Tosimiehet ei mitään v*tun olka ja käsilaukkuja käytä
Kyllä tosimies kuljettaa tavaransa jossain muussa kuin neitimäisessä laukussa. Vaikka muovikassissa tai ihan vaan taskuissa. Antaa tosi homomaisen ja naisellisen kuvan miehestä, jos menee laukku heiluen pitkin katuja.
Kommentit (15)
Tosimies käyttää ihan mitä haluaa, välittämättä muiden mielipiteistä. Varsinkaan vauva-lehden foorumille kirjoittavien wanna-be-miesten...
Tää oli jo niin huono et 0/5
Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot
No on se nyt paljon miehisempi joku selkäreppu kuin laukku. Paitsi jos se on Kånken. Hyi h*lvetti!
Jos mielipide alkaa sanalla "Kyllä", sisällön voi jo hyvin arvata: sitä itseään.
sen läppärinhän voi sinne taskuun tunkea, kun se olkalaukku on niin kamala
Vierailija kirjoitti:
sen läppärinhän voi sinne taskuun tunkea, kun se olkalaukku on niin kamala
Ei semmoisia älpeitä enää nykymiehellä ole, nykyään kuunnellaan Jamppa Tuomista seedeeltä.
Tänään kulki olkalaukussa mukana silmälasit ja aurinkolasit koteloineen, parit avaimet, lompakko, puhelin ja asiapapereita. Olis ollut vähän junttia kuljetella niitä muovikassissa.
Mä luulen, että mun asiakkaat kaikkosivat äkkiä jos alkaisin kuljettamaan työpapereita muovikassissa. T:asianajaja
Asevyö näyttää hyvältä olkapäällä ja joskus patruunavýökin soljuu kivasti toisessa kädessä.
Mikä ihmeen muovikassimies on tehnyt tän aloituksen? 😂
No mun mielestä yksinkertainen olkalaukku, tarvittaessa reppu on vaan käytännöllisempi. Ap saa olla mitä mieltä lystää.
T. Mies, joka omistaa pari laadukasta laukkua
Mun miehellä, joka on oikea tosimies, on "hintsukka", kuten hänen olkalaukkuaan kutsumme.
Maassa, jossa suurin osa vuodesta on lämmintä tai jopa kuumaa, olisi muuten mahdotonta kuljettaa tavaroitaan mukanaan. Hintsukka on kätevä ja asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Saako edes reppu olla?
Terveisin,
Reppumies
Kunhan ei ole kånken.
Vähänkö repesin tälle ketjulle! 5/5
Saako edes reppu olla?
Terveisin,
Reppumies