Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä tätä mun sitä ja mun tätä kerrontatyyliä

Vierailija
18.10.2016 |

Mitä mä tekisin mun hiuksille, kun mä haluaisin mun hiuksille jotain uutta. Laittasinko mä mun hiuksiin jonkun uuden värin vai leikkauttaisinko mun hiukset jotenkin toisin. Mitä ootte mieltä siis mun hiuksista ja sopisko mun hiuksille joku toinen tyyli. Toinen kyssäri koskee mun huulia. Sopisko mun huulille joku tummempi sävy. Täs kuvas mun huulissa on tosi vaalee sävy ja kaipaisin mun huulille jotain muuta. Entä mitä mieltä ootte mun silmämeikistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärtänyt yhtään mitään mistään.

Vierailija
2/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sinua juuri nyt o_O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä? Siis että toistellaan sitä "mun hiukset" vaikka jo ensimmäisestä lauseesta ymmärtää toisen tarkoittavan niitä omia hiuksiaan eikä kenen tahansa kuontaloa? Vai että yleensäkään kerrottaessa jostain omasta jutusta, myös tuodaan jollain tapaa ilmi kyseessä olevan ne "mun jutut"?

Yleensäkin minkä tahansa fraasin toistaminen lähes jokaisessa lauseessa on ärsyttävän kuuloista ja näköistä. Myös oman itsensä ja omien juttujensa turha korostaminen ärsyttää, yleensä kyllä kertomukseen on hyvä sisällyttää puhuuko esimerkiksi omista, kumppaninsa vai ohi kävelleen mummon asioista.

Vierailija
4/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy nyt ymmärtää, että kyseessä on sun käsityskyky. Mitä sä ajattelet sun hiuksista ja sun meikistä? Onko sun mielestä ihan sama mitä muut ajattelee sun tyylistä? Tässä on kyse sun tavasta elää sun elämää. Sun tapa tehdä asioita on aina se juuri sun oikea tapa, eiks niin? Miten sä oot ajatellu jatkossa toimii sun hiusten ja sun meikin suhteen ja päivittää sun tyyliä, niin että sun staili on aina ajan tasalla?

ap

Vierailija
5/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nyt aiheena siis itsekeskeisyys?

Vierailija
6/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko nyt aiheena siis itsekeskeisyys?

Ei ole kyseessä sun itsekeskeisyys vaan sun tapa kertoa sun asioista korostamalla, että on kyse sun asioista. Oletuksena sun kirjoituksessa se, että kukaan ei ymmärrä sun kertovan sun asioista, ellet muista joka käänteessä kertoa, että on kyse sun jutuista.

Vierailija
7/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyyli oli jossain vaiheessa muodissa mm televisio-ohjelmissa. Nyt taas näköjään tulossa uudelleen esille. Kun joku sanoo näin, kohta muutkin. Faceryhmässä Äitylit tämä  näyttää nostavan päätään tyyliin: Mitä mä tekisin tälle MUN tucalle.

Vierailija
8/9 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy laittaa mun vaatteet päälle, koska mun poikkis tulee mun luo.

Vierailija
9/9 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten tämä sä-tyyli? Sä kun ajat seinään kahtasataa, niin sua sattuis, vaikka sulla olis kuinka hyvä tiimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi