Minkälainen auto teillä oli kun olit lapsi, muistoja?
Siis se ensimmäinen auto jonka muistat? Montako teitä sillä matkusti?
Meidän auto oli 80-luvulla tuollainen vm.78 toyota. Meitä oli 6 lasta ja isä ja äiti, sillon oli kait sääntö että 1 aikuinen vastasi 2 lasta takapenkillä, eli sai luvallisesti tunkea kaikki 6 tuonne autonperälle, turvavöitä ei ollut:D Olin meistä pienin ja muistan että joskus siellä takapenkillä oli kait vähän ahdasta ja nahistiin kun alimmaiset olivat litussa ja pääsin etupenkille äidin syliin istumaan. Etupenkillä ei kait saanut matkustaa kahta kun muistan että joskus ajoi poliisit vastaan niin isä komensi mut etu jalkotilaan piiloon ettei ne näkis että olen siinä:D
http://www.google.fi/search?q=toyota+carina+1978&prmd=ivmn&source=lnms&…
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Caprice, olisko ollut kuusipaikkainen. Mä olin tosi pieni silloin, mutta siitä asti amerikkalaiset autot on olleet lähellä sydäntä. :) Neljä meitä siinä matkusti, turvavöitä ei ollut pakko käyttää kun ei haluttu ja isä poltti ajaessaan ketjussa tupakkaa ja soitti suomipoppia niin kovaa että korvissa soi. :D
Millä hän sitä soitti? Chevrolet Capricen kulta-aikoina ei YLE paljon poppia soittanut, eikä kasettinauhuria vielä ollut.
Mun lapsuudessa oli jopa CD-levyjä. ;) Kaseteilta muistaakseni, ainakin niitä oli aina auto täynnä. :D Ja ihan tietoiskuna, kasettisoittimet tulivat suurin piirtein samaan aikaan kuin Capricen valmistus aloitettiin. ;)
Mutta tulivatko ne myös autoihin jo silloin?
Faijalla oli 70-luvulla joku Peugeot...
Tuliteriä Mersuja ja Bemareita aina ollut. Tämä tietysti herätti pihapiirin köyhien perheiden lapsissa kateutta. (no, ei pelkästään lapsissa)
Mun lapsuudessa oli jopa CD-levyjä. ;) Kaseteilta muistaakseni, ainakin niitä oli aina auto täynnä. :D Ja ihan tietoiskuna, kasettisoittimet tulivat suurin piirtein samaan aikaan kuin Capricen valmistus aloitettiin. ;)