Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko veneessä siis asua? Kuulin kerran että joku asuisi,mutta olisi se hankalaa

Vierailija
18.10.2016 |

Mite o?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim purjeveneissä on vessat, suihkut ja keittiöt, hyvin onnistuu asuminen kesällä. Tietty sähköä pitää jostain saada ja septi tyhjentää. 

Vierailija
2/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei virallisesti voi asua veneessä. Käytännössä veneessä vi tietyeti viettää yön toisensa perään vaikka kuukausia ja vuosia, kuten myös asunto aunussa tai asuntoautoasa, mutta väestörekisteriosoite pitää olla jossain muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei virallisesti voi asua veneessä. Käytännössä veneessä vi tietyeti viettää yön toisensa perään vaikka kuukausia ja vuosia, kuten myös asunto aunussa tai asuntoautoasa, mutta väestörekisteriosoite pitää olla jossain muualla.

Eihän osoitteen ole pakko olla missään. Mites esim asunnottomat, pitää itteään kirjoilla randomissa kämpässä? Postilokero on varmaan ihan hyvä olla jossain jos mielii postia saada.

Vierailija
4/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macgyver asui veneessä

Vierailija
5/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veneen allakin voi asua. Miksei siis veneessäkin.

Vierailija
6/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Crockettkin asui veneessä.

Vierailija
7/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kun keskituhdolla yrittäisi nukkua, niin airo hankaisi persettä...

Vierailija
8/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä asuu ympärivuoden veneessä. Se on sellanen missä on jopa sauna, ja isot tilat muutenkin. Asuntovene tyylinen ratkaisu. Muo houkuttaisi itseasiassa moinen myös todella paljon.

Vierailija
9/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävä asuu ympärivuoden veneessä. Se on sellanen missä on jopa sauna, ja isot tilat muutenkin. Asuntovene tyylinen ratkaisu. Muo houkuttaisi itseasiassa moinen myös todella paljon.

Suomessako?

Mahtaa myrkyssä keinuttaa. Tuleeko merisairaaksi?

Vierailija
10/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten talvella? eikös meri yleensä jäädy? olen itse pohjois-suomesta niin en tiedä miten pitkälle jäätyy siellä etelässä.

Vierailija
11/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhh, vesi on tosi hyvä eriste, ei ikinä alle ~nolla-asteista. Jäät on ongelma vain silloin kun jäät lähtee.

Vierailija
12/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten talvella? eikös meri yleensä jäädy? olen itse pohjois-suomesta niin en tiedä miten pitkälle jäätyy siellä etelässä.

Se jää pysyy veneen ulkopuolella, eli ei estä asumista veneessä.

Vierailija
13/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jää voi hyvinkin tulla veneen sisälle. Rungon läpi. Näitä näkee joka talvi, kun on jäänyt vene nostamatta talviteloille.

Vierailija
14/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trailerissa ei jäät haittaa.

Vierailija
15/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jää voi hyvinkin tulla veneen sisälle. Rungon läpi. Näitä näkee joka talvi, kun on jäänyt vene nostamatta talviteloille.

Nyt puhuttiinkin veneistä, joissa asuttaisiin. Ei niissä anneta jäiden tulla läpi...

Vierailija
16/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kun keskituhdolla yrittäisi nukkua, niin airo hankaisi persettä...

Lyö siihen purkki Niveaa, niin hyyää tekkee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme