Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävälläni (26v) on pakkomielle verrata itseään julkkismiehiin

Vierailija
19.10.2016 |

Hän seuraa ns. julkkiskomistuksien elämää ja lukee kaikki Iltalehden hömppäjutut jotka koskevat elokuvatähtiä tai muita "alfoja".

Poikaystäväni on epävarma omasta ulkonäöstään, ottaa jatkuvasti uusia kuvia facebookiin ja haluaa minun ottavan kuvia hänestä. Häntä selvästi häiritsee, jos hän ei saa kuvilleen tykkäyksiä.

Hän ottaa ulkonäkönsä todella raskaasti. Hän ei ole ruma, päinvastoin. On ollut mallikuvauksissakin.

Minulle tämä on raskasta, hän selvästi tarvitsisi ammattiapua.

Mitä tällaisessa tilanteessa tekisitte? Meneekö tämä vaihe joskus ohi? Hänhän on aika nuori vielä.

Kommentit (33)

21/33 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä selväksi, miten miehen epävarmuus tekee hänestä silmissäsi vähemmän viehättävän, ja että mies käytöksellään vaarantaa suhteenne jatkumisen. Hänen täytyy kuitenkin itse olla valmis tekemään psykologinen työ epävarmuuden ja ylikorostuneen hyväksynnän tarpeen selättämiseksi. Älä missään tapauksessa ryhdy miehen terapeutuksi tai holhoojaksi, sillä se tappaa romantiikan varmasti.

Vierailija
22/33 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen mutta nainen ja 2 v vanhempi kuin miehesi enkä mikään malli. En myöskään tästä syystä jaa kuviani missään mutta vertaan itseäni koko ajan muihin myös muilla elämän osa-alueilla. Mulla on liuta psykiatrisia diagnooseja ja kaipa tuo vertailu kertoo siis tyytymättömyydestä itseen, siinä ei kyllä auta vaikka näyttäisi miltä..ulkonäkö vain on paljon helpompi muuttaa kuin pään sisältö joten siksi moni luulee että kun näyttää paremmalta niin kaikki muukin on paremmin mutta eihän se niin mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/33 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle voisi tehdä terapia ihan hyvää. Jostainhan se huono itsetunto kumpuaa. Sinä et voi oikein muuta kuin odotella jos aika/terapia korjaa tilanteen ja kertoa pitäväsi hänen ulkonäöstään. 

Vierailija
24/33 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ap:n tekstissä oli sellaista että suurimman osan piti alkaa ilkeäksi?

Vierailija
25/33 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samanlainen mutta nainen ja 2 v vanhempi kuin miehesi enkä mikään malli. En myöskään tästä syystä jaa kuviani missään mutta vertaan itseäni koko ajan muihin myös muilla elämän osa-alueilla. Mulla on liuta psykiatrisia diagnooseja ja kaipa tuo vertailu kertoo siis tyytymättömyydestä itseen, siinä ei kyllä auta vaikka näyttäisi miltä..ulkonäkö vain on paljon helpompi muuttaa kuin pään sisältö joten siksi moni luulee että kun näyttää paremmalta niin kaikki muukin on paremmin mutta eihän se niin mene.

Kivaa kun joku jaksaa vastata asiallisesti! Kiitoksia sinulle, ystäväni :)

Ap

Vierailija
26/33 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko sinusta sitten vahvasti siltä, ettet löytäisi ketään muuta miestä tilalle ?

Vierailija
27/33 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama kateellinen miehetön mamma tullut tänne ivailemaan kun jollain toisella palstalaisella on hyvännäköinen mies :D

Ei se nyt niin hyvännäköinen taida olla, jos ulkonäkö noin ahdistaa eikä saa tykkäyksiäkään kuvilleen.

Enemmän minä älyä arvostan kuin barbi-Kenin ulkonäköä. Ap:n miehen touhuista on äly kaukana.

Kyllä hän on :) Tykkäykset jostain syystä loppuivat sen jälkeen, kun laittoi tietoihin että on nykyään parisuhteessa.

Ap

Vierailija
28/33 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää saada hänet terapiaan. Ei kuulosta normaalilta, olisk jonkinlainen mt-häiriö.

Vierailija
29/33 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko sinusta sitten vahvasti siltä, ettet löytäisi ketään muuta miestä tilalle ?

Saiko tästä sen kuvan että haluaisin jonkun muun hänen tilalleen? En todellakaan halua. Hän on ihanin mies johon olen koskaan tutustunut. Pitää minua kuin kukkaa kämmenellä.

Ap

Vierailija
30/33 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla on sama, en ota kuvia mutta peilaan kasvoja ja lihaksia. Aamulla kun herään niin katson heti ekana peilistä lihaksia ja suonekasta paksua kyrpääni, sitten laitan kahvin tippumaan ja keitän kananmunia. Vertailen myös itseäni julkkis miehiin ja eipä sieltä suomalaisista mies julkkiksista löydy minua parempaa. Myös kadulla vertailen itseäni muihin miehiin. Jos näen miehen millä on nainen ja tämä mies on minun alapuolella ulkonäöllisesti ajattelen miten tuokin on saanut tuon naisen. Jos olet minun tasolla tai paremman näköinen ajattelen ''kyllä mä sut nukutan parilla koukulla leukaan''. Kaikesta tästä huolimatta olen mielestäni ihan hyvä tyyppi hehh.

Vierailija
31/33 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että kuvien laittaminen jatkuvasti sosiaaliseen mediaan on NOLOA.

Vierailija
32/33 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän seuraa ns. julkkiskomistuksien elämää ja lukee kaikki Iltalehden hömppäjutut jotka koskevat elokuvatähtiä tai muita "alfoja".

Poikaystäväni on epävarma omasta ulkonäöstään, ottaa jatkuvasti uusia kuvia facebookiin ja haluaa minun ottavan kuvia hänestä. Häntä selvästi häiritsee, jos hän ei saa kuvilleen tykkäyksiä.

Hän ottaa ulkonäkönsä todella raskaasti. Hän ei ole ruma, päinvastoin. On ollut mallikuvauksissakin.

Minulle tämä on raskasta, hän selvästi tarvitsisi ammattiapua.

Mitä tällaisessa tilanteessa tekisitte? Meneekö tämä vaihe joskus ohi? Hänhän on aika nuori vielä.

Tollainen käytös ei mielestäni ole lainkaan ihmeellistä hyvännäköiselle ihmiselle, joka ei tyydy helposti mihinkään. Esimerkiksi jos joku kehuu minun hiuksiani, niin minulla on paineita saada ne näyttämään hyvältä ennen kuin tapaan tämän ihmisen uudestaan, jotta en tuota pettymystä sen asian suhteen. Uskoisin, että poikakaverisi kanssa on hieman sama tilanne. Hän on saanut kehuja ulkonäöstään ja hän haluaa yrittää olla niiden arvoinen.

Kokeile keskustella hänen kanssaan asiasta. Sano, että hän näyttää hyvältä silloinkin, kun hän ei kiinnitä niin suurta huomiota ulkonäköönsä. Yritä saada hänet rentoutumaan asian suhteen ja ehkä rajoittamaan noiden kuviensa lähettämistä ellei mallina toimiminen ole hänen työnsä.

Vierailija
33/33 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa oli kiva seurata kun toinen asiakas ojensi henkikökunnan kakaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä