Ville Haapasalon ravintola Purpur
Onko kukaan käynyt? Ravintolan kotisivut on todella onnettomat ja aukioloajat vähintäänkin mielenkiintoiset. Esim. 0 - 12.
Varmaankin lihapitoinen menu, kokemuksia olisi kiva kuulla, hinnat ?
Kommentit (22)
Käytiin työkavereiden kanssa syömässä eilen. Ravintolahan aukesi lokakuun alussa, itse halusin hetken odottaa, että alkuhuuma menis ohi (ainakin Facebookin mukaan kaikki on ollut joko täydellistä tai sitten kaikki on mennyt ihan pieleen), koska yleensä siinä vaiheessa henkilökunta vasta alkaa oppimaan (esim. opitaan tehdä ruokaa "oikealla tavalla") ja se on ihan inhimillistä, moni "arvostelija" ei vaan sitä tajua.
Ravintola oli melkein täynnä. Tunnelma oli ihana, paljon kynttilöitä ja taustalla soi jotain chill out tyyppistä musiikkia. Yllätyin unisex vessasta, mutta ei se ainakaan mua haittanut. :D Alkuun otettiin oluet (vehnä ja jotain vahvempaa), alkuruoaksi mausteinen papukeitto ja khinkalit (niitä oli 4 kpl ja aika valtavan kokoiset!) sekä hatchapuri. Pääruoaksi lammasta ja kasvispataa lisukkeineen. Jälkiruoaksi pähkinäpannacottaa ja korianterijäätelöä. Maisteltiin myös georgialaisia punaviinejä. Minä kyllä tykkäsin kaikesta. Todella viihtyisä paikka.
Vähän riippuu myös siitä, millä asenteella lähtee ulos: olen menossa syömään Ville Haapasaloon ravintolaan, joka on varmaan ylihinnoiteltu ja ruoan laatu ihan surkea vai olen lähdössä syömään kaverin kanssa georgialaiseen ravintolaan ja tästä illasta tulee täydellinen...
Hintataso on ihan normaali, ravintolahan sijaitsee ihan ydinkeskustassa. Tarjoilijan mukaan kaikki tilaamamme ruoat tehdään paikan päällä, myös jäätelöt.
Voin suositella.
Aitoon georgialaiseen keittiöön kuuluva ruokamyrkytys lienee itsestäänselvyys?