Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lääkäriä tervehtiä tämän työajan ulkopuolella?

Vierailija
20.10.2016 |

Näin tänään minua hoitaneen silmälääkärin. Se tuli Kampissa vastaan ja sanoin sille hei, se vastasi takaisin ja kumpikin jatkoi matkaa omaan suuntaansa. Aloin sitten miettimään että rikoinko tuossa jotain etikettiä? Onko sopivaa tervehtiä lääkäriä vai pitääkö vain kulkea ohi ja teeskennellä että ei olla ikinä tavattu?

Kuinka te toimisitte, jos tapaisitte lääkärin sen työn ulkopuolella?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreitä eikä hoitajia saa tervehtiä eikä muutoinkaan pitää yhteyttä. Sukulainen valmistui lääkäriksi ja toiselta puolelta yksi valmistui hoitajaksi, lakkasin pitämästä yhteyttä kumpaankiin.

Vierailija
42/44 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on meitä jotka tervehdimme kaikkia jotka vaikuttavat vähänkin tutuilta... kasvosokeus, mikä ihana tekosyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on meitä jotka tervehdimme kaikkia jotka vaikuttavat vähänkin tutuilta... kasvosokeus, mikä ihana tekosyy.

Edesmennyt kansanedustaja Ilkka Kanerva morjesti kaikkia oli rintamasuunta minne tahansa. Samoin Paavo Väyrynen morjestaa ketä tahansa joka katsoo puoli sekuntia edes siihen suuntaan. Se on siinä hommassa vähän pakko. 

Vierailija
44/44 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin tutulta näyttäviä ihmisiä ja minulle ihan vieraat ihmiset saattavat tervehtiä minua. Osaan olen saattanut törmätä työasioissa, osaan seuratoiminnan kautta, joku voi erehtyä henkilöstä jne. Lähtökohtaisesti en jää kenenkään kanssa kuitenkaan juttelemaan, ellei ole oikeasti tuttu ihminen kyseessä. "Kaikki tuntee apinan ja apina ei tunne ketään" kuvaa hyvin arkeani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan