Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hemmetissä en laihdu?! Vinkit kehiin!

Vierailija
19.10.2016 |

Nyt av-mammat, parhaimmat vinkit kehiin, joilla pudottaa nopeasti pari kiloa tai ainakin sulattaa vähän vatsamakkaraa! Olen 170cm/62kg.

Liikun päivittäin aika paljon (koira lenkittää 3x päivässä, juoksulenkki tai kuntopyörä kotona, kyykyt ja vatsat, venyttelyt, pari kertaa viikossa hiit-mallin treeniä)
Tämän lisäksi olen muuttanut ruokailutottumuksiani roimasti ja jättänyt päivittäisen herkuttelun jota ennen harrastin. Ruokailu menee suunnilleen näin: jos syön aamulla syön kuitulisäistä kaurapuuroa, siemeniä ja marjoja, yhden lämpimän aterian (vähintään puolet kasviksia, yleensä ruusukaalia/kruununvihanneksia/tms lämmintä, tuoresalaatti, 1/4 jotain kanaa/kalaa/tofua/kananmunaa ja raejuustoa) iltaisin sitten jonkinmoista jugurttia tai 1-2 palaa tummaa ruisleipää. Väleissä ja treenaillessa sitten pähkinöitä, pieniä hedelmiä tai marjoja, proteiinilisää ja/tai BCAA-jauheella terästettyä vettä. Mehut jne olen jättänyt sikseen, tavallisesta maidosta olen siirtynyt kauramaitoon.

Mitä tässä voi vielä oikein tehdä, kun ei kilot vaan liiku?!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko vettä? 3litraa vähintään pitäis juoda.

Vierailija
2/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juotko vettä? 3litraa vähintään pitäis juoda.

Pyrin juomaan 2-4 litraa päivittäin, toki enemmän menee treenatessa. Aloitan ja lopetan päiväni puolella litralla vettä ja pyrin päivän aikana tarkkailemaan vedensaantia esim. töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vielä vähemmän hiilareita.

Vierailija
4/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihmetellyt samaa. Hyötyliikuntaa harrastan päivittäin monta sataa metriä bussipysäkille. Työni on uuvuttavaa toimistotyötä. Sormeni liikkuvat näppäimistöllä ja hiirtä klikkaan ahkerasti. Menen kohta lounaalle ja syön hyvin terveellisesti. Paljon salaattia, pari pihviä, kalaa noin 300-400 grammaa,  7-10 perunaa, alkukeitto, pari täysijyväleipää ja kahvia. Jälkiruuan jätän väliin ellei ole jotain tosi herkkua kuten pannaria. Silloin otan sitä noin 3-5 palaa ja siihen pari desiä hilloa ja kermavaahtoa päälle. Sallittakoon sellainen nyt  edes muutaman kerran viikossa :-)

Vierailija
5/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö tarpeeksi rasvoja?

Vierailija
6/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötköhän liikaa pähkinöitä, ne kun on melko energiapitoisia. Se "enimmäismäärä" taitaa olla suunnilleen oman kämmenen verran päivässä.

Vierailija
7/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liian vähän? Treenaat kuitenkin aika paljon ja päivittäiset saamasi kalorisi jäävät aika vähälle. Kokeile nostaa kalorimäärää. Tämä on monilla auttanut, vaikka se kuulostaakin hölmölle.

Vierailija
8/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liikaa. Jätä se napostelu  kokonaan pois.Punnitse ruoka.

Vierailija
9/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö tarpeeksi rasvoja?

Mielestäni syön, kun noita saa näistä pähkinöistä/siemenistä/juustoista ja leivän päälle menee oivariinia.

Vierailija kirjoitti:

Syötköhän liikaa pähkinöitä, ne kun on melko energiapitoisia. Se "enimmäismäärä" taitaa olla suunnilleen oman kämmenen verran päivässä.

Suunnilleen tuon verran menee silloin kun noita napostelen, en siis päivittäin välttämättä syö pähkinöitä, jos olen syönyt jo siemeniä ruuan kanssa. Sellainen 200g pähkinämix-pussi kestää kolme-neljä päivää.

Vierailija kirjoitti:

Syöt liian vähän? Treenaat kuitenkin aika paljon ja päivittäiset saamasi kalorisi jäävät aika vähälle. Kokeile nostaa kalorimäärää. Tämä on monilla auttanut, vaikka se kuulostaakin hölmölle.

Kuulostaa jotenkin hurjalta alkaa syömään vielä tätä enemmän, kun nytkään ei tapahdu mitään? En kuitenkaan koe itseäni kovin väsyneeksi tai etten jaksaisi.

-ap

Vierailija
10/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa palaa, mutta painavaa lihasta kehittyy tilalle?

Vierailija
11/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, noiden lukemien perusteella vaikea kuvitella, että mistä sulla vielä olisi pudotettavaa.

Vierailija
12/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaa palaa, mutta painavaa lihasta kehittyy tilalle?

Saattaa olla, mutta ihan yhtä pöhöltä näytän yhä. :( -ap

Vierailija
13/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt äkkiseltään katsottuna tosi vähän. laihduin itse samasta painosta 500g/vko, vaikka söin 2 ateriaa, aamupalan ja iltapalan ja salin jälkeen palkkarin. Lisäksi jos olet juuri aloittanut liikkumaan ja punnitsemaan, niin liikunta kerää nestettä lihaksiin ja paino voi olla pitkäänkin alussa plus miinus nollaa.

Vierailija
14/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy lihomiseen on pähkinät. Yksi pussi on sama kuin pizza. ELi syötä kaksi pizzaa viikossa? Ei kannataisi,

Vierailija
15/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista kaiken ruuan kalorit ja laske ne, niin näet mitä niitä oikeasti päivän aikana tulee. Just esim jos pähkinöitä vetää välipalana "hiukan", niin vitusti tulee niitä kaloreita lisää. Itsekin joskus nuorena pöljänä sen virheen tehnyt, kun miettinyt vaan että pakkohan semmosten ihan suoraan jostain pensaasta poimitun kasviksen oltava terveellisiä. Eli siis laske. ne. kalorit.

Vierailija
16/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syy lihomiseen on pähkinät. Yksi pussi on sama kuin pizza. ELi syötä kaksi pizzaa viikossa? Ei kannataisi,

Kuten sanottu, en syö näitä päivittäin. Jos söisin, niin pussi kestäisi 3-4 päivää. Ostan ehkä kerran viikossa pussillisen.

Vierailija
17/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se vaaka ja ota mittanauha käyttöön.

Vierailija
18/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto näitä taas. Olet normaalipainoinen. Kokeile kuntosalia ja kiinteyttävää jumppaa.

Vierailija
19/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta stressaaminen sen painosi osalta ainakin. Ei sitä liikaa ole. Stressi lihottaa.

Itse olen 165 cm ja paino pyörii siinä 56-59 kg välillä. Maha on välillä isompi, toisinaan pienempi, riippuen kuukautiskierron vaiheesta ja syömisistäni. Sen verran tarkkailen painoani, ettei 60 kg saa mennä rikki, eikä saisi myöskään pudota alle 55 kg:n.

Vierailija
20/26 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko näyttää luurangolta? 😯

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan