Mies sanoi,että menetti neitsyyden minulle
Ja minä siis hänelle,mutta sain jostain satiaisia.... Miksi poikaystävä valehteli,että oli neitsyt.. Ei olla nähnyt tai asiasta puhuttu. N 17
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Se on poikuus!
henkilöys
Satiaisia? Etkö ole ajanut itseäsi posliiniksi? No oma vika siinä tapauksessa. Poslaripimpit eivät kärsi saivareista.
No nyt loputkin karvat ajoin pois.
Tuntuu pahalta,kun olin typerä ja tykkäsin miehestä. Halusi seurustella minun kanssa ja jätti minut,kun sai seksiä. N17
Mua jännitti tosi paljon,mut ei se oikeastaan tuntunut miltään.. N17
Vierailija kirjoitti:
Satiaisia? Etkö ole ajanut itseäsi posliiniksi? No oma vika siinä tapauksessa. Poslaripimpit eivät kärsi saivareista.
No posliinitehdas kärsivät hiivasta enemmän kuin karvaiset joten empä paljoa huutelisi.
Olen karvainen, mutta eläissäni ei ole mulla satiaisia ollut.
N51
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu pahalta,kun olin typerä ja tykkäsin miehestä. Halusi seurustella minun kanssa ja jätti minut,kun sai seksiä. N17
Miehestä? Poikasten kanssa sinun ikäistesi pitäisi vielä vain nussia!
Vierailija kirjoitti:
Mua jännitti tosi paljon,mut ei se oikeastaan tuntunut miltään.. N17
Kai muistit käyttää ehkäisyä?
Oli kondomi käytössä. Mua inhottaa,et mistä ne satiaiset oli tullut.. Tuli kämppä siivottua kunnolla :D N17
Vierailija kirjoitti:
Oli kondomi käytössä. Mua inhottaa,et mistä ne satiaiset oli tullut.. Tuli kämppä siivottua kunnolla :D N17
No satiaisista pääsee onneksi helposti eroon.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä N17
Eikö mies myöntänyt satiaisia?
Enne seksiä kertoi,että olen ensimmäinen ja sanoi, että ei voi olla mitään tauteja. Muutaman viestin laitoin illan jälkeen,mutta mihinkään ei vastaa..N17
Vierailija kirjoitti:
Enne seksiä kertoi,että olen ensimmäinen ja sanoi, että ei voi olla mitään tauteja. Muutaman viestin laitoin illan jälkeen,mutta mihinkään ei vastaa..N17
No näyttikö seksitaidot ensikertalaiselta?
Taisi haluta koeajaa sinut