Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada peppu huomattavasti pienemmäksi?

Vierailija
18.10.2016 |

Ongelma on ollut koko aikuisikäni ajan ja syy on kroppani muoto. Vaikka olisin hoikkakin, niin peppu näyttää ulkonevalta ja muhkealta. Mieheni ei ole kuulemma koskaan tykännyt vartalostani ja ainoa ulkonäöllinen ongelmani on hänen mielestään muhkea peppuni, joka on turn-off. Mittani ovat housuissa m/medium/38 ja puseroissa 38 tai joskus 36. Kuntosali auttoi ongelmaan vain hieman ja ilmeisesti mun pitäisi harrastaa jotain pitkän matkan juoksua, mutta siis sekään ei auta riittävästi. Olen harkinnut rasvaimuakin, mutta se maksaa todella paljon ja siinä lopputulos voi olla kuoppainen, jos rasvaa ei ole kuitenkaan kovin paljon. Olisiko ideoita? :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä, mistä se peppu koostuu. Jos sen kokoa kasvattaa rasvakerros, se vähenee laihduttamalla. Et kuitenkaan millään pepputreenillä pysty kohdistamaan laihtumista peppuun. Treenillä voit vain lisätä kyseisen kohteen lihasmassaa. Rasva sen sijaan vähenee sieltä mistä sattuu vähenemään. Elimistö valitsee sen itse, etkä siihen voi mitenkään vaikuttaa. Ainoa keino kohdistettuun rasvan vähentämiseen olisi se rasvaimu, mutta sitä en suosittele minäkään. Siihen on kuoltukin.

2/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aidosti ongelma nyt se sun peppusi, vai onko miehesi vaan istuttanut "ongelman" päähäsi? Isot pyllyt on ihania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lantiosi oikeassa asennossa? Eihän selkäsi ole notkolla?

Vierailija
4/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh! Millainen mies sanoo, ettei ole koskaan tykännyt rakkaansa vartalosta? Toi menisi kyllä vaihtoon.

Ymmärrän, että isopeppuiset haluavat pienen ja pienet ison. Pitää vain kuitenkin olla iloinen siitä, mitä on, koska muuta ei voi.

Vierailija
5/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh vaihtaisin niin mielelläni osia kanssasi , kun mulla taas on pieni peppu ja haaveilen isosta pepusta :(

6/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samoja asioita niin monta turhaa vuotta. Saman ajan olisin voinut nauttia mahtavasta takamuksestani! Kaikki ne hukatut vuodet pyllyä peitellessä...

Laita mies vaihtoon, ansaitset sellaisen, joka pitää takapuolestasi!

Vierailija
7/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ongelma lihas vai rasva??

Vierailija
8/9 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

╔═══╗╔═══╗╔═══╗╔═══╗╔╗─╔╗╔╗

║╔═╗║║╔══╝║╔═╗║║╔═╗║║║─║║║║