***Arman kännissä Official***
Nyt nähään, tuleeko tuosta edes hieman siedettävämpi kännissä kuin mitä normaalisti on.
Selväpäinen Arman on itselleni jotain ihan kamalan ahistavaa.
Kommentit (21)
No ei ole kännissä. Puhuu typeriä, ei muka muista mitä puhunut ja hörheltää. Silti kuitenkin puhe ja katse selvän katse. Alkuun tarvitsi lunttilappuja mutta nyt osasi kutsua seuraavat vieraat lavalle ilman mitään ongelmia.
Ois edes kunnolla tehnyt tuon jos kerran rupes tekemään.
Oliko Sarasvuo ja se pari mikä sillä joskus oli jossain talkshowssa..Nehän veti kunnon överit jossain jaksossa. Opetusmielessä.
Tuo Armanin juttu nyt ei opeta mitään muuta, kuin että on noloa feikata känniääliötä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on oikeasti kännissä
Luin ensin, että TAUSKI on oikeasti kännissä.
Olen lukenut täältä liikaa Tauski-juttuja...
Lehdessä luki ennen illan lähetystä, että aikoo olla vain semmoisessa pienessä iloisessa hiprakassa. Ei taida oikein siinä pysyä.
perhana, mä oon nyt oikeasti kännissä enkä löydä tuota jaksoa netistä. vai näkyykö se justiinsa nyt telkkarista? miltä kanavalta se tulee?
Arman on so last season. Tuleva Bumtsi Bumin juontaja.
Silloin ku arman ja tähkä maalailivat, näytti niinkuin tähkää olisi ärsyttänyt armanin hiprakat
Ärsyttävää, että toi nainen juo punaviiniä valkoviinilasista. Olisi voinu tuottisryhmä nyt vähän skarpata!
tonttuli kirjoitti:
perhana, mä oon nyt oikeasti kännissä enkä löydä tuota jaksoa netistä. vai näkyykö se justiinsa nyt telkkarista? miltä kanavalta se tulee?
Neloselta tulee just nyt. Suorana.
Lauri <3 & tuo Meerikin :), Armanista kaikki on aina siistii ja kaikki käy, veikkaan että Armanin naama on liikaa esillä ja kohta kulutettu loppuun.
Ei kun joo, munkin telkkarissa on tosiaan tollanen "guide" -nappula, löytyi jo :D
En tiedä, kyllä se ehkä vähän maisteissa oli, mutta voi johtua siitäkin että itse olen humalassa. Silloin kaikki vaikuttaa enemmän tai vähemmän sekavilta.
Snapsia hattuun vaan armaani! Tosin jos sillä on huono viinapää, voi olla että ei kestä kovin montaa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Silloin ku arman ja tähkä maalailivat, näytti niinkuin tähkää olisi ärsyttänyt armanin hiprakat
No ei ihme. Pienellä googlaamisella olisi tuottajalle ja Armanillekin selvinnyt, että tähkä on jättänyt viinan jo vuonna 2012. Kiva siinä katsella toisen toikkarointia ja tyrkytystä. Shiiishh etsshä dokaah?? Ei taitanut Armanin päähän jäädä mitään siitä Arman pohjantähden alla-jaksosta, jossa hän kävi katkaisuhoitolassa ja tapasi alkoholistijannuja.
Ja tuo että känninen aina laittaa yläfemmat. Joo, ei laita.
Tuo on elokuvista tuttua yleistämistä. Itse olen kännissä useinkin ja
A: Yläfemmoja en harrasta koskaan
B: En kikata tai feikkinaura
C: En ole typerä
T: Alkoholisti
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kännissä. Puhuu typeriä, ei muka muista mitä puhunut ja hörheltää. Silti kuitenkin puhe ja katse selvän katse. Alkuun tarvitsi lunttilappuja mutta nyt osasi kutsua seuraavat vieraat lavalle ilman mitään ongelmia.
Ois edes kunnolla tehnyt tuon jos kerran rupes tekemään.
Oliko Sarasvuo ja se pari mikä sillä joskus oli jossain talkshowssa..Nehän veti kunnon överit jossain jaksossa. Opetusmielessä.
Tuo Armanin juttu nyt ei opeta mitään muuta, kuin että on noloa feikata känniääliötä.
Hyvät, pahat ja rumat. Sarasvuo ja Rantalainen. Ihan turha luulla että tää nykyinen tv:n katselijoiden sukupolvi muistaa tuota. Arman varmaan muistaa ja siitä idean saikin.
Vähän läpinäkyvää. Arman ajoi ekalla kerralla ihan hyvin. Ups. Sitten pakko ottaa uusiksi ja tokalla kerralla mennäänkin hienosti heti väärälle kaistalle "Musta tuntuu että mä ajan väärällä kaistalla" jne.
Hitto tuota esitystä. Halataan! Halataan! YLäfemma! YLäfemma!
Tuskin on oikeasti kännissä