Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 vuoden järjestelmällinen työttömyys toi minulle 20 000 euroa

Vierailija
20.10.2016 |

Jäin työttömäksi vuonna 2006 ja siitä asti olen säästänyt n. 200 euroa joka kuukausi. Elän pihisti ja olen minimalisti. Sossun rahoista olen saanut hyvin säästettyä, sekä aika ajoittaiset pimeät työkeikat tuoneet kivoja lisätienestejä. Päivät kuluu muutenkin hyvin kirjoja lukiessa mm. filosofian, psykologian ja historian kirjoja on tullut luettua lähes päivittäin.

Nyt säästötilillä reilu 20000e ja mukavasti menee. Töihin en halua, sillä nautin vapaudesta. Toivottavasti nykyinen hallitus ei tee mitään typerää ja jättää meidät elämäntapatyöttömät rauhaan jatkossakin. Tosin saatan lähivuosina päästä sairaseläkkeelle pitkäaikaistyöttömyyteni ja motivaation puutteeni takia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäkäymällä olisit voinut saada kymmenessä vuodessa säästöön 200000.

Muuta en jaksa edes kommentoida.

Vierailija
2/5 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidessä vuodessa olen säästänyt saman summan ilman että olen nähnyt nälkää. Käynyt ulkomailla, paikoissa josta olet vain lukenut. Kannattiko hukata aikaasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Jos olisit sossun asiakas, sulla ei olisi 20 000 euroa SÄÄSTÖTILILLÄ. Koska jos olisi, et saisi toimeentulotukea. Seuraava.

Vierailija
4/5 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vilpittömästi osaa että olet menettänyt elämän.

Miksi et lähtenyt merille :(

Vierailija
5/5 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toimeentulotuesta, siitä viidestä sataa, olet laittanut puolet säästöön? 😀 enpä usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan