Ette ikinä usko mitä mulle kävi tänään bussipysäkillä...
Eli seisoskelin aamulla pysäkillä tavalliseen tapaan odottamassa bussia, kun paikalle pamahti sellanen vähän pyöreä teinityttö (oisko ollu 17v ikää) ja vanhempi päälle keski-ikäinen rouva, joka oli ilmeisesti tämän tytön äiti. Siinä kun sitten seisoskeltiin, niin huomasin sivusilmällä, kun tämä tyttö tuijottaa kiinnostuneena minua, mikä oli mielestäni vähän outoa, kun olen jo kuitenkin päälle 25-vuotias kaveri. Sitten vähän ennen sen bussin tuloa se tyttö tulikin yhtäkkiä siihen mun viereen, moikkasi ja alkoi jutella niitä näitä. Mä tietenkin ilmaisin sille kohteliaasti, että en haluaisi tehdä lähempää tuttavuutta. Siis kun enhän mä ole mistään teineistä kiinnostunut. No siitä sitten reimu repesikin, kun tämän tytön äiti tuli siihen aukomaan mulle päätään, että mitä olet noin töykeä. Siinä sitten koitin inttää, että enhän mä ollut töykeä mutta tämä vaan jatkoi sättimistään. En edes muista mitä kaikkea se siinä selitti, kun olin vaan niin hämmentynyt siitä koko tilanteesta, että joku tuntematon eukko tulee huutamaan mulle siitä, etten kelpuuttanut hänen tyttärensä lähestymisyritystä.
Koko homma päättyi sitten siihen kun bussi viimeinkin saapui paikalle, ja bussissa meninkin sitten suoraan sinne perälle piiloon istumaan ettei vaan tarvitse enää kuunnella sitä syyllistämistä. Mutta joo, vieläkin vähän vähän epätodellinen olo tästä tapauksesta.
Kommentit (26)
Kai sitä nyt olis voinut ystävällinen olla? Ihme asenne ettei jutella voi muuten kun että olis pokailemassa. Olet juntti!
Jotain mt-ongelmaisia luultavasti, sitä kun tuntuu olevan liikkeellä.
Oletko siis mies? (näin päättelin tekstistäsi)
VÄhän outo kohtaaminen kieltämättä. Kaikenlaisia ihmisiä tässäkin maassa asuu.
Sä oot vaan ymmärtänyt täysin väärin tytön jutut. Ei se ollut sua iskemässä äitinsä edessä.
Pitikö se pyöreys jostain erityisestä syystä mainita?
Vähän vaikea sanoa tähän mitään, kun ei yhtään tiedä mitä tyttö on sanonut sinulle ja sinä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä nyt olis voinut ystävällinen olla? Ihme asenne ettei jutella voi muuten kun että olis pokailemassa. Olet juntti!
Ja taas kaikki on miehen vika vai? Voi elämän kevät teidän mammojen kanssa...
No vaikka olisikin jutellut niitä näitä niin mikä oikeutti äidin raivoamisen. Ei kenenkään ole pakko rupatella kenellekkään niitä näitä, jos ei halua. Kai tyttö huomasi, ettei ap:ta kiinnostanut edes rupatella...olisi vaan lähtenyt pois. Ihme lapsi ja äiti...nooh maailmaan mahtuu monenlaista.
Tuon takia baarissakaan ei enää uskalla jutella miehille. Luulevat sitä iskemiseksi.
Olisit tuupannut savut, tiukkaa teinipimperoa.
No hitto. Mä olisin ollut ihan onnessani jos 17v tyty olisi tullut juttelemaan
...ja sitten ap heräsi, kuolavana tyynyllä.
Vierailija kirjoitti:
Pitikö se pyöreys jostain erityisestä syystä mainita?
No kertoohan sekin osaltaan siitä, miksi teinipillu ei ap:lle kelvannut.
Jäi kunnon persepanot sitten saamatta.
Mitäs jos vaan huvikseen jutteli niitä näitä? Suomalaiset ottaa joka helvetin kysymyksen iskuyrityksenä..