Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ette ikinä usko mitä mulle kävi tänään bussipysäkillä...

Vierailija
19.10.2016 |

Eli seisoskelin aamulla pysäkillä tavalliseen tapaan odottamassa bussia, kun paikalle pamahti sellanen vähän pyöreä teinityttö (oisko ollu 17v ikää) ja vanhempi päälle keski-ikäinen rouva, joka oli ilmeisesti tämän tytön äiti. Siinä kun sitten seisoskeltiin, niin huomasin sivusilmällä, kun tämä tyttö tuijottaa kiinnostuneena minua, mikä oli mielestäni vähän outoa, kun olen jo kuitenkin päälle 25-vuotias kaveri. Sitten vähän ennen sen bussin tuloa se tyttö tulikin yhtäkkiä siihen mun viereen, moikkasi ja alkoi jutella niitä näitä. Mä tietenkin ilmaisin sille kohteliaasti, että en haluaisi tehdä lähempää tuttavuutta. Siis kun enhän mä ole mistään teineistä kiinnostunut. No siitä sitten reimu repesikin, kun tämän tytön äiti tuli siihen aukomaan mulle päätään, että mitä olet noin töykeä. Siinä sitten koitin inttää, että enhän mä ollut töykeä mutta tämä vaan jatkoi sättimistään. En edes muista mitä kaikkea se siinä selitti, kun olin vaan niin hämmentynyt siitä koko tilanteesta, että joku tuntematon eukko tulee huutamaan mulle siitä, etten kelpuuttanut hänen tyttärensä lähestymisyritystä.

Koko homma päättyi sitten siihen kun bussi viimeinkin saapui paikalle, ja bussissa meninkin sitten suoraan sinne perälle piiloon istumaan ettei vaan tarvitse enää kuunnella sitä syyllistämistä. Mutta joo, vieläkin vähän vähän epätodellinen olo tästä tapauksesta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma yrittää parittaa rumaa tytärtään.

Vierailija
22/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat heti pikkarit tiukalla kun joku mies kehtaa torjua iskuyrityksen :D Jos 25+ nainen olisi torjunut 17-vuotiaan kundin niin av-muijilla olisi selkääntaputteluorgiat käynnissä silmänräpäyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä nyt olis voinut ystävällinen olla? Ihme asenne ettei jutella voi muuten kun että olis pokailemassa. Olet juntti!

Jos roolit olisi olleet toisin päin, niin täällä paheksuttaisi, että eikö se sika äiteineen ymmärrä jättää ihmisiä rauhaan.

Vierailija
24/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia baarissakaan ei enää uskalla jutella miehille. Luulevat sitä iskemiseksi.

Naisetko sitten ei tulkitse miehen juttelua baarissa (tai missään muuallakaan) iskemiseksi? Väittäisin että naiset syyllistyy tuohon miehiä enemmän.

Vierailija
25/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan jotenki heikkoitsetuntoinen ja pienimunainen, kun noin käyttäydyt. Taisi sinua ujostuttaa.

Vierailija
26/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan jotenki heikkoitsetuntoinen ja pienimunainen, kun noin käyttäydyt. Taisi sinua ujostuttaa.

Eli jos mies antaa pakit ei-miellyttävälle naiselle, niin on heikkoitsetuntoinen minimuna? Ok.

Ja anna kun arvaan: jos sinä naisena teet saman, niin olet itsenäinen vahva nainen, joka osaa sanoa jämäkästi ei, eikö vain?