Äidiksi 29-vuotiaana, 36-vuotiaana ja 42-vuotiaana. Mielipiteesi?
Kommentit (25)
Minulla 2001, 2010 ja 2013. 26-39-vuotiaina tehdyt lapset.
Liian nuori? Hah, itse sain ensimmäiseni kun olin 21v :D
Mielipiteeni on, että hieno juttu :) Itse en jotenkin usko olevani yhtä hedelmällinen kuin sinä. Toinen lapsi tulossa nyt 34-vuotiaana ja taitaa jäädä viimeiseksi.
Niin miksi siis haluat mielipiteitä? Meinaatko, että jos saat paljon tykkäyksiä, niin olet iloinen ja jos saat paljon miinuksia, niin perut kaiken tapahtuneen tai masennut loppuiäksesi?
Mulla 1994 (25v), 2000 (31v), 2002 (33v) ja 2010 (41v).
Vierailija kirjoitti:
Lapset vuosimallia 1995, 2002, 2008. :)
Taisin tunnistaa sinut...
Minun lapset -96, -01 ja -04. Esikoisen syntyessä olin 34 ja kuopuksen syntyessä 41.
Vierailija kirjoitti:
29v on aivan liian nuori äidiksi.
Miksi? Mä sain ensimmäisen lapsen 25-vuotiaana ja toisen vajaan neljän vuoden jälkeen. Nyt olen kuuden lapsen isoäiti ja suht voimissani.565
Mielipiteeni: en ymmärrä keskustelun pointtia. Teit lapsia eri vuosina. Entä sitten?
No ei ole kauheasti sisaruksista ollut toisilleen seuraa kun ikäerot 6-7 v.
Mä sain lapset 28-, 31-, 33-, 36- ja 42-vuotiaana eli siis aika lailla saman ikäisenä sain kolme lasta kuin ap. Tuo kuuden vuoden ikäero kahden nuorimmaisen välilä tuntui aika isolta kuopuksen ollessa pieni, mutta ei enää tunnu missään, kun hänkin on jo teini-ikäinen. Isommat lapset myös katsoivat aikoinaan ihan mielellään kuopuksen perään, jos miehellä ja mulla oli menoja.
Väiti kirjoitti:
Vittumaisesti tehty. Mun äijä kuoli just sopivasti kun mun lapset pieniä. Olisi muutakin ajateltavaa...
Eikun oikeasti! Kannattaa hitto sitten katsoa ettet rupee sekoileen jonkun muistisairauden kanssa ja kuseskeleen housuus kun sun lapsilla pienet lapset. Niillä on silloin muutakin ajateltavaa kuin että kuis ne mutsin hautajaiset..
Saman miehen kanssa vai kaikki eri miehille?
Yksi lapsi, 13 vuotias . Olin 32 kun hän syntyi, ehdottomasti liian vanha. Kannattaa hankkia lapset noin 25-30v.
Oikein hyvä homma kaikki nuo iät! Se on hienoa, että nainen voi lisääntyä monessa eri iässä ja päättää itse milloin on lasten aika.
t. lapsensa 20-vuotiaana ja 25-vuotiaana synnyttänyt (nyt ikää 35 ja enempää ei lapsia ole suunnitteilla)
Lapsiperhe-elämä jatkuu melko pitkään tuolla menolla. Jos tykkäät siitä, niin mikäpä siinä sitten.
Vittumaisesti tehty. Mun äijä kuoli just sopivasti kun mun lapset pieniä. Olisi muutakin ajateltavaa...