Miksi Suomessa miehet eivät lähesty minua?
Mutta esim. Itä-Euroopassa,Puolassa ja Venäjällä hyvin usein. Siellä miehet myös kehuvat ulkonäköäni. Suomessa käy usein näin; on miesporukka, joku kehuu ja muut haukkuvat. On kummallista toimintaa. En oo pullanaama, oisko syy se.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaismiehet nyt vain tekevät kaikkensa vähätelläkseen kotimaista naiskauneutta, missä tahansa muualla maailmassa miehet olisivat ikionnellisia että saisivat pariutua keskiverrolta suomalaisnaiselta nättävän naisen kanssa.
Do you even lift bro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaismiehet nyt vain tekevät kaikkensa vähätelläkseen kotimaista naiskauneutta, missä tahansa muualla maailmassa miehet olisivat ikionnellisia että saisivat pariutua keskiverrolta suomalaisnaiselta nättävän naisen kanssa.
Do you even lift bro?
luimarco xD
Tämä video on kyllä. vanha mutta hyvin kertoo naisista
Koska suomalaiset naiset suhtautuvat lähestymisen hyvin törkeästi jos ei ole Adonis tai ulkomaalainen.
Olet niin ruma. Itä-Euroopassa pidetään viiksekkäistä naisista. Tai "naisista".
Samaa tapahtuu minulle. AIjon hankkia ulkomaalaisen miehen
t.nätti nuori nainen
On minua Suomessakin lähestytty, mutta paljon paljon harvemmin kuin ulkomailla.
Ruotsissakin miehet lähestyvät helpommin.
En tajua, miksi suomalaiset miehet ovat nyhveröitä, vain kännissä uskaltavat lähestyä.
kauan aikaa sitten tuli harrastettua baareilua paljon muutaman kerran testattiin että puhutaan enkkua, ja joka ikinen kerta oli samantien naisia ympärillä. Aina siihen asti että ei enää jaksanu pitää pokkaa.
Vierailija kirjoitti:
kauan aikaa sitten tuli harrastettua baareilua paljon muutaman kerran testattiin että puhutaan enkkua, ja joka ikinen kerta oli samantien naisia ympärillä. Aina siihen asti että ei enää jaksanu pitää pokkaa.
Tuota tuskin kukaan kieltää
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset on kuohinnut miehet ja poikansa munattomiksi nössöiksi feminismillä.
Kyse on ujoudesta, lievästä autistisuudesta sekä sosiaalisten taitojen puutteesta. Feminismillä ei ole hyvien käytöstapojen kanssa tekemistä. Eihän moni suomalainen mies edes osaa tervehtiä muita, edes toisia miehiä. Rapussa kävellään naapureita tervehtimättä ja töissäkään ei tervehditä työkavereita.
Siksi koska Suomessa on tasa-arvoisempi kulttuuri.
Ajattelitteko tosiaan että voisitte ns. poimia rusinat pullasta saamalla tasa-arvoiset oikeudet mutta kuitenkin säilyttämällä ne naisen kannalta kivat patriarkaaliset etuoikeudet?
Vierailija kirjoitti:
Samaa tapahtuu minulle. AIjon hankkia ulkomaalaisen miehen
t.nätti nuori nainen
No nyt niitä tuli maahan iso liuta
Vierailija kirjoitti:
On minua Suomessakin lähestytty, mutta paljon paljon harvemmin kuin ulkomailla.
Ruotsissakin miehet lähestyvät helpommin.
En tajua, miksi suomalaiset miehet ovat nyhveröitä, vain kännissä uskaltavat lähestyä.
Oletko koskaan kokenut todella rumia ja julkisia pakkeja? Jos et ole niin suosittelen pitämään suun supussa. Monelle suomalaiselle miehelle ivailevat ja äänekkäät pakit ovat arkipäivää. Ei ihme, että ainostaan kännissä yritetään pokailla.
Eipä jutelleet suomalaiset naiset minullekaan, siksi onkin nyt itä-euroopan tytsy kaverina ja saa muuten parempaa palkkaa kuin meikä.
Miksi naista pitäisi lähestyä ? Siinähän voi tulla vaikka mitä uhkakuvitelmia mieleen. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska Suomessa on tasa-arvoisempi kulttuuri.
Ajattelitteko tosiaan että voisitte ns. poimia rusinat pullasta saamalla tasa-arvoiset oikeudet mutta kuitenkin säilyttämällä ne naisen kannalta kivat patriarkaaliset etuoikeudet?
Näin on. Mikä estää naisia lähestymässä miehiä ja aloittaa keskustelua jonkun vieraan kanssa jos ei tiedä oikein mitään? Miksi miehen pitäisi aina olla se aloitteentekijä ja ottaa riski turhista pakeista? Jos mies on sitten aktiivinen eikä saa selkeää myönteistä palautetta, niin sitten kannattaa jättää nainen rauhaan että ei tule leimatuksi yksipuoliseksi ahdistelijaksi. Huonointa palautetta on se jos nainen ei osaa sanoa juuta eikä jaata puoleen tai toiseen vaan pelkästään mykistyy.
Naiset voi kyllä antaa jonkun vinkin vaikka katsomalla takaisin ja vinkaamalla. Helpottaisi molempien elämää
Eikös sellaiset lähentelyt ole sitä toksista maskuliinisuutta?
Miehen tulee hävetä sukupuoltaan ja odottaa nurkassa että nainen lähestyy puhuttelu/treffailu/parisuhdelupalapun kanssa.
Onneksi olkoon feministit, alatte olemaan niskan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu mulla. Ulkomailla olisi vientiä, mutta suomalaismiehille olen kuin ilmaa ainakin arkielämässä ja kun he ovat selvin päin. Yksin saanen olla sitten avioeroni jälkeen, sillä itselläni ei ole energiaa tai aikaa alkaa käydä baareissa ja ulkomaille en voi muuttaa yhteishuoltajuuden vuoksi.
Suomalaismiehet vaan pelaa pleikkaa, ei ne jaksa mitään naisten iskemisiä. Mutta silti ois kiva, kun siihen viereen mystisesti ilmestyisi se oma kaunotar, jonka kanssa harrastaa seksiä.
Hemmoteltuja kermaperseitä on tämä maa täynnä.
Veikkaisin, että valtaosa maailman miehistä on. Mitä ulkomaalaisten miesten (valkoisten) kanssa on tullut juteltua niin kyllä rasismi elää syvässä heilläkin. Tämä on vain miehen luonto. Miehellä jolla tuota ei ole, niin kannattaa kyllä punnita hänet tarkkaan, ennen käyttöön ottoa