Niin noloa. Eräs työkaverini (nainen) on ilmeisesti luullut että olen ollut
häneen ihastunut ja flirttaillut hänen kanssaan. Siis olen vain tervehtinyt normaalisti niinkuin työkaverien kuuluukin ja ollut normaalin ystävällinen. Nyt tämä nainen sitten ehdotti että mentäisiin joskus kahville töiden jälkeen, mutta ei mulla ole kiinnostusta.
Kommentit (24)
Kuvittelet liikoja itsestäsi. Ei kaikki kommunikointi ole kiinnostuksen osoitusta.
Nuorissa on se ihana puoli että heille on täysin luontevaa pitää vastakkaista sukupuolta kavereina, käydä elokuvissa, salilla ja syömässä, johtuen varmaan somesta mihin ovat kasvaneet. Se takia arvelen että ap on luultavasti keski-iässä.
mun mielipide kirjoitti:
no jos mennään kahden kesken kahville/syömään TÖIDEN JÄLKEEN nii kyllä siinä täytyy olla jotaki taka-ajatuksia. Eri asia jos mentäis lounaalle (pakko mennä jonku kans ku ei yksinkään viitsi). Vapaa-ajalla näkeminen on eri asia.
Miksei yksin viitsi mennä lounaalle?
no jos mennään kahden kesken kahville/syömään TÖIDEN JÄLKEEN nii kyllä siinä täytyy olla jotaki taka-ajatuksia. Eri asia jos mentäis lounaalle (pakko mennä jonku kans ku ei yksinkään viitsi). Vapaa-ajalla näkeminen on eri asia.