Moni nainen jää yksin ihan vaan ylpeyttään
Haluaisivat miehen ja parisuhteen, mutta heidän ylpeytensä (joka ylpeydeksi naamioitua pelokkuutta) ei anna myöten ja esittävät ettei miehet kiinnosta, eivätkä halua tulla missään asiassa miestä vastaan, koska uskottelevat, että sellainen olisi jotenkin pinnallista tai itsensä alentamista. Katkeroituvat sitten ja löytävät av-palstan.
Kommentit (41)
No entäs miehet sitten?
Sama tilanne heillä. Erona vain palsta jolla roikkuvat.
Uskon, että joidenkin sinkkujen kohdalla asia tosiaan on juuri näin. Miehillä vastaava kaava, paitsi että taitavat useammin kotiutua ylikselle.
Vierailija kirjoitti:
No entäs miehet sitten?
Miehet jää yksin koska eivät ole riittävän jänniä, rikkaita tai dominoivia statusmiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin yksin kuin köyhässä suhteessa varattoman ihmisen kanssa.
N20
Suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin yksin kuin paskassa suhteessa paskan ihmisen kanssa.
N20
"En olis halunnutkaan!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs miehet sitten?
Miehet jää yksin koska eivät ole riittävän jänniä, rikkaita tai dominoivia statusmiehiä.
Niin ja koska ryyppäävät liikaa eivätkä huolehdi henkilökohtaisesta hygieniastaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat itsenäisempiä kuin miehet.
Enpä usko. Eiköhän ole yksilöllistä ennemmin kuin sukupuoleen sidottua. Niin paljon on laumasieluja naisissakin, että vaikeaa nähdä sitä heidän yksilöllisyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat itsekkäämpiä kuin miehet.
Siis näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs miehet sitten?
Niin ja koska ryyppäävät liikaa eivätkä huolehdi henkilökohtaisesta hygieniastaan.
Olkiukko.
Olen yksin sen vuoksi kun halu puuttuu. Minulle on vastenmielinen ja mahdoton ajatus että pitäisi elää toisen ihmisen kanssa.
En halua mitään läheisyyttä ja pusuttelua.
Itse ajattelen että parisuhde ja perhe-elämä on sama asia kuin asettuisin oman elämäsi apukuskiksi ja siinä PELKÄÄJÄN paikalla kituuttelisit vänkärinä koko loppuikäsi.
En minä ainakaan halua mitään rikasta ja dominoivaa miestä pilaamaan elämääni. Viihdyn paremmin yksin.
No mitäs se sua liikuttaa, jääpä sulle sitten enemmän niitä miehiä. Vai oletko mies jota kukaan nainen ei ole huolinut?
Moni nainen jää yksin, koska parisuhteessa elämisen pitäisi olla mukavampaa kuin sinkkuna elämisen.
Oma talous
Oma koti
Omat menot
Oma aika
Oma tila
Omat sormetukset
Omat ruuat
Omat valinnat
Omat jutut
Omat lemmikit
Omat sisustukset
Omat vapaat
Omat matkat
Miksi kukaan järkevä ja terve ihminen luopuisi noista?
Että saa tilalle
Kompromissejä, sopeutumista, neuvotteluita, periksiantamista, riippuvaisuutta.
Miehen läheisyydestä ei jaksa nauttia kuin pari kuukautta, kun ihastumis hormoonit haihtuvat aivoista, alkaa mies oksettaa.
Myös miehen sisäinen vimma naisen omistamisesta ja valtaamisesta saavat pahaa oloa aikaan.
Miehelle alistuminen rikkoo naista sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Oma talous
Oma koti
Omat menot
Oma aika
Oma tila
Omat sormetukset
Omat ruuat
Omat valinnat
Omat jutut
Omat lemmikit
Omat sisustukset
Omat vapaat
Omat matkat
Miksi kukaan järkevä ja terve ihminen luopuisi noista?
Että saa tilalle
Kompromissejä, sopeutumista, neuvotteluita, periksiantamista, riippuvaisuutta.
Miehen läheisyydestä ei jaksa nauttia kuin pari kuukautta, kun ihastumis hormoonit haihtuvat aivoista, alkaa mies oksettaa.
Myös miehen sisäinen vimma naisen omistamisesta ja valtaamisesta saavat pahaa oloa aikaan.
Miehelle alistuminen rikkoo naista sisältä.
Sama se on toisinkin päin. Miksi ihmeessä mies ostaisi kokonaisen lehmän ja ottaisi sen vielä loppuelämäksi samaan asuntoonkin, kun voi silloin tällöin hankkia halutessaan kupillisen maitoa?
Minä en voisi kuvitella olevani miehen kanssa jolla olisi hyvin erilaiset arvot kuin minulla. Esimerkiksi tämän palstan perusteella hyvin monet miehet ovat rasisteja tai persuja. En voi kuvitellakaan lisääntyväni tai kasvattavani lapsia sellaisen miehen kanssa.
Moni mies ja nainen jää yksin siitä yksinkertaisesta syystä, että parisuhteen tarjoamat edut ovat pienemmät kuin sen tuomat vaivat ja velvollisuudet. Yksin eläminen nyt vain on mukavampaa.
Moni nainen jää yksin ihan ahneuttaa.