Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen tytär saa savun nousemaan korvistani !

Vierailija
19.10.2016 |

mutta toisaalta mitä voi odottaa, jos nimi on tyyliä " Olivia isabella Möttönen " ja äiti näyttää Johanna Tukiaiselta..

mies on kertonut, että tämä ex-vaimo leikkii hienompaa mitä ja siksi tytärkin kuvittelee nyt olevansa tyyliin prinsessa... erosivat kun tytär oli 3, jäi äidilleen ja mies kokee exänsä kävelleen AINA hänen ylitseen kaikissa tyttöä koskevissa asioissa (esim. etunimi, mies olisi halunnut edes toiseksi nimeksi Siirin ).

no joka tapauksessa, tämä tyttö on niin helvetin hemmoteltu ja pinnallinen ettei tunnu edes todelliselta! esimerkiksi ei olisi halunnut kanssamme Rossoon syömään "mä haluun sushia".. minä en syö sushia, eikä mies. jääkaappiin pitäisi ostaa tietynmerkistä, hinnakasta pullovettä. juustokin on väärää. kun mies osti tämän nykyisen talonsa, pienen ok-talon ( ennen meidän tapaamistamme) ja oli näyttänyt kuvan netistä että " katso kulta, isi ostaa tämän" niin tyttöpä oli ilmoittanut että "ruma" ja" hyi en muuta tonne." no, äitinsä kanssa asuu kuitenkin vuokralla hemmetin rumassa kerrostalossa jonka alakerrassa on lisäksi baari...

ja kerran tyttö halusi uudet tennarit, tarjosin omia joiden väristä en sitten tykännytkään ja joilla olin kävellyt vain yhden kerran.. eivät kelvanneet ilmaiset kengät, kun olivat Citymarketin halpikset!

huh.. mies on ihana, mutta kaupanpäällinen ei. pitää vissii vain purra hammasta ja kestää siihen asti, että muuttaa omilleen ! tyttö on siis 15-vuotias...

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kuinka inhottavasti kirjoitit :( Ihan nimeä myöten on toinen haukuttava.

Vierailija
2/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä arvostelet nuorta, jolla voi olla pahin murkkuikä meneillään. En yhtään ihmettele , jos tyttö ei kasva nyrpistelyvaiheen yli kun on äitipuolikin tuollainen arvostelija. Kasvuympäristö vaikuttaa , jopa enemmän kuin geenit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla häämöttää jo loppusuora. Meillä vastaavasti käyttäytyvä on vasta 9v.

Vierailija
4/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niiden kenkien olis pitänyt kelvata tytölle, kun ei kelvannut sullekaan? 

Vierailija
5/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möttönen on ykkönen.

Vierailija
6/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Vuosi pari niin eiköhän tuosta jo päästä.

Vierailija
7/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet tietenkin vastakohta Johanna Tukiaisesta ja niin paljon parempi ihminen muutenkin kun tytön äiti. Kai muistat mainita sen tytölle usein?

Idiootti.

Vierailija
8/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen lapsen äiti sanonut, että lapsi saa vähän vanhempana päättää tuleeko meille vai ei. Ei millään haluaisi tulla, kun meillä on kaikki niin huonosti kun ei anneta tehdä mitä tahasta. Sitä ikää odotellessa, ei auta kuin kestää.

Vierailija
9/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo parin vuoden päästä tyttö käyttäytyy varmasti paljon paremmin. Aloittaja sen sijaan ilmoittaa varmasti silloinkin että "minä en syö".

Vierailija
10/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta menitte yhdessä syömään, miksi tyttö ei olisi saanut ehdottaa mieleistään ruokapaikkaa? Koska isi ja ilkeä äitipuoli halusivat rasvalärpäkettä tehdashakkeella (= pizzaa)? En minäkään mitään Cittarin perustennareita pitäisi jos eivät olisi edes väriltään mieluisat, etkä nähtävästi sinäkään kerta niitä tytölle tarjosit. Eikö se vaan ole hyvä, jos tyttö ei mielistele mielipiteissään vaan uskaltaa sanoa asiat isälleen niinkuin hän ne kokee? Miehesi tyttären ei tarvitse olla sinulle missään kiitollisuudenvelassa vain siksi, että et ole täysin häntä vastaan (ainakaan hänen tietäen). 

Vierailija
11/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Rossossa muistaakseni muutakin ruokaa kuin pizzaa, Turussa ei enää on ko. lafkaa. Mä en ymmärrä mix "äitipuolen" tarttis kuunnella tollasta teinivinkunaa. Miksei oma äiti osta sille sitten tennareita ym. jos ei kelpaa.

Vierailija
12/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kyllä Rossoon haluaisi syömään, enkä cittarin halpistossuja. Pitää sitä nyt joku taso säilyttää sentään

Vierailija
13/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käytte ulkona syömässä, niin olisiko mahdollista että vuorotellen kukin saisi valita, että missä syödää. voisi olettaa että, tyttö olisi suurimman osan ajasta äitinsä luona, joten tuon ei pitäisi ola ongelma.

et itsekkään varmaan halua muitten vanhoja tavaroita käytää ja tytön isä maksaa uusien kengien oston, joten kengistä olet turhaan ongelman tehnyt.

Vierailija
14/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites täällä nyt riittää niin paljon sympatiaa huonosti kasvatetulle vinkuintiaanille? Yleensähän lapsia täällä vihataan. Tämä AV ei petä koskaan ennakko-odotuksia.

Vierailija
15/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerta menitte yhdessä syömään, miksi tyttö ei olisi saanut ehdottaa mieleistään ruokapaikkaa? Koska isi ja ilkeä äitipuoli halusivat rasvalärpäkettä tehdashakkeella (= pizzaa)? En minäkään mitään Cittarin perustennareita pitäisi jos eivät olisi edes väriltään mieluisat, etkä nähtävästi sinäkään kerta niitä tytölle tarjosit. Eikö se vaan ole hyvä, jos tyttö ei mielistele mielipiteissään vaan uskaltaa sanoa asiat isälleen niinkuin hän ne kokee? Miehesi tyttären ei tarvitse olla sinulle missään kiitollisuudenvelassa vain siksi, että et ole täysin häntä vastaan (ainakaan hänen tietäen). 

en halunnut istumaan maa muristen mihinkään sushipaikkaan ! ja otin muuten pastaa, en tykkää pitsasta..

ap

Vierailija
16/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennun elämän kustantaminen ja pennun peräänkatsominen on sen äidin ja isän asia. Ignooraa pentu täysin. Et näe et kuule et väistä, kävele päälle vaan.

Vierailija
17/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköjään oli virhe avautua tänne :(

teidänkö mielestäni minun olisi pitänyt tytön mieliksi istua maha  kurnien jossain sushibaarissa ? tai miehen jättää talo ostamatta, koska tytön mielestä se oli "yäk" ?

yritän pitää tytöstä, yritän niin kovasti. mutta kun toinen narisee ja nirsoilee naama nurinpäin joka h""in asiasta! kuten ne kengätkin....ovat  tytön yhtä lempiväriä, mintunvihreää ja  ostin ne jossain mielenhäiriössä sillä minttu ei ole suosikkivärejäni! lisäksi   meillä on molemmilla koon 38, jalka joten ajattelin  tarjota tytölle ennen kirppikselle kiikuttamista. . varmaan olisivat kelvanneet, jos olisivat olleet Converset ! :/

mutta sovitaan että olen paska äitipuoli.  hei, jospa vien tytön ottamaan sen  kylkitatuoinnin  jolle sekä isä että' äiti sanoivat ei.. näytän että olen rento ja kiva ihminen. mehän voimme ottaa samanlaiset kuvat! tai ehkä   värjään tukkani  ruskeasta pikimustaksi ja ajan sivusiilit, kun tytön mukaan sellainen tyyli sopisi  minulle " helvetin hyvin"

ap

Vierailija
18/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näköjään oli virhe avautua tänne :(

teidänkö mielestäni minun olisi pitänyt tytön mieliksi istua maha  kurnien jossain sushibaarissa ? tai miehen jättää talo ostamatta, koska tytön mielestä se oli "yäk" ?

yritän pitää tytöstä, yritän niin kovasti. mutta kun toinen narisee ja nirsoilee naama nurinpäin joka h""in asiasta! kuten ne kengätkin....ovat  tytön yhtä lempiväriä, mintunvihreää ja  ostin ne jossain mielenhäiriössä sillä minttu ei ole suosikkivärejäni! lisäksi   meillä on molemmilla koon 38, jalka joten ajattelin  tarjota tytölle ennen kirppikselle kiikuttamista. . varmaan olisivat kelvanneet, jos olisivat olleet Converset ! :/

mutta sovitaan että olen paska äitipuoli.  hei, jospa vien tytön ottamaan sen  kylkitatuoinnin  jolle sekä isä että' äiti sanoivat ei.. näytän että olen rento ja kiva ihminen. mehän voimme ottaa samanlaiset kuvat! tai ehkä   värjään tukkani  ruskeasta pikimustaksi ja ajan sivusiilit, kun tytön mukaan sellainen tyyli sopisi  minulle " helvetin hyvin"

ap

Ei hitto miten idiootilta kuulostat. Teinit ovat merkkitietoisia ja ehkä silloin, kun isälle tulee, haluaisi syödä vähän hienommin isän kanssa. Mutta sinä jauhat siitä vielä viikkoja jälkeenpäin? Kyseessä on LAPSI/NUORI, joka voi vallan hyvin sanoa yök isälleen ja taustalla on vaikka mitä jännitystä isän muutosta. Olisi ihan hirveää asua sinun kanssasi, joka et näköjään minkäänlaista ikään kuuluvaa kapinointia kestä. Hyi olkoon. Ps. Isabella ja Olivia ovat tosi nättejä nimiä.

Vierailija
19/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos et olisi aloittanut haukkumalla tytön nimenkin, niin vastaanotto olisi voinut olla toinen. Minkä se teini nimelleen voi?

Vierailija
20/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki te äitipuolet, jotka ette voi sietää sitä miehenne lasta, tehkää maailmalle palvelus ja muuttaka pois ja vähän äkkiä!!

Ette tiedäkään miten pahaa haittaa teette sille lapsen psyykeelle/kehitykselle. Ihan varmasti ne kapinoivat kun yhtäkkiä joku heidän kotona alkaa nyrpistelemään tavoille joita he ovat tottuneet koko ikänsä noudattamaan.

Vaistoavat, että tuo nainen ei voi heitä sietää vaikka yrittää mukamas tulla toimeen.

Voin vakuuttaa että siitä seuraa lapselle käytöshäiriöitä, masennusta, viiltelyä. Toisista tulee "ylikilttejä" kun yrittävät saada hyväksyntää.

TE olette niitä aikuisia! Vastuu on TEILLÄ! Ei sillä kapinoivalla teinillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi