Mikä on päivittäinen työaikasi?
Millä mielellä tekisit joka päivä esimerkiksi klo8.20-16 työaikaa?
Kommentit (22)
Mainitkaa tässä myös ruokatauon pituus ja se, onko ruokatauko palkaton vai palkallinen.
Mulla työ 7.30-15.09 tai 13.30-21.09. Ruokatauko sisältyy työaikaan, n.20min.
Yhden työvuoron pituus 24h kerrallaan, klo.8-8
Noin 9-15.
Enemmänkin voisi tehdä, mutta käytnä aikani mieluummin muuhun.
Ma-pe 8.00 - 16.30, ruokatauko 30min omaa aikaa jolloin ei juokse liksa.
7.30-15.30, ruokatauko sisältyy työaikaan, ruokatauon pituus vaihtelee
6.45-15.15 (ma-pe) sisältää 30min palkattoman ruokatauon. Eli 40 tunnin työviikko.
Viikkotyöaika 36,25 t. Yleensä olen ollut töissä kahdeksan maissa eli pääsen lähtemään 15.45 jos mikään ei ole pahasti kesken.
Epäsäännöllisen epäsäännöllistä. Olen lentoemäntä, joten.. listassa on kaikkea maan ja taivaan väliltä. Parin tunnin päästä alkaa päivystys vuoro, ja saas nähdä tuleeko lähtöä... ja jos tulee, niin sitäkään ei tiedä pääsenkö yöksi kotiin, vai vasta parin päivän päästä.. eniveis, laukut on kuitenkin pakattuna. =) Sopii minulle!
7-15.30 ja 1-2 kertaa viikossa 11.30-20.00.
Tekisin hyvällä mielellä tuota aikaa. Ei tarvitse herätä niin aikaisin.
Riippuu. Joskus luen vain sähköposteja, joskus teen 12 h, joskus 6 h ilman ainuttakaa taukoa... Olen opettaja amk:ssa. Kipeenäkin on ne työt tehtävä, kukaan ei minun töitäni tee.
Aamulla 3-4 tuntia ja illalla 3-4 tuntia.
Noin 5 h päivässä 5pv/vko. Päätän itse kellonajat, ja joskus teen vaikka sunnuntaina.
Hankala kysymys. Liitto valvoo meitä asianajajia 24/7, joten siinä mielessä aina. Normaalisti toimistossa 9 - 18. Puhelimen päässä 8 - 21. Viime aikoina sunnuntaisin toimistolla 11 - 17 (ruuhkaa pukkaa, kun oikeudet yrittävät saada tulostavoitteet täyteen vuoden loppuun mennessä). Myös niillä vähillä lomilla puhelimen päässä aina. Lauantait pidän vapaana. Tosin puhelimen päässä silloinkin, mutta erittäin harvoin silloin soitetaan.
Fatalji
Vielä edelliseen. Että jo on vähemmän töitä, niin mahdollisuus tietenkin on, että pidän jonkun päivän vapaana. Tosin tätä tapahtuu vain pari kertaa vuodessa.
Fatalji, yrittäjä
6-12 tuntia, olen tuntipalkalla ja oman jaksamisen mukaan. Eväät syön koneen ääressä, mutta yleensä vähennän ruokatunnin kirjaamistani työtunneista. Kuin myös av:lla viettämäni ajan.
Klo 10-20 ja teen 6 päivää viikossa, yrittäjä kun olen. Voin toki hoitaa myös omia asioita työajalla, työni ei ole erityisen sitovaa.
🇺🇦🇮🇱
9.15-17.15 eli tyypillisin toimistotyöläisen päivä.
7.30-15.30, paitsi yhtenä päivänä viikossa pääsee 14.45 ja perjantaisin 14.30 eli viikkotyöaika 38.25h