Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin noloa. Eräs työkaverini (nainen) on ilmeisesti luullut että olen ollut

Vierailija
19.10.2016 |

häneen ihastunut ja flirttaillut hänen kanssaan. Siis olen vain tervehtinyt normaalisti niinkuin työkaverien kuuluukin ja ollut normaalin ystävällinen. Nyt tämä nainen sitten ehdotti että mentäisiin joskus kahville töiden jälkeen, mutta ei mulla ole kiinnostusta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos mennään kahden kesken kahville/syömään TÖIDEN JÄLKEEN nii kyllä siinä täytyy olla jotaki taka-ajatuksia. Eri asia jos mentäis lounaalle (pakko mennä jonku kans ku ei yksinkään viitsi). Vapaa-ajalla näkeminen on eri asia.

Vierailija
22/24 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet liikoja itsestäsi. Ei kaikki kommunikointi ole kiinnostuksen osoitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorissa on se ihana puoli että heille on täysin luontevaa pitää vastakkaista sukupuolta kavereina, käydä elokuvissa, salilla ja syömässä, johtuen varmaan somesta mihin ovat kasvaneet. Se takia arvelen että ap on luultavasti keski-iässä.

Vierailija
24/24 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielipide kirjoitti:

no jos mennään kahden kesken kahville/syömään TÖIDEN JÄLKEEN nii kyllä siinä täytyy olla jotaki taka-ajatuksia. Eri asia jos mentäis lounaalle (pakko mennä jonku kans ku ei yksinkään viitsi). Vapaa-ajalla näkeminen on eri asia.

Miksei yksin viitsi mennä lounaalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi