Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko häpeällisempää olla lihava, jos rinnat ovat pienet?
19.10.2016 |
Kun ei ole edes sitä yhtä hyvää "tekosyytä" olla ylipainoinen.
Kommentit (6)
Lihavien rinnat on vaan läskiä eikä niitä lasketa muutenkaan joten ei haittaa vaikka sulta puuttuu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tietenkin on nolompaa olla pienitissinen! Isot luomurinnat ovat aidon naisen merkki ja myös miesten mieleen. Lauta nainen on vartaloltaan kuin keskenkasvuinen pojankloppi.
Täältä lähettää terkut yks pienirintainen,kuppi b ja 82-3-kiloinen nainen,kukkeasti keski-iän ohittanut,57 v,
Itse olen lihava ja pienirintainen. Hyvin on mennyt niin miesrintamalla kuin elämän muillakin osa-alueilla. Jännä homma, että lopulta ne pienet tissit ei vaikutakaan elämään negatiivisesti! Kuka olisi ajatellut!
Alue: Aihe vapaa
On se melkoinen pohjanoteeraus olla yhtäaikaa lihava ja pienirintainen.