Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on päivänne paras hetki ja miksi?

Vierailija
19.10.2016 |

Mulla on nyt :) Juon kahvia , olen saanut hoidettua tämän päivän asioita.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koittaa kunhan pääsen ständiltä kotiin. Voi luoja miten tylsää!!!!

Vierailija
2/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu. Ei voi koskaan tietää, mitä ihanaa päivä tuo tullessaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa, joka aamulla tuli herättämään kehräten ja puskien :) ei voi millään herätä huonolla tuulella tuolla herätyksellä

Vierailija
4/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulen kotiin, potkaisen korkkarit jalasta, avaan Sartren Inhon ja laitan Tauskin raikaamaan stereoista.

Vierailija
5/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin klo 21, kun lapset on saatu sänkyhinsä nukkumaan ja voin keskittyä itseeni ja omiin tekemisiini. (Tykkäään silti ihan perhearjesta.)

Vierailija
6/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kahvin jälkeen kakalla käynti.

Vierailija
7/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut ihan paska päivä. Toista päivää hirveä päänsärky ja naapuri metelöinyt kuin hullu (jota se varmaan onkin). Paras hetki kun nyt alkaa kipu hellittää ja sain syötyäkin vähän.

Vierailija
8/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulenkki metsässä koirien kanssa. Olemme siellä säällä kun säällä, tunnen metsästä kaikki polut ja kivenjärkäleet. Välillä näemme peuroja, jäniksiä, kettuja, supikoiria.

Vierailija
9/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsen työmatkan varrella :)

Vierailija
10/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhainen aamu, mielellään touko-syyskuussa. Piipahdus pihalla aistimassa ennen kuin muu perhe herää. Sitten päivän puuhiin!

Vierailija
11/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen töistä, laitan kahvin, istahdan koneen ääreen ja avaan AV:n :)

Toinen hetki on illalla, kun kaikki ovat sängyissään ja valot on sammutettu ja kaikki muut jo nukkuvat ja voin vihdoinkin rentoutua. Kukaan ei hoilota seinän takana lastenlauluja tai juoksentele pissalla tai juomassa. Kaikki on laitettu valmiiksi seuraavaa päivää varten, vaatteet odottavat pinoissa, reput on pakattu, eväsrasia valmiina jääkaapissa, herätys päällä... silloin suljen silmäni ja ajattelen ihan omia ajatuksiani keskeytyksettä.

Vierailija
12/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kin mies ja lapset nukkuvat. Jumankauta mun korvat lepäävät kun ei ole koko ajan joku vaatimassa jotakin tai nalkuttamassa.

Vierailija
13/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin suklaan huumaava tuoksu valtaa sieraimeni. Ahmin tuoksua ja haaveilen ahmivani suklaata suullani. Ihanat rapisevat paperit suklaalevyä aukaistessa, ja tiedän, mitä tulevan pitää. Katkaisen rivin Fazerin taivaallista maitosuklaata. Suklaa tuntuu sopivan lämpimältä käsissäni. Vielä lämpöisemmältä se tuntuu suussani. Laitan kaikki neljä palaa suuhuni, puren, tunnustelen, nautin. Suklaan ihanat aromit kuljettavat hyvänolon hermosignaaleja pitkin kehoani joka melkein värisee. Koko kehon valtaa lämmin hyvän olon tunne, suklaa suussani. Siirryn seuraavaan riviin.

Vierailija
14/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla noin kuuden aikaan. Herään varhain ja olen iloinen, jos olen saanut nukuttua kuuteenkin asti. Silloin hiivin olohuoneeseen ja katson jotain sarjoja netistä, kirjoitan postauksia blogeihin, mietin päivän ruokaa, olen kaikessa rauhassa. 

Vierailija
15/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se, kun olen käynyt lenkillä, otan lasillisen jotain rentouttavaa juomaa. Saan varmistuksen siitä että näen ihastukseni pian ja hän on yhtä innoissaan kuin minäkin. Jos viimeinen osa jää toteutumatta, niin tyydyn lenkkiin, lasilliseen ja toivon että saan helposti unta.

Vierailija
16/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun herään aamulla omaan tahtiin levänneenä. Jotain hyvää tässä työttömyydessäkin.

Vierailija
17/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloa tuottava keskustelu. :)

mulle parasta on aamut ku saa alottaa uuden päivän iso kahvikuppi kädessä, eikä viä yhtään tiiä mitä on edessä.

Diggaan kanssa iltapäivästä ku pääsee koulusta ja voi mennä rauhassa salille.

Vierailija
18/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun aamulla avaan koneen ja tulen av:lle palstailemaan jota jatkuu myöhään iltaansaakka

Vierailija
19/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työttömyyspäiväraha-hakemuksen. Onneksi se on vasta ensi kuun alussa joten siihen asti vedän lonkkaa.

Vierailija
20/34 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lomalla ihan jokainen hetki on parasta, jopa mainosten jakaminen mun tytön kanssa. Työpäivinä paras hetki on n. 16.30, kun työt loppuu. Tuntuu, että silloin vasta alkaa elämä, vaikka istuisin vain koneella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän