Minkäikäisenä olette synnyttänyt?
Kommentit (59)
21 22 ja 25. Kolmas oli vahinko, mutta olimme kyllä aina puhuneet kolmesta lapsesta (silloin ajateltiin että kaksi saa riittää), eikä siis missään vaiheessa mietitty aborttia tai kaduttanut. Näin sen juuri pitikin mennä :)
25v suunniteltu. 26v ei suunniteltu, mutta erittäin tervetullut, 32v suunniteltu, 33v ei suunniteltu, mutta erittäin tervetullut myöskin. Sanottakoon tässä että ennen ekaa raskautta minulle sanottiin että on erittäin epätodennäköistä että tulen luomuna raskaaksi. Ekaan raskauteen tarvinkin lääkkeitä, muut onkin sitten tulleet luomuna. Nyt on kuitenkin lapsiluku täysi ja mies menossa sterilisaatioon.
25 & 28, toivottuja ja suunniteltuja <3
25, yksi lapsi, toistaiseksi ainoa. Nyt olen 30.
27, 29 ja 32. Suunniteltuja kaikki, ja enempää ei ole tulossa.
Yksi lapsi, olin 40-vuotias. Erittäin epätodennäköinen yllätys, mutta pitkään ja hartaasti toivottu :)
Oho, onpas täällä porukka saanut nuorena lapsia! Olen itse 25 ja lapsi on ajankohtainen joskus ehkä kymmenen vuoden päästä ja vaikka jäisin kokonaan lapsettomaksi ei sekään haittaisi yhtään.
Niin me kaikki ollaan erilaisia :)
Kaksi lasta, suunniteltuja ja kovasti toivottuja, olin 28v ja 31v.
24 ja suunniteltu, jossain vaiheessa sitten yksi tai kaksi lisää.
Mulle lapsettomuus ois ollu valtava kriisi, siksi tein ne "alta pois" ajoissa. Ainakaan en voi jäädä lapsettomaksi!
1 lapsi joka syntyi kun olin 26-vuotias. Nyt olen 28.
Ei ole lapsia, enkä ole synnyttänyt. Tuskin synnytänkään, sillä olen mies.
31 ja 32