Mitä tekisit jos olisit ihastunut voimakkaasti johonkin henkilöön, mutta...
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on väärä ikä?
Liian nuori tai liian vanha!
Olen ihan oikean ikäinen ja se henkilö joka tällä hetkellä olen vaatii myös nämä ikänumerot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on väärä ikä?
Liian nuori tai liian vanha!
Kuinka paljon ikäeroa tässä tapauksessa?
Olen kuvaamassasi tilanteessa ja lisäksi vielä naimisissa. Olen itse 50-vuotias nainen ja ihastukseni on 30-vuotias mies, tosin älyltään ja elämänkokemukseltaan aivan toisella tasolla kuin useimmat kolmekympiset miehet. En usko hänen tietävän tunteistani enkä oikeastaan ymmärrä, miksi hän on jutellut minulle ja pitänyt yhteyttä.
Olemme vaihdelleet ihastukseni kanssa keväällä sähköposteja, sitten viestittelyssä oli muutaman kuukauden tauko ja jokainen päivä tuntui helpommalta ja helpommalta. Ehdin jo ajatella, että tunteeni haihtuvat itsestään, kunnes sitten näimme sattumalta kadulla muutama viikko sitten. Mies sanoi odottaneensa viestiä minulta enkä voinut olla sitä lähettämättä. Nyt en taas ole kuullut hänestä vähään aikaan. Joka kerta sähköpostilaatikkoa avatessani toivon samanaikaisesti, että saisin häneltä postia ja että hän ei meilaisi minulle enää koskaan, niin että voisin joskus lopulta unohtaa hänet...
Niin että mitä teen...? En osaa tehdä mitään, kaipaan vain ja se tekee kipeää. Joskus mietin että kertoisin miehelle tunteistani, ja melkein toivon että hän suhtautuisi tunnustukseen niin kusipäisesti, että voisin lakata pitämästä hänestä.
Onko ystävyys mahdollinen? Jos tunteet eivät vuosien aikana haalene voitte olla hyviä, läheisiä ystäviä.
Eihän me edes tunneta vielä ja kyselet täällä tämmösiä höpsö <3 Otetaan ihan rauhallisesti ja katotaan sitten?
Odottelet vaan rauhassa jokusen vuoden, että ihastuksesi täyttää 16.
Niin, ap, minkä ikäisiä henkilöt ovat? Aikuisia vai alaikäisiä?
En mitään. Ja suosittelen myös että sinäkään et tee mitään.