Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotuksia vai ei?

Vierailija
08.03.2006 |

Meidän 10 kk ikäinen tyttö on saanut calmette-rokotuksen ja yhdistelmärokotteet 3 ja 5 kuukauden ikäisenä ja nyt käsittääkseni vuoden ikäisenä annettaan neuvolassa paljon puhuttu mpr-rokote.

Olen tässä aamupäivän käyttänyt tutkimalla rokotus-infon sivuja ja googlettanut tietoa noista rokotuksista ja hirveästi on ristiriitaista tietoa saatavilla. Miten te muut olette tehneet, onko rokotukset annettu normaalisti vai oletteko jättäneet lapsenne rokottamatta, ja millä syillä/perusteluilla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa eletään sellaisessa holhouksessa että luotan täysin voimassa olevaan käytäntöön. Jos ja kun viisaat oppineet ovat rokotusten kannalla niin mikä minä olen niitä lapseltani kieltämään. Hyödyt käsittääkseni suuremmat kuin haitat.

Vierailija
2/8 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te ottaneet itse selvää, mitä rokotteet pitävät sisällään ja millaisia haittavaikutuksia niistä voi olla? Vai luotatteko tosiaan ihan kyseenalaistamatta näihin rokotteisiin. Ne sisältävät mm. elohopeaa, joka on aivojen kehitykselle haitallista.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä saamani tiedon mukaan ei tulisi pieneen mieleenikään rokottaa.

HYYYYVIN mielenkiintoista paneutua esim tautitilastoihin ja rokotusten historiaan. Vink Vink vaan kaikille kiinnostuneille. Mm Wendy Randall on kirjoittanut aiheesta UPEASTI!

Vierailija
4/8 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan lähellä Venäjän rajaa, joten täällä on oikeasti riski sairastua kyseisiin tauteihin.

Vierailija
5/8 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MPR annetaan 1v 2 kk-1v 6 kk iässä.

Vuoden ikäsenä annetaan vielä yhdistelmärokote, kolmas satsi.

Vierailija
6/8 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee täällä av-palstallakin. Palstailu sujuu rokotukset saaneilta mammoilta tosi hyvin ja tämä jos mikä kysyy aivokapasiteettia.

Vierailija
7/8 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OLE ROKOTETTU EIKÄ TULLA ROKOTTAMAAN. KANNATTAA TOSIAN LUKEA TUTKIMUKSIA ENNENKUIN TEKEE OMAN PÄÄTÖKSENSÄ, MUTTA TÄLLÄ HETKELLÄ SUOMESSA EI OLE MIELESTÄNI MITÄÄN TARVETTA ROKOTUKSILLE (TETANUS EHKÄ POIKKEUS, MUTTA SIITÄKIN LÖYTÄÄ PALJON RISTIRIITAISTA TIETOA SEN TEHOKKUUDESTA). MEILLÄ KAKSI V. TYTTÖ EI OLE PÄIVÄÄKÄÄN SAIRASTANUT (PAITSI PIENEN NUHAN) JA PISTÄISIN SIITÄKIN OSAN HYVÄN IMMUNITTETIN ANSIOKSI JOTA EI OLE MENTY HÄIRITSEMÄÄN.

LUKEKAA IHMISET ENNENKUIN PÄÄTÄTTE ROKOTUKSISTA TAI AINAKIN ENNE KUIN ALATTE TÄÄLLÄ NEUVOMAAN MUITA!

Vierailija
8/8 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tämä aihe todellakaan kiinnosta ketään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän