Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajuu ihmisiä jotka käy kerran viikossa paskalla :0

Vierailija
20.10.2016 |

Mihin se tavara katoaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kerran viikossa on ehdottomasti liian vähän. Noin hidas suolen toimista kielii liian vähäisestä kuidun ja/ tai nesteen saannista tai liikunnan vähäisyydestä. Hidas vatsantoiminta lisää tutkitusti erinäisten sairauksien riskiä. Mm. Suolistosyövät, peräsuolen prolapsi, ja peräpukamat.

Vierailija
22/34 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn ainakin kerran päivässä, toisinaan kaksi kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn harvoin. Voi hyvin mennä se vajaa viikkokin, etten käy. Ei sitä tule kerralla mitenkään normaalia enempää.

Olen hoikka, syön ihan normaalisti, mutta liikun todella vähän. Huomaan, että jos liikun vähänkin enemmän, niin alkaa suoli toimia vilkkaammin. Ja menkkojen aikaan sama juttu.

Mutta nyt huomasin, etten ole tainnut tällä viikolla käydä vielä kertaakaan...

Vierailija
24/34 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa. Käyn päivittäin paskalla. Näin tapahtuu kun on ruokavalio kunnossa. Paljon kasviksia. Kunnolla liikuntaa.

Vierailija
25/34 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaks kertaa päivässä. Maha tulee kipeäksi ja kovaksi jos joutuu yli 24h pidättelee.

Vierailija
26/34 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli kirjoitti:

Ite käyn jokapäivä 1-2 kertaa. Hirveä stressimaha ollut teinistä asti. Jos jostakik syystä ei paskatakaan 1-2 päivään niin on järkyttävä tukkoinen pöhöttynyt olo ja sitä pökälettä saa tikistellä tunnin että irtoaa. Ja kun se kova tulppa sielä lähtee liikkeelle niin heti kohta pitää juosta uudelleen vessaan kun pamahtaa kunnon varpusparvi pönttöön.

Mua nauratti tää :D Mut siis sama meikällä.

Vierailija
27/34 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskantava paskantaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se mihinkään katoa. Eiköhän se suoli siihen tottuisi. Tavara vaan liikkuu hitaammin.

Jos nyt alkaisit ap tyhjentää suolen vain kerran viikossa, pian tottuisit siihen eikä olisi edes tarvetta useammin.

Mieti nyt vähän tuota hitaampaa tavaran liikkumistasi.

Ihminen syö viikossa noin 7 kiloa ruokaa. Seitsemän kertaa viikossa paskantava paskantaa yhteensä noin 5,5 kiloa paskaa. Väitätkö että kerran viikossa paskantava paskantaa sillä yhdellä kertaa 5,5 kiloa paskaa?

Ot, mutta onpa yllättävä paskamäärä. :o Itse olen kuvitellut, että ruoka olisi jotenkin nestepitoisempaa, ja että päivittäin paskovalta tulisi ehkä pari-kolmesataa grammaa paskaa. Kaikkea sitä oppii.

No mietipä nyt kun otat paskaa käteen ja puristat nyrkin kiinni, niin tunnet että paska on kosteaa ja siinä on nestettä seassa. Eli et pasko kuivia korppuja vaan ihan mehukkaita nesteisiä pökäleitä.

Ai hemmetti, repesin tällekin :D mitä helvettiä

Vierailija
28/34 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut aina hidas suolentoiminta, eikä juominen tai liikunta sitämuuta.käyn paskalla 7-10 päivän välein. Mielelläni paskoisin useammin, mutta minkäs teet, kun ei paskata. Sen hädän tulonkin tietää jo päivää-paria etukäteen, eli on olo, että kohta on hätä, ja parin päivän päästä viimeistään paskattaa.

Raskaana ollessa maha toimi paremmin. Vaivani on periytynyt yhdelle lapsistani. Olen lihava myös, eikä ihmekkään, kun maha ei toimi. Välillä maha menee ihan kuralle, yllättäen. Ja kyllä,kun lopulta paskattaa,tavaraa tosiaan tulee.

Kilpirauhasen vajaatoimintaa minulla on myös, ja hetkeksi lääkkeet auttoivatkin vatsan toimintaan. Nyt on palattu takaisin vanhaan, eli siihen, että suoli on hidas.

En tunne oloani tukalaksi tai vaikeaksi paskomattomuuteni takia, mutta ärsyttää tämmöinen " en ymmärrä" - ketju, kun kyse ei ole HALUSTA. Minä vain olen tämmöinen. Juu, olisi kivaa olla normaali, mutta minkäs teet.

Vierailija
29/34 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpipaskojien ketju.

Vierailija
30/34 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää käydä joka päivä vähintään kerran. Ei ole tervettä hautoa sellaista bakteerimassaa kehossaan ylettömän pitkiä aikoja. Yleensä nämä harvoin ulostavat vielä ylpeilevät asialla. Puistattavaa.

Ei todellakaan ylpeile. Kroonisesta ummetuksesta kärsivät todella kärsivät. Yleisesti ottaen "ei pidä käydä kerran päivässä" koska ihmisilla on eri tavoin toimiva suolistot eli kerran päivässä ulostaminen ei ole mikään normi. Toiset käyttävät kaiken hyväkseen ja toiset ovat ns. läpipaskoja. Ei todellakaan ole mukavaa kun vatsa ei toimi, se ei ole mikään ylpeilyn aihe enkä  käsitä mistä sinä olet moisen käsityksen saanut.

Sinun maailmankuvasi on puistattava koska siihen ei mahdu kuin yksi oikea tapa ja totuus, omasi.

Vierailija
31/34 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut aina hidas suolentoiminta, eikä juominen tai liikunta sitämuuta.käyn paskalla 7-10 päivän välein. Mielelläni paskoisin useammin, mutta minkäs teet, kun ei paskata. Sen hädän tulonkin tietää jo päivää-paria etukäteen, eli on olo, että kohta on hätä, ja parin päivän päästä viimeistään paskattaa.

Raskaana ollessa maha toimi paremmin. Vaivani on periytynyt yhdelle lapsistani. Olen lihava myös, eikä ihmekkään, kun maha ei toimi. Välillä maha menee ihan kuralle, yllättäen. Ja kyllä,kun lopulta paskattaa,tavaraa tosiaan tulee.

Kilpirauhasen vajaatoimintaa minulla on myös, ja hetkeksi lääkkeet auttoivatkin vatsan toimintaan. Nyt on palattu takaisin vanhaan, eli siihen, että suoli on hidas.

En tunne oloani tukalaksi tai vaikeaksi paskomattomuuteni takia, mutta ärsyttää tämmöinen " en ymmärrä" - ketju, kun kyse ei ole HALUSTA. Minä vain olen tämmöinen. Juu, olisi kivaa olla normaali, mutta minkäs teet.

Mulla vilkastui kun jätin viljat pois ja lisäsin kasvisten ja rasvan määrää. Kokeile itse.

Vierailija
32/34 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin kilpirauhasen vajaatoiminnan oiresta. Labra-arvot ovat rajalla. Lääkäri ei suotu määräämään lääkkeitä. Oireet alkoivat raskauden jälkeen.

Vierailija
33/34 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää käydä joka päivä vähintään kerran. Ei ole tervettä hautoa sellaista bakteerimassaa kehossaan ylettömän pitkiä aikoja. Yleensä nämä harvoin ulostavat vielä ylpeilevät asialla. Puistattavaa.

Et voi olla tosissasi? Miten ummetuksella ylpeily ilmenee? Sulla täytyy olla joko erittäin outoja tuttavia tai outo tapa tulkita ihmisten sanomisia.

Vierailija
34/34 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ruoassa on hyvin vähän kuitua, tarve tulee harvoin.

Puistattaa nuo telkkarin "...kun ei tiedä, milloin olo helpottuu"-laksatiivimainokset. Kokonaiset perhekunnat suoli tukossa, mutta avot kun otetaan vähän lääkettä, niin johan hymyilyttää. Huonoja ruokatottumuksia ei viitsitä kuitenkaan muuttaa.