Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni nainen jää yksin ihan vaan ylpeyttään

Vierailija
19.10.2016 |

Haluaisivat miehen ja parisuhteen, mutta heidän ylpeytensä (joka ylpeydeksi naamioitua pelokkuutta) ei anna myöten ja esittävät ettei miehet kiinnosta, eivätkä halua tulla missään asiassa miestä vastaan, koska uskottelevat, että sellainen olisi jotenkin pinnallista tai itsensä alentamista. Katkeroituvat sitten ja löytävät av-palstan.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montaa miestä varmasti on ärsyttänyt se, ettei minusta tullut heille mitään kodinhengetärtä, joka pistää pöydän koreaksi ukon tullessa kotiin ja leipoo pullaa ja keittää aamulla kahvit valmiiksi.

Parisuhde ei ole minulle mahdoton asia, mutta että asuisin jonkun kanssa yhdessä...Ei onnistu. Pitää olla oma paikka, missä olla ja sehän ei tee suhdetta yhtään huonommaksi! Kysyy vain vahvuutta molemmilta osapuolilta.

Miehet, olette ihania..mutta yrittäkkää ny ees vähän olla ymmärtäväisiä.

Vierailija
22/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma talous

Oma koti

Omat menot

Oma aika

Oma tila

Omat sormetukset

Omat ruuat

Omat valinnat

Omat jutut

Omat lemmikit

Omat sisustukset

Omat vapaat

Omat matkat

Miksi kukaan järkevä ja terve ihminen luopuisi noista?

Että saa tilalle

Kompromissejä, sopeutumista, neuvotteluita, periksiantamista, riippuvaisuutta.

Miehen läheisyydestä ei jaksa nauttia kuin pari kuukautta, kun ihastumis hormoonit haihtuvat aivoista, alkaa mies oksettaa.

Myös miehen sisäinen vimma naisen omistamisesta ja valtaamisesta saavat pahaa oloa aikaan.

Miehelle alistuminen rikkoo naista sisältä.

Eipä noista tarvitse luopua ellei halua. Eihän ainoa seurustelumuoto ole se samassa asunnossa asuminen ja toisen kanssa kaiken vapaa-ajan viettäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni katkeroitunut vaimo/äiti nimittelee vanhaksipiiaksi halveksien.

Oikea syy siihen on KATEUS vapaudesta.

Vierailija
24/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voisi kuvitella olevani miehen kanssa jolla olisi hyvin erilaiset arvot kuin minulla. Esimerkiksi tämän palstan perusteella hyvin monet miehet ovat rasisteja tai persuja. En voi kuvitellakaan lisääntyväni tai kasvattavani lapsia sellaisen miehen kanssa.

Itse olen persu, ja nainen.

Minun arvoihini kuuluu rehellisyys ja se että käyttäydytään ihmisiksi.

Arvoihini ei kuulu mitkään homojen syrjimiset ja rasimileimakirveellä ihmisten päiden hakkaamiset.

Arvoihini ei kuuluu keppihevostelut, pillit ja pellet.

Arvoihini ei kuulu se että uskonnon varjolla saa syrjiä ihmisiä.

Eriarvoisuus ei kuulu arvoihini.

Uskon että myös mies persu voi ajatella samalla tavoin.

Vierailija
25/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat itsenäisempiä kuin miehet.

Enpä usko. Eiköhän ole yksilöllistä ennemmin kuin sukupuoleen sidottua. Niin paljon on laumasieluja naisissakin, että vaikeaa nähdä sitä heidän yksilöllisyyttään.

Jännä että tämäkin saanut noin paljon alanuolia vaikka asia on juuri noin. Naisethan eivät muuta tee kuin kaakattavat kanalaumoissan. Milloin näkee yksinäisen (kyllä, se on yhtä kuin itsenäisen) naisen tuolla? Ei koskaan, aina pitää hakea se kanssasisarten hyväksyntä asioille. Huoh.

Vierailija
26/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma talous

Oma koti

Omat menot

Oma aika

Oma tila

Omat sormetukset

Omat ruuat

Omat valinnat

Omat jutut

Omat lemmikit

Omat sisustukset

Omat vapaat

Omat matkat

Että saa tilalle

Miehen läheisyydestä ei jaksa nauttia kuin pari kuukautta, kun ihastumis hormoonit haihtuvat aivoista, alkaa mies oksettaa.

Myös miehen sisäinen vimma naisen omistamisesta ja valtaamisesta saavat pahaa oloa aikaan.

Sama se on toisinkin päin. Miksi ihmeessä mies ostaisi kokonaisen lehmän ja ottaisi sen vielä loppuelämäksi samaan asuntoonkin, kun voi silloin tällöin hankkia halutessaan kupillisen maitoa?

Lehmät ovat ihania eläimiä.

Miehet ovat oksettavampia kuin siat.

Naisissa ei ole mitään oksettavaa, mutta ei niitä kyllä joka päivä jaksa katsella. Tai ainakaan kuunnella.

Vierailija
27/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat itsenäisempiä kuin miehet.

Enpä usko. Eiköhän ole yksilöllistä ennemmin kuin sukupuoleen sidottua. Niin paljon on laumasieluja naisissakin, että vaikeaa nähdä sitä heidän yksilöllisyyttään.

Jännä että tämäkin saanut noin paljon alanuolia vaikka asia on juuri noin. Naisethan eivät muuta tee kuin kaakattavat kanalaumoissan. Milloin näkee yksinäisen (kyllä, se on yhtä kuin itsenäisen) naisen tuolla? Ei koskaan, aina pitää hakea se kanssasisarten hyväksyntä asioille. Huoh.

Minä järisytän sinun maailmaasi nyt. Minä nimittäin kuljen kaikkialla yksin. Minulla on kolme miespuolista kaveria muttei yhtään naispuolista. Itsenäinen olen myös sillä perusteella, että olen jo vuosikausia ollut omillani pärjäävä yrittäjä.

Jos tunnet ja näet vain kaakattavia kanalaumoja, voit syyttää siitä vain sukuasi, tuttavapiiriäsi ja valitsemaasi ammattialaa. Huoh.

Vierailija
28/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te rakastatte omaa erinomaisuuttanne niin paljon, ettette tee sitä mikä on kaikista tärkeintä sekä naisille että miehille. LIsäänny.

Teidän joutavat harrastukset yms työn tulokset eivät tule jäämään historiaan. Mahdolliset lapset jäävät tääne jälkeenne ylläpitämään perimäänne ja suomalaista kulttuuria.

Arvonsa kullakin. Kirkoittajat ovat ilmeisesti lapsen tasolla edelleen egoismissaan. Molemmat sukupuolet.

Vierailija
29/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egottaako? kirjoitti:

Te rakastatte omaa erinomaisuuttanne niin paljon, ettette tee sitä mikä on kaikista tärkeintä sekä naisille että miehille. LIsäänny.

Teidän joutavat harrastukset yms työn tulokset eivät tule jäämään historiaan. Mahdolliset lapset jäävät tääne jälkeenne ylläpitämään perimäänne ja suomalaista kulttuuria.

Arvonsa kullakin. Kirkoittajat ovat ilmeisesti lapsen tasolla edelleen egoismissaan. Molemmat sukupuolet.

Kuolen kuitenkin joskus ja sen jälkeen noilla asioilla ei ole minulle mitään merkitystä. Parempi siis vain pitää hauskaa.

Vierailija
30/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egottaako? kirjoitti:

Ihan sama, koska historiaan jäämisellä ei ole mitään merkitystä. Millään ei ole loppupelissä ole mitään merkitystä.

Vierailija
31/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen...jää suhteeseen,vaikka ei pitäisi.

Vierailija
32/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma talous

Oma koti

Omat menot

Oma aika

Oma tila

Omat sormetukset

Omat ruuat

Omat valinnat

Omat jutut

Omat lemmikit

Omat sisustukset

Omat vapaat

Omat matkat

Että saa tilalle

Miksi tämä sallitaan naisille, mutta jos mies päättää samoin, hänet leimataan säälittäväksi runkkariksi, joka ei saa eikä ansaitse naista? Kyseessä on kuitenkin täysin sama asia, eikä ole sukupuolesta kiinni.

Vierailija
33/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egottaako? kirjoitti:

Maapallo on jo nyt ylikansoitettu. On ekoteko olla hankkimatta lapsia.

Vierailija
34/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia nämä aloitukset, joissa MIEHET kertovat mitä NAISET ajattelevat. Ajatustenlukutaito ftw.

Naisena voin kertoa, että minulle parisuhde ei ole mikään sellainen juttu, johon etsimällä etsisin itselleni ketä vaan mahdollistajaa. Seurustelen, jos tapaan ihmisen, jonka kanssa haluan seurustella.  Jos en tapaa oikeaa ihmistä, en seurustele. Enkä edes yritä väittää muuta.

Vierailija
35/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voisi kuvitella olevani miehen kanssa jolla olisi hyvin erilaiset arvot kuin minulla. Esimerkiksi tämän palstan perusteella hyvin monet miehet ovat rasisteja tai persuja. En voi kuvitellakaan lisääntyväni tai kasvattavani lapsia sellaisen miehen kanssa.

Tästä samaa mieltä.

Lisäksi minusta tämän palstan otannan perusteella miehet eivät edes pidä naisista ihmisinä.  Ei kovin otollista tutustumiselle eikä edes flirtille jos tämä tilanne vastaa tosielämää.

Eihän tällä otannalla tietenkään voi vetää päätelmiä omaan elämään, mutta epäilemättä jotkut tosielämässään varteenotettavat näyttävät todelliset karvansa netissä. Ja sama pätee molempiin sukupuoliin, eli tietty osa ihmisistä on oman asenteensa vuoksi hankalasti yhteensopiva parisuhteeseen. Osa ehkä myös tyytyväisiä itseensä ja tilanteeseensa.

Vierailija
36/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisivat miehen ja parisuhteen, mutta heidän ylpeytensä (joka ylpeydeksi naamioitua pelokkuutta) ei anna myöten ja esittävät ettei miehet kiinnosta, eivätkä halua tulla missään asiassa miestä vastaan, koska uskottelevat, että sellainen olisi jotenkin pinnallista tai itsensä alentamista. Katkeroituvat sitten ja löytävät av-palstan.

Ei vaan kriteerit eivät täyty. Ei kaikenlaisia uusavuttomia peräkammarinpoikia aleta passaamaan. Ei naisella ole velvollisuutta seukata vaan siksi että joku  luuseri sattuu kävelemaan vastaan ja ehdottelemaan koska se on puutteessa ja kaipaa kodinhoitajaa.

Mä muuten olen onnellisesti naimisissa.

Vierailija
37/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo loppu oli hyvä, pisteet siitä.

Vierailija
38/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvännäköinen, omillani toimeentuleva nainen. Elän yksin, koska haluan omaa rauhaa sekä vapautta tehdä mitä haluan. En pystyisi asumaan jonkun kanssa yhdessä. Voisin ehkä seurustella jonkun samanmielisen kanssa, joka ymmärtää itsenäisyyden tarpeeni. Sellaista miestä ei ole vielä vastaani tullut. Aina on paljastunut mustasukkaisuutta, halua kontrolloida elämääni tai liiallista riippuvuutta. Mieluummin vaikka loppuelämä yksin, kuin mitään noista edellämainituista.

Vierailija
39/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen ihan valmis heittäytymään kun tilaisuus tulee. Olen niin tehnytkin ja saanut kolauksia "ylpeydelleni". En vielä riittävästi ettäkö väittäisin eläväni ilman kumppania.

Vierailija
40/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvännäköinen, omillani toimeentuleva nainen. Elän yksin, koska haluan omaa rauhaa sekä vapautta tehdä mitä haluan. En pystyisi asumaan jonkun kanssa yhdessä. Voisin ehkä seurustella jonkun samanmielisen kanssa, joka ymmärtää itsenäisyyden tarpeeni. Sellaista miestä ei ole vielä vastaani tullut. Aina on paljastunut mustasukkaisuutta, halua kontrolloida elämääni tai liiallista riippuvuutta. Mieluummin vaikka loppuelämä yksin, kuin mitään noista edellämainituista.

Olin juuri tulossa kirjoittamaan tismalleen samaa! Nyt taas tuore deitti on jo alkamassa muuttamaan minua mieleisekseen, täytyy taas laittaa peli poikki. Koko sinkkuajan minulla on ollut vakipanoja niin ei se seksinkään tarve aja parisuhteeseen. Jos joku oikeasti kiva löytyisi niin tottakai yrittäisin, mutta tuntuu siltä että kaikilla tapailemillani miehillä (ihan normaaleita opiskelevia tai vastavalmistuneita) on jotain ihme suhdetraumoja joilla he oikeuttavat mustasukkaisuuden ja kontrolloinnin. Ja ihan kummallista kaksinaismoralismia sen suhteen miten saa ja pitää olla nainen.