Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoin salaa ja olen kahden lapsen äiti. Olenko kamala?

Vierailija
20.10.2016 |

Mieheni (ja lasten isä) matkustelee työn takia paljon niin olen pystynyt salaamaan harrastukseni häneltä. Kun lapset (4v ja 7v) on saatu nukkumaan, käyn takapihalla tupakalla. Siitä suoraan suihkuun ja nukkumaan kun mies on poissa. En siis ikinä altista lapsia edes vaatteiden tupakan hajulle, saati sitten itse savulle. Paha tapa mistä en oikeastaan edes halua päästä eroon, vaikka häpeänkin tätä. Sillä vaan kestän arkea yksin kahden melko pienen lapsen kanssa. Olenko kauhea äiti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olet. Kannattaisko ihan vaan alkaa reilusti tupakoimaan ihan julkisesti. Hölmöilyä tuollainen piilopolttaminen.

Vierailija
2/4 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, ihan näin itse tupakoimattoman mielestä. Aikuinen ihminen saa tehdä (lain puitteissa) mitä haluaa. Lasten läsnäollessa tupakointia inhoan, mutta sinähän et tee edes niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salailu?

Vierailija
4/4 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi salailu?

Olen aina pitänyt tupakointia typeränä hommana ja rahan tuhlaamisena, mies samoin. En halua syödä sanojani koska mun mielestä tupakointi on edelleen aika noloa hommaa vaikka itse sitä salassa harrastankin. En halua tervakeuhkon leimaa aina välillä vedettyjen hermosavujen takia. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme