Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen tytär saa savun nousemaan korvistani !

Vierailija
19.10.2016 |

mutta toisaalta mitä voi odottaa, jos nimi on tyyliä " Olivia isabella Möttönen " ja äiti näyttää Johanna Tukiaiselta..

mies on kertonut, että tämä ex-vaimo leikkii hienompaa mitä ja siksi tytärkin kuvittelee nyt olevansa tyyliin prinsessa... erosivat kun tytär oli 3, jäi äidilleen ja mies kokee exänsä kävelleen AINA hänen ylitseen kaikissa tyttöä koskevissa asioissa (esim. etunimi, mies olisi halunnut edes toiseksi nimeksi Siirin ).

no joka tapauksessa, tämä tyttö on niin helvetin hemmoteltu ja pinnallinen ettei tunnu edes todelliselta! esimerkiksi ei olisi halunnut kanssamme Rossoon syömään "mä haluun sushia".. minä en syö sushia, eikä mies. jääkaappiin pitäisi ostaa tietynmerkistä, hinnakasta pullovettä. juustokin on väärää. kun mies osti tämän nykyisen talonsa, pienen ok-talon ( ennen meidän tapaamistamme) ja oli näyttänyt kuvan netistä että " katso kulta, isi ostaa tämän" niin tyttöpä oli ilmoittanut että "ruma" ja" hyi en muuta tonne." no, äitinsä kanssa asuu kuitenkin vuokralla hemmetin rumassa kerrostalossa jonka alakerrassa on lisäksi baari...

ja kerran tyttö halusi uudet tennarit, tarjosin omia joiden väristä en sitten tykännytkään ja joilla olin kävellyt vain yhden kerran.. eivät kelvanneet ilmaiset kengät, kun olivat Citymarketin halpikset!

huh.. mies on ihana, mutta kaupanpäällinen ei. pitää vissii vain purra hammasta ja kestää siihen asti, että muuttaa omilleen ! tyttö on siis 15-vuotias...

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se teini tässä oikein onkaan? Valitat siitä että teini nirsoilee ja nirsoilet itse? Voi ap raukkaa! Varmaan olisit joo kuollut siellä sushipaikassa ja massukin olisi varmaan mennyt niin kuralle, kun olisi kokeillut jotain muuta välillä kuin perunamuusia lihakastikkeella. :(

Vierailija
22/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos et olisi aloittanut haukkumalla tytön nimenkin, niin vastaanotto olisi voinut olla toinen. Minkä se teini nimelleen voi?

TYYLIIN Olivia, tuo ei siis ole oikea nimi miltään osin

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos et olisi aloittanut haukkumalla tytön nimenkin, niin vastaanotto olisi voinut olla toinen. Minkä se teini nimelleen voi?

ap

No kyllä me se tajuttiin!

Vierailija
24/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse kuulostaa ihan valittavalta teiniltä. On siinä miehellä kestämistä, kun on perheessä kaksi teiniprinsessaa! Onneksi vaihe menee tytön kohdalta ohi parissa vuodessa, ap:lla se kestää varmaan loppuelämän.

Vierailija
25/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen parisuhdettanne - ihanko oikeasti viitsit ja jaksat kuunnella miehesi "exä oli sellainen ja tällainen" -valitusta? Itse kierrän tuollaiset miehet kaukaa, tuo valitus yleensä kun kertoo siitä, että siitä exästä ei olla vielä täysin päästy yli.

Miksi ihmeessä teini ei saisi sanoa omaa ehdotustaan ruokapaikasta? Kuulostat äärimmäisen itsekkäältä ja lapselliselta - olet tainnut taantua teinin tasolle? Teinille tuollainen käytös on tosin osa normaalia kehitystä, aikuiselle sen sijaan ei.

Vierailija
26/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika normaalille teinille. Teinit on esim. aika merkkitietoisia. Kun on jotkut tietyt kengät mielessä, niin mikään likiarvo ei kelpaa.

Kuulostaa hassulta kun kysyt olisiko isänsä pitänyt jättää talo ostamatta, kun se tyttären mielestä oli yäk. Ei tietenkään olisi pitänyt. Mutta sinun pitäisi ymmärtää, että teinielämä eli lapsesta aikuiseksi kasvaminen voi olla aika rankkaa. Koska sinä olet se aikuinen.

Vierailija
27/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei vissiin ole lainkaan lapsia muutoin tietäisit millaisia tuonikäiset ovat.  Vaikka olisi kuinka 'kiltti' lapsi niin murrosikä voi olla vaikea.  Kyllä minustakin olisi voinut mennä sinne sushipaikkaan koska oli kysymys isän ja tyttären jutusta oikeastaan.  Olisit jättäytynyt pois seurasta tällä kertaa jos et halunnut mennä.  Sinulla ei ole paljon empatiaa eikä lempeyttä.  Koska et ole tytön äiti et rakasta häntä mutta et myöskään yritä tulla toimeen hänen kanssaan.  Ei kukaan tuonikäinen ota 'äitipuolen' vanhjoja kympin lenkkareita.  Jotkut merkkilenkkarit ne pitää olla jos on vähänkään varaa.  Laita uffaffaalle; isä ostaa uudet kunnon kengät.  Musta: älä sotke isän ja tyttären välejä, siitä ei sinua kukaan kiitä.  Tarpeeksi kauan jos moitit ja jankutat isälle tytöstä, saattaa se vaikuttaa heidän väleihinsä.

Vierailija
28/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.

Kun on kaksi kotia, joissa ei ole yhteisesti laadittuja sääntöjä eivätkä aikuiset vedä kasvatusasioissa yhtä köyttä, lapsi kasvaa siihen muottiin, joka on hänelle helpompi ja mieluisampi eli se, missä hän saa helpommin mielihyvää ja tahtonsa läpi.

Onneksi miesystäväsi lapsi on jo noinkin vanha.

On muuten jännä juttu, että vaikka äitipuoli pitäisi kiinni YHDESSÄ nykyisen miehensä kanssa heidän perheensä säännöistä, vuosien saatossa olen huomannut, että äitipuoli on lähestulkoon aina se, joka saa syyt niskoilleen. Eivätkä vähiten ex-vaimot ole niitä, jotka tätä sanomaa syöttävät mm. jälkikasvulleen. Kai se on jonkinlainen kateus ja /tai katkeruus omaa elämää kohtaan, joka moiseen käytökseen ajaa, oli kyse sitten ex-vaimoista tai ihan kenestä vain.

PIdä teidän perheen rajoista kiinni, toki reiluun henkeen kuuluu jutella ja kommunikoida edes jollakin tasolla myös siitä, mitä teini haluaa. Mutta nirppanokkaus ei kuulu neuvotteluhenkeen.

Vierailija
29/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo parin vuoden päästä tyttö käyttäytyy varmasti paljon paremmin. Aloittaja sen sijaan ilmoittaa varmasti silloinkin että "minä en syö".

Joo niin varmaan :D Kyllä mun teininä tuntemat pissikset on nyt 30-vuotiaina ihan yhtä ilmapäitä. Lisäksi"ammatti" on tyyliin fitness-kisaaja tai sitten ollaan työttömiä 5 lapsen lihavia mammoja. Tyhmä on aina tyhmä eikä muuksi muutu. Valitettavasti toi tuksumainen äiti on pilannut kakaransa. Käy sääliksi sua ap! Mun miehen tyttö on nyt vähän nuorempi mutta merkit viittaa siihen että kiukutteleva rinsessa tulee myös hänestä teininä. Tai siis on jo nyt kiukutteleva prinsessa mutta ei sentään vaadi mitään sushia lounaaksi.

Vierailija
30/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai siis on jo nyt kiukutteleva prinsessa mutta ei sentään vaadi mitään sushia lounaaksi.

Kyllä sen pitää pastaa tai pizzaa olla Rossosta, herranen aika sentään! Eikä mitään sushia! :D :D

Vierailija
31/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näköjään oli virhe avautua tänne :(

teidänkö mielestäni minun olisi pitänyt tytön mieliksi istua maha  kurnien jossain sushibaarissa ? tai miehen jättää talo ostamatta, koska tytön mielestä se oli "yäk" ?

yritän pitää tytöstä, yritän niin kovasti. mutta kun toinen narisee ja nirsoilee naama nurinpäin joka h""in asiasta! kuten ne kengätkin....ovat  tytön yhtä lempiväriä, mintunvihreää ja  ostin ne jossain mielenhäiriössä sillä minttu ei ole suosikkivärejäni! lisäksi   meillä on molemmilla koon 38, jalka joten ajattelin  tarjota tytölle ennen kirppikselle kiikuttamista. . varmaan olisivat kelvanneet, jos olisivat olleet Converset ! :/

mutta sovitaan että olen paska äitipuoli.  hei, jospa vien tytön ottamaan sen  kylkitatuoinnin  jolle sekä isä että' äiti sanoivat ei.. näytän että olen rento ja kiva ihminen. mehän voimme ottaa samanlaiset kuvat! tai ehkä   värjään tukkani  ruskeasta pikimustaksi ja ajan sivusiilit, kun tytön mukaan sellainen tyyli sopisi  minulle " helvetin hyvin"

ap

Ei hitto miten idiootilta kuulostat. Teinit ovat merkkitietoisia ja ehkä silloin, kun isälle tulee, haluaisi syödä vähän hienommin isän kanssa. Mutta sinä jauhat siitä vielä viikkoja jälkeenpäin? Kyseessä on LAPSI/NUORI, joka voi vallan hyvin sanoa yök isälleen ja taustalla on vaikka mitä jännitystä isän muutosta. Olisi ihan hirveää asua sinun kanssasi, joka et näköjään minkäänlaista ikään kuuluvaa kapinointia kestä. Hyi olkoon. Ps. Isabella ja Olivia ovat tosi nättejä nimiä.

Ai koska teinit ovat merkkitietoisia niin heille pitää ostaa kaikki mitä haluavat? Hienoa kasvatusta, bravo. Voi vee miten hirveitä kakaroita säkin kasvatat. Mun lapset saa merkkijuttuja sitten kun ovat itse tienanneet rahat niihin esim. kesätöillä. Sitä ennen ostetaan rätit yms normikaupoista kuten me aikuisetkin. Ja varaa meillä on, ei vaan kiinnosta kasvattaa materialistisia pikkunarsisteja.

Vierailija
32/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis on jo nyt kiukutteleva prinsessa mutta ei sentään vaadi mitään sushia lounaaksi.

Kyllä sen pitää pastaa tai pizzaa olla Rossosta, herranen aika sentään! Eikä mitään sushia! :D :D

Meidän huushollissa lapsilla ei ole oikeutta VAATIA mitään ruokia. Ehdottaa saa, mutta pääasiassa meillä on syötävä mitä nenän eteen laitetaan tai saavat olla nälkäisiä. Minut on kasvatettu niin ja myös mieheni. No mutta hei, me ollaankin miehen kanssa normaaleja ihmisiä ja hyvin toimeentulevia, kun lapsen äiti on... yllätys yllätys TYÖTÖN mielenterveystapaus. Niitä näyttää riittävän tällä palstalla.

Vierailija
33/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyttö ei saisi ilmaista omia mielipiteitään?

Vierailija
34/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä suostuisi olemaan tuollaisen miehen kanssa, joka ei syö sushia! Ellei sitten ole kyse kala-allergiasta. Millainen mies vie muutenkaan perheensä Rossoon? Ei jatkoon!

Vierailija
35/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka puolustavat tyttären käytöstä, ovat joko a) jotenkin tyytymättömiä nykyiseen suhteeseensa ja harkinneet eroa kerran jos toisenkin tai b) itse ex-vaimojen rooleissa. Ex-vaimojen mielestä kun heidän pitäisi saada päättää kaikkien muidenkin perheiden asioista. Samoin he ajattelevat, että heidän lastensa pitää myös saada päättää toisessakin perheessä kaikesta. Ex-vaimojen perheessä  lapsi saa herkästi tahtonsa läpi, koska aikuisella on niin huono omatunto entisen perheen hajoamisesta. Järkyttävää, että oma paha olo pitää aina oksentaa toisten niskaan kun ensin pitäisi ottaa ihan itse vastuu epäonnistumisestaan. Jos ette ole saaneet pidettyä perhettänne kasassa, se ei ole uuden puolison syytä. Missä vika: katse peiliin ja ex-puolisoon.

Myös jos oma suhde ja elämä ei olekaan täydellistä, pitää aina purkaa toiseen se katkera kalkki sensijaan että tekisi asioilleen jotakin. Ei-aikuismaista käytöstä. Ts. ketjun haukkujilla ei ole varaa ilkkua itse ap:tä esimerkiksi teiniksi.

Vierailija
36/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 35, onko sinusta asiallista haukkua teinin nimi? Nimi jonka lapsen vanhemmat (se isäkin, joka on ap:n puoliso) ovat lapselleen antaneet?

Vierailija
37/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän huushollissa lapsilla ei ole oikeutta VAATIA mitään ruokia. Ehdottaa saa, mutta pääasiassa meillä on syötävä mitä nenän eteen laitetaan tai saavat olla nälkäisiä. Minut on kasvatettu niin ja myös mieheni. No mutta hei, me ollaankin miehen kanssa normaaleja ihmisiä ja hyvin toimeentulevia, kun lapsen äiti on... yllätys yllätys TYÖTÖN mielenterveystapaus. Niitä näyttää riittävän tällä palstalla.

Ne ovatkin nämä sairaudentunnottomat, diagnosoimattomat, omasta mielestään normaalit, jotka saavat kaikkein pahinta tuhoa aikaiseksi. (Huom. minä en ole se ex-vaimo, vaan se lapsi)

Vierailija
38/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Se nyt on ihan sama mikä se nimi on, mutta sinä siitä et tykkää. Kysymys kuuluu, että onko se sen nuoren vika että hänellä on sellainen nimi!

Vierailija
39/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen mielestä Olivia ja Isabella on kauniita nimiä. Pitääkö jokaisen olla joku Siiri tai Aino että sinulle kelpaa? Tyttö ei valinnut itse nimeään mikä sinua oikein riepoo. Itselläsi ei taida olla lapsia?

Vierailija
40/40 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun ottaa puolisokseen toisten jätteitä. Koko paketin on kelvattava. Kyl uusperheet on nii ihqui!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä