Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pitkä nainen käyttää korkkareita?

Peke
20.10.2016 |

Miksi korkkareita ylipäätään käytetään? Siksikö että pienempikin nainen voisi näyttää pitemmältä jonkun pitkän naisen rinnalla?

Pituus naisella on tärkeä asia, mallihommiin ei pääse lyhyet.

Mutta onko ok että myös pitkät naiset käyttävät korkkareita?
Silloinhan niin pienemmät naiset näyttävät taas pienemmiltä pitemmän rinnalla.

korkkarit ovat samanlaista pituuden peittelyä, kuin silikonit pienirintaisuuden peittelyä.
Mitä tähän sanoo arvon raati?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minä olen 178 cm + 6 cm, koska tykkään olla pitkä. On kiva nähdä päiden yli ja ulottua sinne tänne.

Vierailija
2/8 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole upeampi näky, kun pitkällä naisella on sairaan korkeat korot, tai lihavalla näyttävä vaate.

Itsevarmuus on aina hyvännäköistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käyttää.

Korkkareissa on sitä paitsi muukin juju, kuin lisäsentit pituudessa. Tekee usein ryhdistä paremman ja kävelystä viehättävämpää (jos siis osaa kävellä koroilla).

Vierailija
4/8 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit saavat pyllyn työntymään hiukan taakse ja alaselkää notkolle. Näyttää ihan kivalta monesti.

Vierailija
5/8 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mä käytän aika usein vähintään 10cm korkoja. Sääret näyttää hyvältä ja ryhti on parempi.

T. 180cm

Vierailija
6/8 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin vaatteiden kanssa korkkarit vaan näyttävät paremmilta kuin matalat kengät, joten käytän kyllä korkoja. Olen 178 cm.

Vierailija
7/8 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175cm pitkä. Pohjoisen ihmisolennolle normipituus, mutta hyvin harvoin tulee samanpituinen nainen vastaan ja itseäni pidemmän olen nähnyt vain kerran.

En käytä korkkareita, koska ne ovat epämukavat jalassa ja näyttävät rumalta. Muuta estettä siihen ei ole, pituudesta nolostuminen on teini-iän juttuja.

Vierailija
8/8 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin pitkä että korkkarit jalassa pää osuu ovien karmeihin niin siinä tapauksessa ei kannata käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme