ei kuulu säilyttää tavaroita vaan ovat enemmänkin koristeena. Alan pukeutumisoppaissa yms. neuvotaan samoin, jos joku haluaa perehtyä syvemmin.
Ompeleet poistetaan vaikka taskuja ei käytettäisi.
Noloa.