Olen pessyt tänään jo kolme koneellista pyykkiä.
Kommentit (36)
Kuinka aikaisin olet aloittanut pyykkäämisen? Lakabat kun pestää 60 asteessa ja ainakin mun koneessa ohjelma kestää yli 2 tuntia. Mulla on 7 kilon kone, joten siihen mahtuu paljon. Vajaita koneita ei pestä. Pesen jleensä koneellisen illalla yösähköllä. Ja pesukone pyörii useampana iltana sekä sunnuntaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et asu kerrostalossa.
Asunpa hyvinkin!
ApNo oletpa kiva naapuri ja varasti muutenkin muut huomioiva ihminen.
Ei kyllä minä noudatan taloyhtiön sääntöjä. Hiljaisuus loppuu täällä klo 06.ap
Ja itseasiassa alkaa klo 22. Kuitenkin sen jälkeen kuuluu vielä paljon ääniä, mm pesukoneen, joku soittaa tai antaa lasten soittaa pianoa ym.
Ap
Miksi täällä moititaan pyykinpesustakin?
Vierailija kirjoitti:
Ootko sää se pyykkitupa sekopää?
??
Ap
Jätätkö pyykinpesun vain yhteen päivään viikossa? Me pestän koneellinen heti kun tulee täyteen.
Missä teidän likapyykit on ollu? Neljä koneellista on ihan hemmetin paljon paskapyykkiä.
Mahtaako noin nopeilla ohjelmilla tulla kunnolla puhdasta.
Vierailija kirjoitti:
Ootko sää se pyykkitupa sekopää?
Minulle tuli mieleen ihan sama :D Mitenköhän sen pyykkitantan stoori päättyi, onkohan kuivaushuone jo tyhjennetty? :D
P.S. Ap, minäkin pesin eilen 4 koneellista. Toisen mokoman tänään. Johtuu tosin lähenevästä muutosta, haluan pakata puhdasta laatikoihin. :)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka aikaisin olet aloittanut pyykkäämisen? Lakabat kun pestää 60 asteessa ja ainakin mun koneessa ohjelma kestää yli 2 tuntia. Mulla on 7 kilon kone, joten siihen mahtuu paljon. Vajaita koneita ei pestä. Pesen jleensä koneellisen illalla yösähköllä. Ja pesukone pyörii useampana iltana sekä sunnuntaisin.
Aloitin tuossa kuuden kieppeillä. Pesin lakanat 95 asteessa. Pikaihjelma kestää tunti5min.
7 kilon kone meilläkin. En pese joka päivä pyykkiä, ehkä 3-4 keraa viikossa. Varaan kuivaushuoneen kerta viikkoon. Sinne sitten vien pyykit jotka vievät enemmän tilaa. Kohta pistän verhot koneeseen. Vaihdoin kesäverhot pois ja tummempaa sävyä tilalle. Jouluksi laitan jouluverhot.
Ap
Laskeskelin kanssa, että minun olisi pitänyt aloittaa varmaan jo neljältä jos neljäs kone olisi jo menossa.
Haluatko kenties jonkun palkinnon siitä hyvästä, että olet tehnyt edes jotain työtä pelkän makoilun sijaan. Nykymaailma on siitä ihmeellinen paikka, että jotkut ihmiset tuntuvat pitävän omaa pyykinpesemistään niin tärkeänä asiana, että haluavat tuoda sen julki koko maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Laskeskelin kanssa, että minun olisi pitänyt aloittaa varmaan jo neljältä jos neljäs kone olisi jo menossa.
Minä pesen mieluiten mahdollisimman kuumalla. Ei niitä pyykkejä tarvitse silloin tuntitolkulla siellä keittää. ;)
Ap
Mäkin olen pessyt jo kolme koneellista pyykkiä, leiponut sämpylöitä, käynyt koiran kanssa lenkillä ja nyt istuksin koneella selaamassa av:tä. Ai niin, ja tein illaksi salaatin valmiiksi ja nyt rupean valmistelemaan lounasta jo, että pääsee teinit sitten syömään kun heräilevät, syyslomalla kun ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen pessyt jo kolme koneellista pyykkiä, leiponut sämpylöitä, käynyt koiran kanssa lenkillä ja nyt istuksin koneella selaamassa av:tä. Ai niin, ja tein illaksi salaatin valmiiksi ja nyt rupean valmistelemaan lounasta jo, että pääsee teinit sitten syömään kun heräilevät, syyslomalla kun ovat.
Mahtavaa!
Minäkin olen valmistellut lounaan ja pessyt lattiat tässä pyykkien lomassa.
Mutta olenkin tällainen aamuihminen. Nyt lomalla joten silloinhan se suursiivous on tehtävä. Kaatopaikkakuorma lähtee huomenna.
Ap
Ei kyllä minä noudatan taloyhtiön sääntöjä. Hiljaisuus loppuu täällä klo 06.ap