Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voikohan noihin parin euron raskaustesteihin luottaa?

Vierailija
20.10.2016 |

Ostin lähikaupasta jotain parin euron liuskoja ja molemmat näytti negaa. Mietinkin, että onko nuo oikeasti luotettavia ja voi huokaista helpotuksesta? :D

Menkkojen piti alkaa viikonloppuna ja on ihme oksetusta koko ajan, niin pelko sitten heräsi (ei tosiaan olisi toivottu raskaus).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Clear Bluen hinnasta maksat myös ne mainokset.

Vierailija
2/6 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ensimmäisten päivien aikana näyttänyt vielä positiivista. Viikon päästä näkyi jo kunnon viiva. Tee testi viikon päästä uudelleen varmuuden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luottaa sinä kuin muihinkin, mutta aina ne virtsatestit ei näytä ennen kuin on yli viikon myöhässä. Ja kannattaa tehdä aamuvirtsasta.

Vierailija
4/6 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kiinalaiset ebaysta tilatut (10 kpl/1€) raskaustestit näyttäneet plussaa viisi päivää ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää. Eli todellakin voi. Monet ovat itse asiassa jopa herkempiä, kuin clearbluet sun muut.

Vierailija
5/6 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luottaa todellakin

T. Juuri abortin tehnyt

Vierailija
6/6 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kiinalaiset ebaysta tilatut (10 kpl/1€) raskaustestit näyttäneet plussaa viisi päivää ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää. Eli todellakin voi. Monet ovat itse asiassa jopa herkempiä, kuin clearbluet sun muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän