Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Arman kännissä Official***

Vierailija
18.10.2016 |

Nyt nähään, tuleeko tuosta edes hieman siedettävämpi kännissä kuin mitä normaalisti on.
Selväpäinen Arman on itselleni jotain ihan kamalan ahistavaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on oikeasti kännissä

Vierailija
2/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kännissä. Puhuu typeriä, ei muka muista mitä puhunut ja hörheltää. Silti kuitenkin puhe ja katse selvän katse. Alkuun tarvitsi lunttilappuja mutta nyt osasi kutsua seuraavat vieraat lavalle ilman mitään ongelmia.

Ois edes kunnolla tehnyt tuon jos kerran rupes tekemään. 

Oliko Sarasvuo ja se pari mikä sillä joskus oli jossain talkshowssa..Nehän veti kunnon överit jossain jaksossa. Opetusmielessä.

Tuo Armanin juttu nyt ei opeta mitään muuta, kuin että on noloa feikata känniääliötä.

Vierailija
4/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkä <3

Vierailija
5/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on oikeasti kännissä

Luin ensin, että TAUSKI on oikeasti kännissä.

Olen lukenut täältä liikaa Tauski-juttuja...

Vierailija
6/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä luki ennen illan lähetystä, että aikoo olla vain semmoisessa pienessä iloisessa hiprakassa. Ei taida oikein siinä pysyä.

Vierailija
7/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shiistiii, shiis niin shiiistiii

Vierailija
8/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhana, mä oon nyt oikeasti kännissä enkä löydä tuota jaksoa netistä. vai näkyykö se justiinsa nyt telkkarista? miltä kanavalta se tulee? 

Vierailija
9/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arman on so last season. Tuleva Bumtsi Bumin juontaja.

Vierailija
10/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ku arman ja tähkä maalailivat, näytti niinkuin tähkää olisi ärsyttänyt armanin hiprakat

Vierailija
11/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee neloselta!

Vierailija
12/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, että toi nainen juo punaviiniä valkoviinilasista. Olisi voinu tuottisryhmä nyt vähän skarpata!

Vierailija
13/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonttuli kirjoitti:

perhana, mä oon nyt oikeasti kännissä enkä löydä tuota jaksoa netistä. vai näkyykö se justiinsa nyt telkkarista? miltä kanavalta se tulee? 

Neloselta tulee just nyt. Suorana. 

Vierailija
14/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri <3 & tuo Meerikin :), Armanista kaikki on aina siistii ja kaikki käy, veikkaan että Armanin naama on liikaa esillä ja kohta kulutettu loppuun.

Vierailija
15/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun joo, munkin telkkarissa on tosiaan tollanen "guide" -nappula, löytyi jo :D 

En tiedä, kyllä se ehkä vähän maisteissa oli, mutta voi johtua siitäkin että itse olen humalassa. Silloin kaikki vaikuttaa enemmän tai vähemmän sekavilta. 

Snapsia hattuun vaan armaani! Tosin jos sillä on huono viinapää, voi olla että ei kestä kovin montaa ottaa.

Vierailija
16/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin ku arman ja tähkä maalailivat, näytti niinkuin tähkää olisi ärsyttänyt armanin hiprakat

No ei ihme. Pienellä googlaamisella olisi tuottajalle ja Armanillekin selvinnyt, että tähkä on jättänyt viinan jo vuonna 2012.  Kiva siinä katsella toisen toikkarointia ja tyrkytystä. Shiiishh etsshä dokaah??  Ei taitanut Armanin päähän jäädä mitään siitä Arman pohjantähden alla-jaksosta, jossa hän kävi katkaisuhoitolassa ja tapasi alkoholistijannuja. 

Vierailija
17/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo että känninen aina laittaa yläfemmat. Joo, ei laita. 

Tuo on elokuvista tuttua yleistämistä. Itse olen kännissä useinkin ja 

A: Yläfemmoja en harrasta koskaan

B: En kikata tai feikkinaura

C: En ole typerä

T: Alkoholisti

Vierailija
18/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kännissä. Puhuu typeriä, ei muka muista mitä puhunut ja hörheltää. Silti kuitenkin puhe ja katse selvän katse. Alkuun tarvitsi lunttilappuja mutta nyt osasi kutsua seuraavat vieraat lavalle ilman mitään ongelmia.

Ois edes kunnolla tehnyt tuon jos kerran rupes tekemään. 

Oliko Sarasvuo ja se pari mikä sillä joskus oli jossain talkshowssa..Nehän veti kunnon överit jossain jaksossa. Opetusmielessä.

Tuo Armanin juttu nyt ei opeta mitään muuta, kuin että on noloa feikata känniääliötä.

Hyvät, pahat ja rumat. Sarasvuo ja Rantalainen. Ihan turha luulla että tää nykyinen tv:n katselijoiden sukupolvi muistaa tuota. Arman varmaan muistaa ja siitä idean saikin.

Vierailija
19/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän läpinäkyvää. Arman ajoi ekalla kerralla ihan hyvin. Ups. Sitten pakko ottaa uusiksi ja tokalla kerralla mennäänkin hienosti heti väärälle kaistalle "Musta tuntuu että mä ajan väärällä kaistalla" jne. 

Vierailija
20/21 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto tuota esitystä. Halataan! Halataan! YLäfemma! YLäfemma! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi