Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hemmetissä en laihdu?! Vinkit kehiin!

Vierailija
19.10.2016 |

Nyt av-mammat, parhaimmat vinkit kehiin, joilla pudottaa nopeasti pari kiloa tai ainakin sulattaa vähän vatsamakkaraa! Olen 170cm/62kg.

Liikun päivittäin aika paljon (koira lenkittää 3x päivässä, juoksulenkki tai kuntopyörä kotona, kyykyt ja vatsat, venyttelyt, pari kertaa viikossa hiit-mallin treeniä)
Tämän lisäksi olen muuttanut ruokailutottumuksiani roimasti ja jättänyt päivittäisen herkuttelun jota ennen harrastin. Ruokailu menee suunnilleen näin: jos syön aamulla syön kuitulisäistä kaurapuuroa, siemeniä ja marjoja, yhden lämpimän aterian (vähintään puolet kasviksia, yleensä ruusukaalia/kruununvihanneksia/tms lämmintä, tuoresalaatti, 1/4 jotain kanaa/kalaa/tofua/kananmunaa ja raejuustoa) iltaisin sitten jonkinmoista jugurttia tai 1-2 palaa tummaa ruisleipää. Väleissä ja treenaillessa sitten pähkinöitä, pieniä hedelmiä tai marjoja, proteiinilisää ja/tai BCAA-jauheella terästettyä vettä. Mehut jne olen jättänyt sikseen, tavallisesta maidosta olen siirtynyt kauramaitoon.

Mitä tässä voi vielä oikein tehdä, kun ei kilot vaan liiku?!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko stressaantunut? Stressi vaikuttaa painonpudotukseen oikeasti tosi paljon.

En usko että tarvitset mitään proteiinilisää.

Vierailija
22/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinät siemenet leivät ja hedelmät pois 2 viikoksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske kalorit tarkasti.

Vierailija
24/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihas painaa enemmän kuin läski eikä BMI siten kerro ihmisen terveydestä kaikkea. Esim. ampumahiihtoa harrastavan sisareni BMI on ylipainon puolella, kroppa ei todellakaan. :) Jos tarkkailet pelkkiä kiloja, susta tulee laiha läski, mitä tuskin haluat.

Vierailija
25/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhanen reistaa? Säästöliekki? Lääkitys? Isot luut? Noistahan ne ylimääräiset kilot aina johtuu.

Vierailija
26/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutko riittävästi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan