Miksi/keneksi aijot pukeutua Halloween bileisiin?
Ja luuserit ketkä ei ole menossa tai väittävät ettei suomessa juhlita halloweenia voivat jättää vastaamatta.
Kommentit (27)
En ole menossa, eikä Suomessa juhlita Halloweenia.
Vierailija kirjoitti:
En ole menossa, eikä Suomessa juhlita Halloweenia.
Ihan varmasti juhlitaan. Asun Suomessa ja pidän Halloween bileet viidettä kertaa aikuisille. Aina ovat innoissaan olleet ja kaikki ovat pukeutuneet.
AP:n kysymykseen: Tänä Halloweenina olen Morticia.
Kavereiden kanssa pidetään pienet bileet ja kyllä meinasin pukeutua pelottavaksi pelleksi.
En tiedä vielä. Ehkä punahilkka. Lainaan kaverilta punaista viittaa ja kehittelen itse muun asun. Budjetilla mennään.
Ms Dracula. Kuten aina. Musta-viininpunainen mekko, musta peruukki, kulmahampaat ja vähän tekoverta. Juomat tietysti Bloody Maryja ja muita samankaltaisia ;)
Remontti-Reiskaksi tai no Raijaksi, koska olen nainen. Tykkään aina vetää huumorilla sen sijaan, että pukeutuisin esim. seksikkäästi lentoemännäksi/hoitsuksi tms :D
Lainaan veljeni amis aikaisen sinisen työhaalarin (jonka taskuissa on vieläkin mitta, timpurinkyniä yms), laitan omat maiharit "turvakengiksi" haalarin alle miesten pikeepaita jossa lukee joku "Esan kiinteistöhuolto" tms, päähän joku upea lippis ja suojalasitkin löytyy rekvisiitaksi.
Tulen näyttämään about tältä:
https://www.google.fi/search?q=remontti+reiska&rlz=1CAACAG_enFI592FI598…
Mä muutun Sanniksi ja ukko on moottorisahansa kanssa klovni tietenkin.
Aloittaja, voisitko opetella suomenkieltä? Jos edes kirjoittaisit "aiot" ja "Halloween-bileisiin" niin ei häiritsisi niin paljon. Pilkuilla ja muilla ei niin väliä, mutta jos edes yhdyssanat ja sanat oikein.
En miksikään, olen vain oma itseni eli säälittävän ruma ja lyhyt, epämuodostunut hobittihirviö. Paitsi että joudun juhlimaan Halloweenia yksin koska olen (melkein) forever alone.
Kaverin lapsi järjesti tuollaiset halloweensynttärit yksi lapsi oli pukeutunut Ring-elokuvan kaivon tytöksi. oli oikeasti tosi pelottava ja vähällä vaivalla. Tummat pitkät hiukset jo toki oli.
Aion olla seksikäs parkkipirkko ja jos joku mies katsoo inhottavasti niin teen ahdistelusyytteen.
Vanki. Raidallinen collegeasu, joku lelupyssy/veitsi, päähän kiinni pesusieni johon tökkään sädetikut. Jossain vaiheessa iltaa mut käräytetään sähkötuolissa.Hyvin pienellä budjetilla tänä vuonna.
Ehkä tuksuksi. Peruukki, ruman väristä huulipunaa ja vaaleenpunasta hörhelöä. Tai sit lähiöruusuksi, tuulipuku,liimaletti, punakka naama ja sätkä huuleen.
sopivan pullukka oisin kummaksikin
Tomi Metsänpedoksi, vai mikä Rölli se oli?
Av-mammaksi, kaikkien hirviöitten esiäiti.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, voisitko opetella suomenkieltä? Jos edes kirjoittaisit "aiot" ja "Halloween-bileisiin" niin ei häiritsisi niin paljon. Pilkuilla ja muilla ei niin väliä, mutta jos edes yhdyssanat ja sanat oikein.
Hah, jos opettelisit itse suomen kieltä.
Pennywiseksi ja kaveri rupee Ronald McDonaldiksi.