Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miks teitä hiertää nii tajuttomasti jos joku vähä pellet pilailee???

Vierailija
20.10.2016 |

Siis joo omg tää on villi länsi ihan satavarmasti jossai tuusulassa alkaa moottorisahaverilöylyt ku vähä joku ylilautajonne käy hyppii puskissa :D

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu lasten pelottelu on raukkamaista, mutta aikuisia saa pelotella.

Vierailija
22/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiertää ja pahasti hiertää jo ajatus siitä että joku uhkaisi mun lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten pelottelu on vastenmielistä ja rikollista toimintaa.

Vierailija
24/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä, että te kaikki räksytätte ja haukutte aina niin kovaan ääneen muita ja olette olevinaan niin kovia ja kaikkitietäviä että. Sitten on kuitenkin heti paskat housussa kun joku pelle vähän puskasta pomppaa. Voi hellanlettas sentään...ei muuta kun haukkumaan ja näyttämään se oma mahtavuus sitten vaan. Mut ainiin, ettehän te vätykset uskalla irl...hahhah vellihousut, täällä olette kyllä niin mahtavia muka...ja kaikki pellet, hyviä naamareita saa mm. Teknik Magasinesta, puskissa tavataan! :-)

Lasten pelottelu vaatiikin ihan älyttömästi munaa.

Kiusatkaa vittu ikäisiänne ja kokoisianne, (niin saatte luultavasti vain turpaanne).

Säälittävää pelleilyä.

Lapsia ei tietenkään saa pelotella mutta teitä oi niin mahtavia muiden kiusaajia kylläkin. Kannattaa miettiä millaisessa maailmassa haluaa elää ja kohdella toisia sitten sen mukaan.

Vierailija
25/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla ihan vitunmoinen luuseri homo että pelkää jotain vitun pellejä.

Vierailija
26/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa DMPranks Producktionin videoita pelottavista pelleistä niin ei enää Suomen pellet pelota :D

Vierailija
27/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä, että te kaikki räksytätte ja haukutte aina niin kovaan ääneen muita ja olette olevinaan niin kovia ja kaikkitietäviä että. Sitten on kuitenkin heti paskat housussa kun joku pelle vähän puskasta pomppaa. Voi hellanlettas sentään...ei muuta kun haukkumaan ja näyttämään se oma mahtavuus sitten vaan. Mut ainiin, ettehän te vätykset uskalla irl...hahhah vellihousut, täällä olette kyllä niin mahtavia muka...ja kaikki pellet, hyviä naamareita saa mm. Teknik Magasinesta, puskissa tavataan! :-)

Pellellä on paskaa pää täynnä

Vierailija
28/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla ihan vitunmoinen luuseri homo että pelkää jotain vitun pellejä.

Pelle on ihan itse täysi luuseri

Vierailija
29/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just mietin kun lähdin kauppaan, auto on talon vieressä mutta kadun varressa, mietin että jos vaikka joku hiippari olis kytiksellä meidän talon nurkalla ja vaikka hyökkäis siinä kun istun jo autossa yhtäkkiä ja vetäsis auton oven auki ja sanois pöö, ja jos sillä olis vielä joku kauhee naamari ja puukko kädes, niin kyllä se olis sydänkohtauksen paikka. Tämä on rauhallista aluetta, juuri ketään ei iltaisin ohi kävele kuin koirankusettajat. Mietin että mitä tekisin siinä tilanteessa, ainakin huutaisin kuin hullu, ja lopusta ei tiedä kun adrenaliinia virtais suonis enemmän ku verta.

Vierailija
30/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te luulette että nämä pellet tekee mitään muuta kuin seisoskelee? Jos jollain on jotain väkivaltaisia taipumuksia niin ei siihen mitään pellepukuja tarvita

Vierailija
31/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusatkaa vittu ikäisiänne ja kokoisianne, (niin saatte luultavasti vain turpaanne).

Säälittävää pelleilyä.

Lapsia ei tietenkään saa pelotella mutta teitä oi niin mahtavia muiden kiusaajia kylläkin. Kannattaa miettiä millaisessa maailmassa haluaa elää ja kohdella toisia sitten sen mukaan.

Ai sekö tässä on takana? Maskin alla piilee jotain säälittäviä ikuisesti vääryyttä kokeneita ja kroonisesti koulu-/työpaikkakiusattuja herkkiä sieluja, jotka nyt suorittavat kostoretkeään?

Anna mun kaikki kestää. Pellet suoraan terapiaan sielä siltojen alta ja pusikoista. Putkareissun ja pikku muilutuksen kautta.

Vierailija
32/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien pelottelu on niin julmaa, että sellaisen tekijän täytyy olla täysin empatiakyvytön ja sairas mieleltään.

Jos minua tulisi säikyttelemään, niin en vastaa teoistani. Päivällä en juuri säikähdä, mutta illalla eri asia. Täytyy ottaa pippuri mukaan ulos lähtiessä, jos vaikka noita aivovapaita kiinnostaa kokeilla sitä.

Vierailija
33/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten pelottelu pistää vihaksi. Itse olen vela, mutta olen melko varma, että kävisin pelleporukan päälle jos näkisin niiden ajattavan pikkulapsia. Ihan sama vaikka olisi moottorisaha käynnissä, minulla napsahtaisi itsesuojeluvaisto päältä pois. Vähän sama asia kuin eläinten rääkkäys. Normaali ihminen ei sellaista siedä ja se on kuulkaa ihan oikein.

Vierailija
34/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää pelleilyä.

Ai sekö tässä on takana? Maskin alla piilee jotain säälittäviä ikuisesti vääryyttä kokeneita ja kroonisesti koulu-/työpaikkakiusattuja herkkiä sieluja, jotka nyt suorittavat kostoretkeään?

Anna mun kaikki kestää. Pellet suoraan terapiaan sielä siltojen alta ja pusikoista. Putkareissun ja pikku muilutuksen kautta.

Suosittelen sitä muilutusta, turha vaivata poliisia. Tuskin pelleidiootit itsekään kehtaavat rikosilmoitusta tehdä, kun joku lenkkeilijä vetelee turpiin niin että veri lentää.

Vierailija
36/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää pelleilyä.

Väkivallan kohteeksi joutuminen ei tee ihmisestä säälittävää etenkään jos ja kun te jatkatte pilkkaamista eli kuten sanottu, samat säännöt kaikille :-) jos mua saa kerta muiluttaa niin sitten saa suakin, niin se vaan on.

Vierailija
37/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää pelleilyä.

Suosittelen sitä muilutusta, turha vaivata poliisia. Tuskin pelleidiootit itsekään kehtaavat rikosilmoitusta tehdä, kun joku lenkkeilijä vetelee turpiin niin että veri lentää.

Sä paskahousu et tule pärjäämään mulle, älä unta nää...ja mä kerron sitten että se oli itsepuolustusta ;-)

Vierailija
38/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, onhan se tosi kiva ku joku pomppaa puukko kädessä puskasta. Itse kärsin paniikkihäiriöstä, joka juontaa juurensa mm. siitä kun minua _oikeasti_ jahdattiin puukko kädessä ja yritettiin tappaa. Varmaan saisin sydärin ja paniikkikohtauksen ja hyperventilaatioisin itseni hengiltä, jos joku pelle koittaisi puukon kanssa säikytellä. Ja jos päälle kävisi (ilman puukkoakin), varmaan vaistomaisesti tempoisin turpaan niin kovaa kuin käsistä voimaa irtoaisi. Miettikää, jos joku säikyttelyn uhreista kärsii vaikkapa sydänviasta, tai skitsofreniasta, tai paniikkihäiriöstä kuten allekirjoittanut.

Vierailija
39/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että jokaista pelleä vaan turpaan. Omalla alueellani on tällainen liikkunut ja harkitsen parin kaverin kaa jos lähettäis porukalla pelle-jahtiin. Tostahan on esimerkkejä netissä. Suosittelen kaikille!!

Vierailija
40/50 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää vähätellä, ettei ne pellet mitään tee. Mistä tiedätte? Ruotsissa joku **tun pelle oli puukottanut.