Kuinka iso klitoris sinulla on?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Hernen kokoinen on se osa, mikä näkyy. Mutta sehän jatkuu ja haarautuu emättimen molemmille puolille, jos et stä tiennyt. Isompiakin näkyvissä olevia olen nähnyt tyttöystävilläni. Eräs käyttää alipainepumppua sen ja nännien kehittämiseen. Nam.
N33
Alipainepumppua? kasvattaakseen omaa klittaa? / M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää onki mielenkiintosta... Oon kyl nähny kuvia isoista klitoriksista, mutta aina ne jaksaa hämmästyttää. Itelläni ei näy ulospäin mitään ja ei kiihottuneena ei hirveesti tunnu mitään. Kiihottuneena tuntuu sit selvemmin. Selittää varmaan osaks sen, miks orgasmin saaminen klitorista koskettelemalla kestää suht kauan.
Osasit hienosti kuvailla omaa klitoristasi. / vilivallaton
Joko olette tavanneet? M
En voi mitata koska se on leikattu pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää onki mielenkiintosta... Oon kyl nähny kuvia isoista klitoriksista, mutta aina ne jaksaa hämmästyttää. Itelläni ei näy ulospäin mitään ja ei kiihottuneena ei hirveesti tunnu mitään. Kiihottuneena tuntuu sit selvemmin. Selittää varmaan osaks sen, miks orgasmin saaminen klitorista koskettelemalla kestää suht kauan.
Joko olette tavanneet? M
Ei tollaisia asioita kerrota.
keskustelut oli mielenkiintoisia ja kiitän siitä naisia, jotka uskalsivat kirjoittaa omasta klitastaan. Miksi keskustelu loppui?
Älkää naiset missään ihmeessä lopettako tällaista keskustelua, se vapauttaa molempia turhista häveliäisyyksistä.
Minäkin olen ihmetellyt samaa asiaa, mutta mielessäni kävi että oliko vastaajista suurin osa miehiä (toivottavasti ei), naisten avoimet vastaukset ovat ihanan miellyttäviä. / wiljami
Mun klitta on mun klitta ja sillä siisti. Miksi mun pitäisi siitä kertoa?
Ehkä sentin ulkopuolelka. Hupun alta herneen kokoisena pilkottaa.
Aika normaalin kokoinen se on. Mulla ei ole vertailupohjaa, koska en tutkiskele toisten naisten klitoriksia. :D
Hyvä tunto omassani on kyllä, mutta ei sen hinkkaaminen ole ehdotonta orgasmin saamiseksi.
Klitorisindeksiä (CI) joka määritellään glans klitoriksen sagittaali- (pituus-) ja poikittaismittojen tulona, käytetään tarvittaessa virilisaation (miehistymisen, maskuliinisaation) mittana naisilla. Eräässä tutkimuksessa 200 normaalin naisen rymälle (siis poislukien feikkinaiset sekä androgyniaa eli hermaphroditismia potevat) saatiin keskimääräinen klitorisindeksi noin 18,5 mm2 joka oli myös mediaani. LÄHDE: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Clitoral_index
Glans klitoris on heltan alla oleva nuppi. Nainen kärsii klitoromegaliasta jos CI on yli 35 mm2.