Kuunteletteko black metalia?
Kommentit (36)
Silloin 90-luvulla kun olin nuori, piti kuunnella Mayhemia ja muuta samanlaista paskaa jos halusi olla "true" blackmetalisti. Dimmu Borgiria ei saanut kuunnella, koska silloin oli "untrue".
Itse tykkäsin enemmän juurikin vähän melodisemmasta black metalista, kuten DB tai Cradle of Filth. Olen myös sitä mieltä, että molemmat bändit kehittyivät 2000-luvulla vieläkin parempaan suuntaan, esim. DB lisäsi musiikkiinsa puhdasta laulua ja CoF kehittyi myös melodisempaan suuntaan eikä Dani Filth kuulosta enää kuolevalta ankalta.
Death metalia ja deathcorea ennemmin.
Kaikki 90-luvun bläkkärit - pystyttekö katsomaan Satyriconin Mother North-videon vakavalla naamalla? Tässä yksi päivä katsoin sen about ainakin 15 vuoden tauon jälkeen ja repesin totaalisesti :D
Vierailija kirjoitti:
Mihin kategoriaan Cradle Of Filth nykyään kuuluu?
poppiin
Vierailija kirjoitti:
en,hevi ja black metal on paskaa ,ei mitään järkee siinä rääkymisessä ja mölinässä.anteeksi,kunnioittakaa mielipidettäni
Mielipide on kuin per**reikä, jokaisella omansa ja toisen haisee enemmän kuin toisen.
Mitä örisevämpää sen parempi.
En, en kuuntele mitään metallia, enkä räppiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen, lähinnä norjalaista.
Kirkonpolttaja bongattu!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki 90-luvun bläkkärit - pystyttekö katsomaan Satyriconin Mother North-videon vakavalla naamalla? Tässä yksi päivä katsoin sen about ainakin 15 vuoden tauon jälkeen ja repesin totaalisesti :D
Siinä sentään oli nainen. Immortalin Call of the Wintermoon!
ja tuoreempana The Black Satans
Vierailija kirjoitti:
Silloin 90-luvulla kun olin nuori, piti kuunnella Mayhemia ja muuta samanlaista paskaa jos halusi olla "true" blackmetalisti. Dimmu Borgiria ei saanut kuunnella, koska silloin oli "untrue".
Itse tykkäsin enemmän juurikin vähän melodisemmasta black metalista, kuten DB tai Cradle of Filth. Olen myös sitä mieltä, että molemmat bändit kehittyivät 2000-luvulla vieläkin parempaan suuntaan, esim. DB lisäsi musiikkiinsa puhdasta laulua ja CoF kehittyi myös melodisempaan suuntaan eikä Dani Filth kuulosta enää kuolevalta ankalta.
mitähän vittua...
se on TRVE
Bläkkis on kyllä vaan jotenkin niin lapsellista, sellaista yläaste- ja lukioikäisten kamaa. Mua naurattaa se minkä pitäisi kai pelottaa tai tehdä vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Bläkkis on kyllä vaan jotenkin niin lapsellista, sellaista yläaste- ja lukioikäisten kamaa. Mua naurattaa se minkä pitäisi kai pelottaa tai tehdä vaikutus.
Miten sen pitäisi pelottaa jos sitä kuuntelee... musiikki musiikkina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitähän vittua...
se on TRVE
TERVE?
En kuuntele Black Metallia, mutta muita tyylejä kyllä - viimeisin löytöni on viikinkimetalli!