Ostin vähän jytymmän turvasprayn klovnien varalta ja aion sitä tarvittaessa myös käyttää
Jos puukolla/moottorisahalla/vastaavalla uhkaavat niin takuulla saavat suihketta silmänrei'istä sisään. Mites muut, oletteko varautuneet klovneja varten?
Laillinen tai ei, mutta ennemmin otan vaikka syytteen pahoinpitelystä kuin joudun tuollaisen uhriksi.
Kommentit (17)
Nyt kaikki naiset hankkikaa turvasumutteet!! Nyt on ihan aihettakin!
Mutta missä on soldiers of odin turvaamassa meitä naisia näiltä sekopäiltä??
Ainiiiku, omat.
Mulla on nyrkkirauta. Sillä pelleä palleaan.
Kerran eräs lakanapelle iltamyöhään alkoi ylittää tietä pelottelumielellä. Kulki tien yli niin dramaattisuutta tavoittelevan hitaasti että jäi pelle miltei auton alle.
Nyt jos toistuu niin painan kaasua.
1, tämä on yhden kirpputorin "tiskin alta" laiton. Parilla kaverilla on Clas Ohlsonilta ihan laillinen.
Ap
Mulla on pieni pistin. Se on kätevä kuljettaa mukana. Sopivan näppärä käyttää. Vielä en ole tarvinnut, mutta ajattelin ottaa mukaan jos illalla lähden yksin. Saa tulla pellet. Siinäpähän sitten riemuitsee.
Vierailija kirjoitti:
Ainiiiku, omat.
Mistä tiedät että "omat"? Niillähän on naamarit.
Mulla oli nuorempana noita pahoinpitelyjä ja oon istunutkin niistä. Nykysin on kädet pysyneet taskuissa koska mun jäljiltä lopputulos oli rumaa katteltavaa ja jonkinlainen omatuntokin on vuosien varrella kai kehittyny.
Jos mä näen tollasen pellen se saa silleen siipeensä ettei ole ikinä saanu. Jos mä näen sen/ne lasten kimpussa se pelle lähtee siitä tilanteesta jalat edellä. Mun isä pahoinpiteli mua kun olin lapsi ja tiedän jo etukäteen ettei mulla tossa tilanteessa pysy pää kasassa. Pisin kakku mulle tuli kun ryyppykaveri heitti pullolla pieniä lapsia. En ikinä oo ihan tarkkaan muistanut mitä kaikkea siinä tapahtu koska meni maailma täysin mustaksi silloin. Ja sitä keikka mä en kadu.
Mä ajattelin riisuutua ja huutaa raiskaus!
Jos joku uhkailee moottorisahalla, kannattaa tosiaan päästä se niin lähelle, että pystyy suihkauttamaan turvapsrayta päälle, eikä esim. juosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiiiku, omat.
Niinpä. En yhtään ihmettelisi jos naamarien alta paljastuisi "oleskelijoita". Niillähän riittää vapaa-aikaa ja tykkäävät liikkua ryhmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiiiku, omat.
Niinpä. En yhtään ihmettelisi jos naamarien alta paljastuisi "oleskelijoita". Niillähän riittää vapaa-aikaa ja tykkäävät liikkua ryhmissä.
Kyllä ne on ihan Suomalaisia. Tää villitys on lähtenyt länsimaista ja olis tosi outoo että olis näin järjestäytynyttä muitten toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiiiku, omat.
Kyllä ne on ihan Suomalaisia. Tää villitys on lähtenyt länsimaista ja olis tosi outoo että olis näin järjestäytynyttä muitten toimesta.
En usko ollenkaan. Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu lainkaan se, että aikuiset miehet kymmenen hengen joukolla pelottevat avuttomia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiiiku, omat.
En usko ollenkaan. Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu lainkaan se, että aikuiset miehet kymmenen hengen joukolla pelottevat avuttomia lapsia.
Niinpä. Kyllä tuollaiset joukolla puolustuskyvyttömän kimppuun käymiset on toteutettu aivan muiden kuin suomalaisten toimesta...
No jos alkaa Espoossa pellet pyörimään, niin siinä vaiheessa minäkin turvaudun tujumpaan kaasuun. Pippurikaasu löytyy jemmasta, laiton sekin, mutta enpä epäile ottaa käyttöön. En sitten yhtään...Pahemminkin sitä vois kai varustautua. Itsepähän ottavat ihan tietoisen riskin, että joku kenties saattaa jotain vastata takaisinkin. Onneksi ei ole pellekammoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiiiku, omat.
Mietihän vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin riisuutua ja huutaa raiskaus!
Aivan varmasti. Huoh.
Ja kerropa nyt meille toisille pelokkaille mistä niitä saa.