Auttakaa selvittämään tv-kasvo
Suomalainen, ehkä reilu 30 v. Vaalea, pitkä tukka. Ei Susanna Laine, eikä Inka Helenius ( joskin vähän hänen näköinen).
Eikä ole näyttelijä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Se on Henelius.
totta, kiitos tästä. Onko tänään kellään mitään ideaa kuka olisi ollut?
Vierailija kirjoitti:
Sanna ukkola?
Ei valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Piia Pasanen
Ei hänkään.
heidi suomikin on kyl liian vanha mutta sanotaan se kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
heidi suomikin on kyl liian vanha mutta sanotaan se kuitenkin
Ei, mutta hänet nähdessäni aloin miettimään, että saattoi hänkin, jota mietin olla jo n. nelikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Ella Kanninen? Se on kyllä jo 40+
Ei, hänet olisin ehkä muistanutkin.
anette latva-piikkilä, kristiina komulainen, mervi kallio, sanna kiiski? vappu pimiä? =D siis etsitkös sä jotain uutistoimittajaa vai juontajaa?
Mä pistän rahani Jenni Alexandrovalle
Ukkolakin on yli nelikymppinen. Missä tää kasvo on esiintynyt? Uutiset, viihdeohjelmat? Ei vissiin oo ollut nyt vähään aikaan tv:ssä? Mä veikkaan Elina Kottonen.
Vierailija kirjoitti:
anette latva-piikkilä, kristiina komulainen, mervi kallio, sanna kiiski? vappu pimiä? =D siis etsitkös sä jotain uutistoimittajaa vai juontajaa?
Niin, kun en tiedä. Näin ostoksilla naisen, jota meinasin moikata, kun oli niin tutun näköinen. Sitten tajusin, että joo, tv:stä tuttu vain.
Ja sehän alkoi sitten vaivata, että kuka mahtaakaan olla. En muista yhtään onko toimittaja vai juontaja. Ajattelin, että täällä takuulla joku osaa sanoa. Mutta onhan tämä vähän kuin se kuuluisa neula heinäsuovassa.
Eikä ollut kukaan näistäkään.
Maisa Torppa, Iida Ketola, Annika Damström. Kerro oliko vähän tyrkykkäämpi vai asiallisempi?
Vierailija kirjoitti:
Maisa Torppa, Iida Ketola, Annika Damström. Kerro oliko vähän tyrkykkäämpi vai asiallisempi?
Hyvin asiallinen. Ei ollut kukaan näistäkään. Olen jotenkin varma, että hän on jossain aamuohjelmassa, tai sisustusohjelmassa (tai sitten vaan sekoitan)
Se on Henelius.