canada gooset edelleen hot?
vai miksi näitä edelleen näkyy joka kadunkulmassa?
Kommentit (40)
Itse myin juuri kaksi Canada Goosen takkiani, toinen oli ostettu 2010 ja toinen 2012. Ei enää itseäni iskenyt, varmaan siitäkin syystä että ovat olleet jo monta talvea käytössä, mutta ostajia takeille tuntui vielä olevan miljoona vaikka itsekin luulin et hype on jo mennyt :D nyt tuntuu että ns. "Köyhemmätkin tavikset" ostavat goosen takkeja kun käytettyjä takkeja on myynnissä paljon.
Itse ostin woolrichin parkan goosen tilalle. Niitä näkyi viime talvena jo Tukholmassa mutta saa nähdä tuleeko samanlaista trendiä kuin goosesta. Tuskin Suomessa vielä ainakaan moneen vuoteen :D
Vierailija kirjoitti:
Trendi vetää viimeisiä henkosiaan, nuo takit on jo käytännössä saattohoidossa.
Joo, ne muotitrendeistä piittaamattomat hitaat vielä ostavat niitä jonkunverran, mutta se että massat ovat suosineet tuotetta jo useamman vuoden ja trendikkäimmät ovat hylänneet ne, kertoo sen että trendi on luisumassa jo syvään laskusuuntaan ja pohja on tulossa.
Kannattaa sijoittaa ennemmin johonkin "tuoreempaan" takkiin, niin pysyy käyttökelpoisena vielä vuosia eteenpäin.
Gooset on VIIMEISTÄÄN ensi talvena täysin out, tämä talvi menee vielä "onhan se vähän jo nähty, mutta menee vielä"-merkeissä.
Luojan kiitos en ole niin tyhmä että pistäisin satoja euroja takkiin jonka aion jättää kaapin perälle käyttämättömänä kun se ei enää jonkun mielestä ole muodissa. Mulla on 2013 ostettu canada goosen expedition parka, paljon on käytössä ja lähinnä röhönaurua nauran niille jotka katsovat mua nenänvartta pitkin kun takkini on out of style. Kyllä se edelleen lämmittää ja pitää lumisadetta ja viimaa ihan yhtä hyvin kuin ennenkin vaikka joku Helsingin hienostorouva nyt ostaakin Moclearia ja Parajumpersia...
Mä ostin just käytettynä canada goosen parilla kympillä,takki ihan uuden veroinen vain yhden talven käytetty ja vain muutaman kerran oli ollut käytössä viime talvena,eli siis tein ihan hyvät kaupat oon tyytyväinen.
Ei kiinnosta niin pätkääkään vaikka ei ole enää muodissa,nätti takki ja lämmin,kunhan vaan tulis ensin kunnon pakkaset.
Mulla on 3kpl CG takkia. Luovun niistä vasta haudassa.
M
Vierailija kirjoitti:
Punavuoressa ja Eirassa joka toisella 20-30 vuotiaalla tytöllä on ainakin tuo takki. Ja sanokaa mitä sanotte mutta ei käytännöllisyys ja talvella lämpimänä pysyminen mene pois muodista :D Parajumpers näyttää ihan siltä että sieltä aukeaa laskuvarjo
Myös joka toisella 20-30 vuotiaalla pojalla on tuo takki
Mitä reppua muuten käytätte takkinne kanssa? Ei viitsisi Kånkenia laittaa, jotain vähän kalliimpaa.
Torissa on noita cg-takkeja myynnissä paljon niin eiköhän ne elä viimeisiä hetkiään. Kohta ei huoli kukaan ilmaiseksikaan.
Vierailija kirjoitti:
M
Siis, onko sut kolmesti kusetettu? Varmaan oot satasella saanut ne :D:D
Kyllä Canada gooset on tällä kelillä nimenomaan hot. -Ainakin itselläni olisi jos nyt ei aivan "hot" olo, niin vähän turhan lämmin. - Odottelee vielä kovempia pakkasia ja lunta, niin kenties sitten.
Vierailija kirjoitti:
Torissa on noita cg-takkeja myynnissä paljon niin eiköhän ne elä viimeisiä hetkiään. Kohta ei huoli kukaan ilmaiseksikaan.
Suurin osa niistä on piraatteja, tuttava oli aikonut ostaa, kävi kolmessa paikassa ja kaikki väärennöksiä!
Omat lempparit: CG, FR, Hs ja Mt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa niistä on piraatteja, tuttava oli aikonut ostaa, kävi kolmessa paikassa ja kaikki väärennöksiä!
Ai tallinan sataman rihkama toreilla? Oma Canada Gooseni on vielä kaapissa odottamassa pakkasia. On mukava katsella polyesteri- ja virttyneissä halvoissa villakangastakeissa palelevia.
"Suurin osa niistä on piraatteja, tuttava oli aikonut ostaa, kävi kolmessa paikassa ja kaikki väärennöksiä!"
- Mistä muusta tunnistatte piraatti "goosen" kuin mahd. hinnasta? - Jos haluaa takuulla aidon, niin luultavammin saa kun ostaa uutena ja maksaa monta sataa €:a. - Mutta ei ainakaan itselläni ole syvää asiantuntemusta erottaa (hyvää ja siistiä) piraattia -aidosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Ei ole. Kaikki ovat viimisen päälle aitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Ei ole. Kaikki ovat viimisen päälle aitoja.
Vaikka nuo mun kolme kaikki ovat aitoj,a niin mielestäni eivät ole hintansa väärtejä.
Hinnasta pois 300-400 niin silloin olisivat hintansa väärtejä.
'tuli ostettua, joululahjaksi itselle <3
Mitkä on uusia "it" takkeja? Mitä takkeja on näkynyt Tukholmassa yms?