jee viikon päästä pääsen laitatuttaa täyteainetta mun huuliin
Kommentit (12)
Kukaan ei sun huulista ole kiinnostunut paitsi sitten jos ne näyttää kammottavilta yliteennäisiltä ja naamaan sopimattomilta törröiltä.
Paranna itsetuntotasi äläkä huullia.
En ole vielä koskaan nähnyt onnistunutta huulien täyttöä. Lopputulos näyttää aina kamalalta. Sinullakin AP on todennäköisesti kauniit luonnolliset huulet ja nyt tieten tahtoen haluat pilata ulkonäkösi.
Hyvä! Jos olet huuliisi tyytymätön ja haluat niitä parantaa, niin mikäs siinä. Onneksi olkoon. Toivottavasti lopputulos miellyttää!
T: Mies 28
Pidätkö siihen asti suuta itse silleen rullalla vai miten pärjäilet? Miltä toimenpiteen jälkeen tuntuu olla rullahuulinen seinäruusu, jota ei erota sadasta samanlaisesta?
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä koskaan nähnyt onnistunutta huulien täyttöä. Lopputulos näyttää aina kamalalta. Sinullakin AP on todennäköisesti kauniit luonnolliset huulet ja nyt tieten tahtoen haluat pilata ulkonäkösi.
Sama juttu. Paistaa kilometrin päähän, että on täyteainetta ja huulista tulee ruman muotoiset, tuo huulen yläosa jotenkin täyttyy, ei niinkään itse huuli. Ankkalook, hyi helvetti!
Laita mieluummin vaikka silikonia huuliin, se nimittäin tulee oikeasti huuliin, ei huulen päälle ihoon kuten piikitettävät täyteaineet.
Ei se kasvoja kaunista, että nenän ja huulen välisestä alueesta tehdään omituisen pullea ja pitkä.
On se vaikeaa tämä nuoren naisen elämä nykyään. Läskistä pitää päästä itsekidutuksen keinoin eroon jossain kehon kohdassa, mutta sitä pulleutta on toisaalta ruiskuteltava sitten keinotekoisesti toiseen kehon kohtaan.
Onneksi olin nuori jo yli 20 v. sitten.
Johtuu ehkä siitä, että te olette nähneet vain niitä övereitä Huulten täyttöjä. Vaikea niitä luonnollisia onkin tunnistaa katukuvassa. Mulle "tehtiin" ylähuuli täyteaineella, koska siinä oli vain ohut, epäsymmetrinen viiva. En voisi olla tyytyväisempi. Ylähuuli on edelleen ohut täytteelläkin, mutta se on sentään olemassa, eikä amorinkaari ole enää vino. Kun ihmiset katsovat minua, katse ei enää viivähdä suuni tienoilla. En tunne itseäni pinnalliseksi bimboksi tämän vuoksi, vaikka aina nämä kommentit jonkinlaisen reaktion minussa saavatkin aikaan.
Huulista menee tunto. Ei mene kauaa kun muistutat Lookin julkkisasiakkaita.
Kyllä tuo huulten täyttö saa huulet näyttämään täyteläisimmiltä ja herkullisimmilta. Suosittelen jos et ole huultesi muotoon tyytyväinen. Silikooni rinnat ovat myös suositeltava lisä ulkonäön kohentamiseen. Nykyään rinnoista tulee silikonilla todella luonnollisen näköiset, terhakat ja arvet voidaan piilottaa hyvin. Itselläni on huulissa täytettä ja rinnoissakin ihan kivasti fylliä ;). Mieheni tykkää ja niin mäkin, suosittelen. Älä välitä negatiivisista kommenteista. Naisella on oikeus näyttää hyvältä ja muokata ulkonäköään mieleisekseen.
Kysyppä laittaisko ne sitä samaan hintaan aivoihin kanssa.