Miten hemmetissä en laihdu?! Vinkit kehiin!
Nyt av-mammat, parhaimmat vinkit kehiin, joilla pudottaa nopeasti pari kiloa tai ainakin sulattaa vähän vatsamakkaraa! Olen 170cm/62kg.
Liikun päivittäin aika paljon (koira lenkittää 3x päivässä, juoksulenkki tai kuntopyörä kotona, kyykyt ja vatsat, venyttelyt, pari kertaa viikossa hiit-mallin treeniä)
Tämän lisäksi olen muuttanut ruokailutottumuksiani roimasti ja jättänyt päivittäisen herkuttelun jota ennen harrastin. Ruokailu menee suunnilleen näin: jos syön aamulla syön kuitulisäistä kaurapuuroa, siemeniä ja marjoja, yhden lämpimän aterian (vähintään puolet kasviksia, yleensä ruusukaalia/kruununvihanneksia/tms lämmintä, tuoresalaatti, 1/4 jotain kanaa/kalaa/tofua/kananmunaa ja raejuustoa) iltaisin sitten jonkinmoista jugurttia tai 1-2 palaa tummaa ruisleipää. Väleissä ja treenaillessa sitten pähkinöitä, pieniä hedelmiä tai marjoja, proteiinilisää ja/tai BCAA-jauheella terästettyä vettä. Mehut jne olen jättänyt sikseen, tavallisesta maidosta olen siirtynyt kauramaitoon.
Mitä tässä voi vielä oikein tehdä, kun ei kilot vaan liiku?!
Kommentit (26)
Pähkinät siemenet leivät ja hedelmät pois 2 viikoksi
Lihas painaa enemmän kuin läski eikä BMI siten kerro ihmisen terveydestä kaikkea. Esim. ampumahiihtoa harrastavan sisareni BMI on ylipainon puolella, kroppa ei todellakaan. :) Jos tarkkailet pelkkiä kiloja, susta tulee laiha läski, mitä tuskin haluat.
Kilpirauhanen reistaa? Säästöliekki? Lääkitys? Isot luut? Noistahan ne ylimääräiset kilot aina johtuu.
Oletko stressaantunut? Stressi vaikuttaa painonpudotukseen oikeasti tosi paljon.
En usko että tarvitset mitään proteiinilisää.