Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka iso klitoris sinulla on?

Vierailija
19.10.2016 |

Kenellä on av-palstan isoin klitoris?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää onki mielenkiintosta... Oon kyl nähny kuvia isoista klitoriksista, mutta aina ne jaksaa hämmästyttää. Itelläni ei näy ulospäin mitään ja ei kiihottuneena ei hirveesti tunnu mitään. Kiihottuneena tuntuu sit selvemmin. Selittää varmaan osaks sen, miks orgasmin saaminen klitorista koskettelemalla kestää suht kauan.

Osasit hienosti kuvailla omaa klitoristasi. / vilivallaton

Vierailija
22/33 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hernen kokoinen on se osa, mikä näkyy. Mutta sehän jatkuu ja haarautuu emättimen molemmille puolille, jos et stä tiennyt. Isompiakin näkyvissä olevia olen nähnyt tyttöystävilläni. Eräs käyttää alipainepumppua sen ja nännien kehittämiseen. Nam.

N33

Alipainepumppua? kasvattaakseen omaa klittaa? / M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää onki mielenkiintosta... Oon kyl nähny kuvia isoista klitoriksista, mutta aina ne jaksaa hämmästyttää. Itelläni ei näy ulospäin mitään ja ei kiihottuneena ei hirveesti tunnu mitään. Kiihottuneena tuntuu sit selvemmin. Selittää varmaan osaks sen, miks orgasmin saaminen klitorista koskettelemalla kestää suht kauan.

Joko olette tavanneet? M

Vierailija
24/33 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mitata koska se on leikattu pois.

Vierailija
25/33 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko olette tavanneet? M

Ei tollaisia asioita kerrota.

Vierailija
26/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi klittasi on leikattu pois?

Vierailija
27/33 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelut oli mielenkiintoisia ja kiitän siitä naisia, jotka uskalsivat kirjoittaa omasta klitastaan. Miksi keskustelu loppui?

Älkää naiset missään ihmeessä lopettako tällaista keskustelua, se vapauttaa molempia turhista häveliäisyyksistä.

Vierailija
28/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihmetellyt samaa asiaa, mutta mielessäni kävi että oliko vastaajista suurin osa miehiä (toivottavasti ei), naisten avoimet vastaukset ovat ihanan miellyttäviä. / wiljami

Vierailija
29/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun klitta on mun klitta ja sillä siisti. Miksi mun pitäisi siitä kertoa?

Vierailija
30/33 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 cm

Vierailija
31/33 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sentin ulkopuolelka. Hupun alta herneen kokoisena pilkottaa.

Vierailija
32/33 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalin kokoinen se on. Mulla ei ole vertailupohjaa, koska en tutkiskele toisten naisten klitoriksia. :D

Hyvä tunto omassani on kyllä, mutta ei sen hinkkaaminen ole ehdotonta orgasmin saamiseksi.

Vierailija
33/33 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitorisindeksiä (CI) joka määritellään glans klitoriksen sagittaali- (pituus-)  ja poikittaismittojen tulona, käytetään tarvittaessa virilisaation (miehistymisen, maskuliinisaation) mittana naisilla. Eräässä tutkimuksessa 200 normaalin naisen rymälle (siis poislukien feikkinaiset sekä androgyniaa eli hermaphroditismia potevat) saatiin  keskimääräinen klitorisindeksi noin 18,5 mm2 joka oli myös mediaani. LÄHDE: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Clitoral_index

Glans klitoris on heltan alla oleva nuppi. Nainen kärsii klitoromegaliasta  jos CI on yli 35 mm2.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän