Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostelen (tulevien?) lastenne nimet

Vierailija
19.10.2016 |

Heips!

Musta olisi kivaa kertoa mielipiteitä teidän lastenne nimistä, jos vaan uskallatte laittaa. :) Siis etunimi + toinen ja mahdollisesti kolmas nimi.

Tai sitten voin yhtä hyvin arvostella nimiä, joilla voisitte tulevat lapsenne nimetä. Mielellään siis ihan nimiyhdistelmiä! :)

Kiitos! :)

Kommentit (334)

Vierailija
301/334 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cyllicci Jessica Alexantra.

Vierailija
302/334 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minerva Olivia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/334 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Nella Henriikka

Tämä on oikeastaan aika jännä. :) Mun mielestä Nella on aika wt-nimi, mutta toisaalta se on erään läheiseni lapsen tyttären toinen nimi ja hänelle se kyllä sopii hyvin, vaikka ei varsinaisesti wt olekaan. Niin ja sekin täytyy sanoa, että Nella on mielestäni kivempi nimi kuin Nelli. 

Henriikka ei varsinaisesti ole suuri nimisuosikkini eikä siis edelleen Nellakaan. Silti yhdistelmänä ihan näppärän toimiva! Kivaa, kun prinsessamainen Nella on yhdistetty Henriikkaan. Nella Aurora olisi esimerkiksi jo liian rimpsessa.

T: AP

Vierailija
304/334 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmi Hannele

Ilpo Johannes

Ilmi Hannele on mun makuun liian tätimäinen nimi. Yhdistelmä saattaisi toimia, jos jomman kumman nimen tilalle laittaisi jonkun toisen, tai sitten vaikka keskelle jonkun vähän nykyaikaisemman nimen. Muutoin on mun mielestä liian tätimäinen ja outo.

Tunsin erään Ilpo Johanneksen. Rauha hänen muistolleen. :) <3 Ilpo on ihan hauska nimi ja Johannes sopii hyvin perään. Piristävää sinänsä olisi törmätä vauvaan nimeltä Ilpo.

Vierailija
305/334 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin kaksostytöt, tulisi nimiksi Pinja ja Peppi :)

Mä olen joskus miettinyt samaa, eli että voisin antaa nuo nimet kaksostytöille. :) Näköjään ehkä pari muutakin ainakin peukkujen lukumäärästä päätellen? ;)

Kivat ja toisiinsa sopivat nimet!

Vierailija
306/334 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomi Akseli

Juho Oskari

Suvi Inkeri

Vierailija
307/334 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus saan lapsia, olen suunnitellut nimiksi...

Marianna Sandra

Milana Monica

Mikko Matias

Mikael Juhani

Mulla yleensä sorahtaa korviin, jos ensimmäinen nimi on pidempi kuin toinen nimi. Näin siis tapauksissa jolloin ei ole kolmatta nimeä. Sama on vähän ton Marianna Sandran kohdalla. Itse siis muuttaisin varmaankin muotoon Sandra Marianna. Noin itsessään Marianna Sandrassa ei varsinaisesti ole mun mielestä mitään sen kummoisempaa vikaa, ja eihän sitä tiedä, vaikka se voisi noin toimiakin ilman kolmatta nimeä.

Milana Monicasta en tykkää. Tai no Monica on ihan ok, mutta Milanasta en tykkää ja jotenkin toi kokonaisuus on tönkkö ja tylsä.

Mikko Matias ja Mikael Juhani ovat mukavia perusnimiä, jotka eivät sen kummoisempia ajatuksia herätä.

Vierailija
308/334 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natalia Maria

Tämä on jotenkin hot nimi. :D Voisin kuvitella, että Natalia Maria on oikein kaunis ja hyvissä oloissa kasvanut nainen. 

En itse Nataliasta niinkään tykkää, mutta siis ihan kiva kokonaisuus kuitenkin!

Vierailija
309/334 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inka Vilhelmiina

Elle Adalmiina

Iines Helmiina

Heti pisti silmiini tuo nimien -miina pääte. :) Söpöä, jos siskosten toisissa nimissä on/olisi sama kaava. Mun mielestä noista -miina nimistä Vilhelmiina on paras, koska se sopii lähes minkä nimen kanssa tahansa yhteen. Adalmiina ja Helmiina taas ovat aika prinsessatyylisiä mun mielestä. Ylipäätään Inka Vilhelmiina on noista nimistä paras kokonaisuus.

Elle Adalmiina on tosi rinsessaa, mutta toisaalta kovin kaunis. Iines Helmiina on sitten jokseenkin leikkisä. Iines-ankka tulee mieleen. Inka Vilhelmiina on noista se ajattomin ja neutraalein vaihtoehto.

Vierailija
310/334 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahti, Alpo ja Toivo

Vierailija
311/334 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 prinsessan äiti kirjoitti:

Elina Jonna Maria ja Johanna Marika Mari-Anne.

Elina Jonna Maria on mukavan piristävä ja tavallinen yhdistelmä! :) Tykkään. 

Johanna Marika Mari-Anne on jo vähän liikaa. Johanna on kyllä mielestäni yksi kauniimmista naisten nimistä. Johanna Marika kuulostaa kivalta. Mä en vaan tykkää tosta Mari-Annesta: mieluummin kirjoittaisin Marianne. Toisaalta Mari-Anne on kivempi kuin Marjanne. :'D

Mielestäni siis Johanna Marika tai Johanna Marianne olisi parempi vaihtoehto kui tuo Johanna Marika Mari-Anne.

Vierailija
312/334 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amanda Adele

Hilla Helmiina

Milla Matilda

Sara Olivia

Anton Sebastian

Justus Mikael

Mikael Ilmari

Mikä näistä paras? Vielä ei ole lapsia tiedossa 😄

Tyttöjen nimistä paras on mielestäni Milla Matilda. Se on samaan aikaan mukavan rempseä, mutta myös kaunis. Milla Matildasta tulee ehkä vähän mieleen Milla Magia, mutta ihan vähän vaan. :D Hilla Helmiina on herttainen, mutta ehkä paremmin sopisi jonkin lastenohjelman hahmon nimeksi. Sara Olivia on mun mielestä aika perusnimi, vähän tylsä.

Poikien nimistä suosikkini on Justus Mikael. Varsinaisesti en kovin paljon nimestä Justus tykkää (mun mielestä esimerkiksi Julius olisi kivempi), mutta Mikael sopii kivasti perään ja tekee ehjemmän nimestä. Mikael Ilmari on kyllä myös ihan kiva, mutta toisaalta siinä vähän tuntuu kuin olisi kaksi "toista nimeä"  laitettu peräkkäin, eli tuohon laittaisin eteen tai keskelle jonkun nimen tasapainottamaan. 

Anton Sebastian on ihan mukavan kuuloinen, mutta kuitenkin liian ulkomaalaistyylinen. Yksistään ihan kivoja nimiä kumpikin, mutta en samaan nimiyhdistelmään laittaisi.

Vierailija
313/334 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minerva Olivia

Mä en tiedä yhtään Minervaa enkä jotenkin muutenkaan saa otetta nimeen Minerva. Mua myös vähän häiritsee se, kun toinen nimi alkaa O-kirjaimella -> tulee jotenkin mieleen Minerva Onerva. Jotenkin Minerva tuntuu kovin hankalalta nimeltä mun suuhun. Olivia on ihan ok perässä.

Vierailija
314/334 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomi Akseli

Juho Oskari

Suvi Inkeri

Tomi, Juho ja Suvi: söpöä! :)

Herttaiset ja kivan perusnimet. Tomi Akseli on ihan söötti. Tomi ylipäätään on inanan reipas nimi. Juho on ihana ja olisin mielelläni sen antanut lapselleni nimeksi, mutta löytyy jo lähipiiristä. Samoin Oskari on kyllä kiva, mutta mua vähän häiritsee se, kun Juho loppuu o-kirjaimeen ja Oskari alkaa sillä -> jälleen kerran sanon, että kolme nimi olisi poikaa. :D

Suvi Inkerissä vähän sama juttu, eli kolmas nimi tonne keskelle.

Vierailija
315/334 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda Aurora Camilla

Vierailija
316/334 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
317/334 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erik ja Annaliisa

Toiset nimet varmaan jotkut suvun perinnenimet, sukunimi on ulkomaalainen.

Vierailija
318/334 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni nimeksi tulee tietysti: 🇫🇮😎🌺💕✝

Vierailija
319/334 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia Sofia tai Miia Aila Sofia

Vierailija
320/334 |