Miksi Suomessa miehet eivät lähesty minua?
Mutta esim. Itä-Euroopassa,Puolassa ja Venäjällä hyvin usein. Siellä miehet myös kehuvat ulkonäköäni. Suomessa käy usein näin; on miesporukka, joku kehuu ja muut haukkuvat. On kummallista toimintaa. En oo pullanaama, oisko syy se.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimetön666 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimetön666 kirjoitti:
Sama se on miehillä. Suomalaiset naiset eivät lähesty, mutta ulkomailla, enkä nyt tarkoita Pohjoismaita tai Keski-Eurooppaa, suomalaiselle miehelle on vientiä.
Liittynee ehkä siihen eksoottisuuteen. Jopa suomalainen mies on eksoottinen näky vaaleine hiuksineen ja seksikkäällä korostuksella varustettuna.
Jotenkin tuntuu oudolta ajatus, että suomalaiset miehet halveksuvat naiskauneutta. Jos tällainen ilmiö olisi olemassa, niin suomalaiset eivät pariutuisi. Kulttuurista voidaan tietenkin löytää syitä, Suomessa ei ole samanlaista Macho-kulttuuria kuin esimerkiksi Etelä-Euroopassa tai Itä-Euroopassa. Suomalaiset ovat paljon varautuneempia ja naista kohdellaan kunnioittavammin. Kaduilla harvemmin huudellaan kenellekään, oli mikä missi sitten kyseessä. Tai no, jos huutelija ei ole ihan seinähullu.
unohdit mainita lompakon, koska suomimies on kovaa valuuttaa siellä missä nainen kaipaa elättäjää.
Ai kaikkialla maailmassa naiset odottavat rikasta suomalaismiestä elättäjäkseen ja kaikilla maailman naisilla on tausta-ajatuksena raha, senkö halusit sanoa?
Huhhuh, onpas tämä maailma melko kiero paikka.
Vain ne naiset ketkä siellä ulkomailla antavat huomiota suomimiehille ovat rahan perässä, onhan noissa köyhemmissä maissa paljon järkeviä naisia jotka eivät ole ostettavissa. Kuinka moni akateeminen ulkomaalainen nainen on osoittanut sinulle huomiota?
-eri
Rehellisesti sanottuna akateemiset naiset eivät yleensä ole haluttuja tai kauniita. Tämä nyt on vain kärjistetty totuus. Minkä takia suomimiehen pitäisi saada vaikka thaimaalainen nainen ilmaiseksi, jos sitä ei saa edes paikallinen? Kyllä meidän täytyy sopeutua heidän kulttuuriin eikä toisinpäin. Itäblokin maissa taas naiset ovat super uber kauniita ja olettavat, että mies tuo leivän pöytään ja he saavat pitää itsensä vain kauniina ja hoitaa perheen. Tämä kuuluu heidän kulttuuriinsa.
Kysyin että lähestyvätkö akateemiset naiset ulkomailla teitä miehiä, en sitä että kelpaisivatko kyseiset naiset teille. Akateemisen naisen kiinnostus olisi osoitus siitä että suomalaismiehillä todella olisi vientiä muunkin kuin lompakkonsa takia.
Koska noissa thailiitoissa ei ole kyse rakkaudesta, ne ovat järjestettyjä liittoja jossa nainen on pelkkä ostettavissa oleva hyödyke. Jos haluatte sopeutua paikalliseen kulttuuriin niin jääkää sinne postimyyntimorsiamen kotimaahan älkääkä roudatko sitä tänne Suomeen tukien varassa elämään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan tuolla kadulla kirkkaassa päivänvalossa jännittää lähestyä. Varsinkin kun ennakko-odotuksena on se, ettei tuo varmaan edes tykkää jos menen jotain juttelemaan tai pyytämään treffeille tai se, että tuollakin naisella on varmasti kymmeniä miehiä pyytämässä deiteille, joten tuskin sitä kiinnostaa yksi muiden joukossa.
Ehkä sitä pitäisi vain rohkaistua.
Hehh jos haluut olla suomalaisnaisen yksi monista kyrvistä niin lähesty vain. Mulla on ollut Espaniassa ollessani erimaalaisia tyttöystäviä ja yksikään niistä ei ollut niin pinnallinen, kiero ja ho ro kuin suomalainen nainen. No comments.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimetön666 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimetön666 kirjoitti:
Sama se on miehillä. Suomalaiset naiset eivät lähesty, mutta ulkomailla, enkä nyt tarkoita Pohjoismaita tai Keski-Eurooppaa, suomalaiselle miehelle on vientiä.
Liittynee ehkä siihen eksoottisuuteen. Jopa suomalainen mies on eksoottinen näky vaaleine hiuksineen ja seksikkäällä korostuksella varustettuna.
Jotenkin tuntuu oudolta ajatus, että suomalaiset miehet halveksuvat naiskauneutta. Jos tällainen ilmiö olisi olemassa, niin suomalaiset eivät pariutuisi. Kulttuurista voidaan tietenkin löytää syitä, Suomessa ei ole samanlaista Macho-kulttuuria kuin esimerkiksi Etelä-Euroopassa tai Itä-Euroopassa. Suomalaiset ovat paljon varautuneempia ja naista kohdellaan kunnioittavammin. Kaduilla harvemmin huudellaan kenellekään, oli mikä missi sitten kyseessä. Tai no, jos huutelija ei ole ihan seinähullu.
unohdit mainita lompakon, koska suomimies on kovaa valuuttaa siellä missä nainen kaipaa elättäjää.
Ai kaikkialla maailmassa naiset odottavat rikasta suomalaismiestä elättäjäkseen ja kaikilla maailman naisilla on tausta-ajatuksena raha, senkö halusit sanoa?
Huhhuh, onpas tämä maailma melko kiero paikka.
Vain ne naiset ketkä siellä ulkomailla antavat huomiota suomimiehille ovat rahan perässä, onhan noissa köyhemmissä maissa paljon järkeviä naisia jotka eivät ole ostettavissa. Kuinka moni akateeminen ulkomaalainen nainen on osoittanut sinulle huomiota?
-eri
Samalla tavalla teidät suomalaiset naisetkin ostetaan, vai kuinka monet ensitreffit olet miehille kokonaan kustantanut?
Se joka pyytää toista ensitreffeille saa myös maksaa. Voin rehellisesti sanoa että aina kun olen kysynyt miestä ensitreffeille olen myös maksanut kaiken.
Miehen näkökulma:
1. Eikö riitä että edes jossain lähestyvät sinua? Useimmat miehet eivät saa kokea naisten tekemää lähentelyä missään maassa ollessaan, vaikka haluaisivatkin.
2. Miksi olet yhä sinkku jos sinua kerran usein lähestytä. Ei kuulosta kovin hyvältä.
3. Tehän haluatte tasa-arvoa. Suomi on tasa-arvoisempi maa kuin moni muu joten täällä naisilta voidaan siis odottaa yhtä paljon aloitteen tekemistä kuin miehiltä. On se kamalaa.
5. Mitä väliä. Tee itse se aloite. Saat silloin valita itse keskustelukumppanin eikä tarvi sietää epäkiinnostavan tyypin kanssa juttelemista.
Suomalaisen naisen kanssa makaamisesta saa kivat kutinat seuraavana päivänä mulkkuun.
Piti olla numero 4 tuo vika, eikä 5, mutta kuitenkin.
Sittenhän sun kannattaa mennä Venäjälle ja Puolaan, jos huomiota kaipaat.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen kanssa makaamisesta saa kivat kutinat seuraavana päivänä mulkkuun.
Et ole sitten kortsusta kuullut? Niin kuin ihan omaan käyttöön. Eikun joo, on sitten paljon hauskempaa inistä netistä kun eukko ei suostunut aborttiin ja nyt pitää maksella elareita.
Koska miesten normaali käytös on lännessä tuomittu ahdisteluksi vaikka suurin osa naisista nauttisi huomiosta. Naisten pokaaminen kaduilla on naisvihaa
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ei lähesty. Tämän huomasi myös kaunis siskoni, joka avioliitossa tällä hetkellä ulkomaalaisen miehen kanssa.
Me miehet näemme tuollaiset tapaukset niin että nainen ei saanut suomalaismiestä kun ei pystynyt itse tekemään aloitetta
Vierailija kirjoitti:
Kaiken huippu on se, että jos olen pukeutunut todella asiallisiin ja peittäviin vaatteisiin aekä järkeviin kenkiin jne. ja olen reppu selässä, niin jotkut vanhemmat suomalaiset laitapuolenkulkijamaiset miehet ovat alkaneet naureskella ja huudella mua huoraksi. Ilmeisesti noin vain siksi, kun muistutan valitettavasti hieman venäläistä tai muuta ulkomaalaista kasvonpiirteitteni ja eksoottisten hiusteni vuoksi, vaikka olisin tosiaan erittäin siististi meikannut ja järkevissä, hillityn värisissä ja peittävissä vaatteissa. Ja siis suomalaisia miehiä en kiinnosta tosiaan lainkaan heidän ollessaan selvin päin. Olen vieläpä oikeasti todella kokematon ihmissuhdekuvioissa, mutta mua pidetään huorana ulkonäköni vuoksi. :(
Tämä ei ole apn kirjoittama -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ei lähesty. Tämän huomasi myös kaunis siskoni, joka avioliitossa tällä hetkellä ulkomaalaisen miehen kanssa.
Me miehet näemme tuollaiset tapaukset niin että nainen ei saanut suomalaismiestä kun ei pystynyt itse tekemään aloitetta
Me miehet istumme mieluummin tutti suussa odottamassa, että joku nainen tulee hakemaan meidät kädestä pitäen. Semmoinen Justiina, joka on perinteistä suomalaista mallia ja joka kertoo muutenkin mitä tehdä kaulimella opastaen. Annamme mielellämme parhaiden naisten mennä ulkomaille tai harvojen rohkeiden ja reippaiden miesten kerätä helmet meidän nenän edestä.
Olen oppinut palstamammoilta ja feministeiltä sen, että jo katsekin on ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me miehet istumme mieluummin tutti suussa odottamassa, että joku nainen tulee hakemaan meidät kädestä pitäen. Semmoinen Justiina, joka on perinteistä suomalaista mallia ja joka kertoo muutenkin mitä tehdä kaulimella opastaen. Annamme mielellämme parhaiden naisten mennä ulkomaille tai harvojen rohkeiden ja reippaiden miesten kerätä helmet meidän nenän edestä.
Tämänkin kirjoittanut suomiämmä on sellainen helmi, että kyllä meitä suomimiehiä oikein itkettää kun emme näin upeata helmeä ole itsellemme saaneet.
Itse olen huomannut Suomessa sellaisen ilmiön, että ulkomaalaisen miehen lähestymiseen myös suhtaudutaan myönteisemmin. Suomalainen mies on lähtökohtaisesti epäilyttävä tai mahdollisesti mielenvikainen, jos sattuu lähestymään naista ja vielä selvänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei suomalaiset naisetkaan lähesty meitä miehiä. Toista se oli Puolassa käydessä jossa naiset tulivat klubilla omatoimisesti juttelemaan.
Eksotiikka puree ja varsinkin tässä tapauksessa RIKAS eksotiikka. Tuskin sama toistuisi Puolan läntisissä naapureissa.
Mulla taas ei ole Puolasta kokemusta, mutta esim. Saksassa oli kyllä vientiä. Köyhähän mä silloin vähän nuorempana olin, mutta ehkä ne keskiluokkaisten perheiden tyttäret eivät sitä tienneet.
Taas nähdään tässä ketjussa, että suomalaiset naiset esittävät olevansa suomalaisten miesten yläpuolella. Ihan niin kuin sulkeutunut ja introvertti suomalainen kulttuuri koskisi vain miehiä. Täälläkin moni ajattelee, että suomalainen nainen on käsittämättömän tasokas suomalaisen miehen ollessa paskaa. Jos naisia mitattaisiin sosiaalisten taitojen perusteella, niin suomalainen nainen olisi ihan pahnanpohjimmaisia koko maapallolla. Ei jotkut Etelä-Euroopan miehet huolisi teitä, kun olisitte heidän mittapuullaan lähinnä omituisia burgereita.
Joten ihan tämmöinen ajatus jonka vaan heitän ilmaan ja jota voisitte mammat ihan vaan miettiä: olisikohan niin että te olette vastuussa tästä suomalaisesta kulttuurista ja siihen kuuluvasta epäsosiaalisuudesta siinä missä miehetkin? Ja että olette ulkomaalaisen puolison etsimisen suhteen onnekkaita VAIN koska synnyitte Suomessa naiseksi ettekä mieheksi ja siksi haluttavuutenne perustuu pitkälti ulkonäköön? Kyse ei ole mistään henkilökohtaisesta ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Taas nähdään tässä ketjussa, että suomalaiset naiset esittävät olevansa suomalaisten miesten yläpuolella. Ihan niin kuin sulkeutunut ja introvertti suomalainen kulttuuri koskisi vain miehiä. Täälläkin moni ajattelee, että suomalainen nainen on käsittämättömän tasokas suomalaisen miehen ollessa paskaa. Jos naisia mitattaisiin sosiaalisten taitojen perusteella, niin suomalainen nainen olisi ihan pahnanpohjimmaisia koko maapallolla. Ei jotkut Etelä-Euroopan miehet huolisi teitä, kun olisitte heidän mittapuullaan lähinnä omituisia burgereita.
Joten ihan tämmöinen ajatus jonka vaan heitän ilmaan ja jota voisitte mammat ihan vaan miettiä: olisikohan niin että te olette vastuussa tästä suomalaisesta kulttuurista ja siihen kuuluvasta epäsosiaalisuudesta siinä missä miehetkin? Ja että olette ulkomaalaisen puolison etsimisen suhteen onnekkaita VAIN koska synnyitte Suomessa naiseksi ettekä mieheksi ja siksi haluttavuutenne perustuu pitkälti ulkonäköön? Kyse ei ole mistään henkilökohtaisesta ansiosta.
No mitä hauskaa siinä on jos tilanteesta pitää syyttää kaikkia suomalaisia eikä pelkästään miehiä?
-mamma
Suomalaiset miehet eivät uskalla lähteä tavoittelemaan naista jonka kokevat olevan oman tasonsa yläpuolelta. Pitää olla helppoa kun on huono itsetunto, siksi tavanomaisen näköiset ja oloiset naiset ovat in.